Strona 6 z 7

Który lepszy blok 2.0

: śr lis 30, 2011 20:04
autor: rychu16vt
qbejs, poszukam napewno. Możesz tylko coś więcej podrzucić na temat tego projektu?
Marszall, nie wiem czy ten zestaw wytrzymałby mi docelowe doładowanie z gt30

Który lepszy blok 2.0

: śr lis 30, 2011 20:26
autor: Marszall
A może warto by było napisać w temacie o silnikach TURBO?
Nie myslałem o tym ale tanim kosztem to tak jak pisałem a jak chcesz porzadne moce to raczej kucizna pod dowolny blok i wymiar wiec jak z 1.8 / 1.9 na korbie 144mm chłopaki produkują mocno ponad 300 na seri gratach to o jakich Ty mocach mówisz i doładnowaniach?

ten temat dotyczy wsumie bloku do silnika N/A a nie do Turbo

KONIEC OT

Re: Który lepszy blok 2.0

: ndz gru 04, 2011 17:54
autor: Blancik
toffic pisze:
Marszall pisze:Najlepsza metodą na 16VT jest jak koledzy robili 9A + wał z KR albo KR rozwiert na 82.5mm i tłoki od 9A.
Są jeszcze lepsze metody ale co kto woli
Blok 2E i 9A to to samo???? Co da mix Blok 2E, wał, korby i tłoki od 9A? Przykryte czapką 16V

Który lepszy blok 2.0

: ndz gru 04, 2011 18:16
autor: Marszall
da Ci bardzo mała kompresje pewnie za mała wogóle do nastąpienia zapłonu mieszanki.

BTW. volkswagen wyszedł z krótkich korb i w 8 zaworowym silniku bo właśnie 2E było rozwinieciem 1.8 PF i tez miał dłuższe korby.

Który lepszy blok 2.0

: ndz gru 04, 2011 18:18
autor: Marszall
Jak jesteśmy już w kwesti bloków to może ktoś odpowie dlaczego tunerzy wybierają blok 2E do ABF'a zamiast ADY. 2E jest ponoć mocniejszy ale ADY ma przynajmniej czujnik wału i nie trzeba frezować

Który lepszy blok 2.0

: ndz gru 04, 2011 18:46
autor: toffic
Bo większość ADY/AGG nie ma natrysków

Który lepszy blok 2.0

: ndz gru 04, 2011 22:37
autor: Marszall
dzięki wielkie myslałem że wszystkie 2.0 8V na wysokim bloku mają natryski
to może podpowiesz tez dlaczego blok z 2E jest mocniejszy od ABF'owego?

Który lepszy blok 2.0

: pn gru 05, 2011 00:19
autor: wojti
A tego ci nikt niepowie poki niepeknie mu blok z nadmiaru mocy , który ile wytrzyma zanim go rozerwie

Który lepszy blok 2.0

: pn gru 05, 2011 01:54
autor: Marszall
mysle ze seria duuuuużo zniesie jezeli mowa o N/A

Który lepszy blok 2.0

: pt lut 03, 2012 23:44
autor: Marszall
Ogólnie oglądając wiekszość tłoków z 9A dochodze do takiej konkluzji że jednak lepszy ABF bo tłoki w 9A sa zawsze tak pozcierane po bokach że w żadnym silniku 16V czy 20V to nie występuje. Mysle ze inżynierowie VW też sie tego dopatrzyli i wydłużając korbę zmniejszyli też nacisk na sciankę cylindra.

Który lepszy blok 2.0

: ndz lip 22, 2012 07:10
autor: RasPL
Witam, potrzebowal bym namiary na szczegolowe dane silnikow vag. Chce sobie dobrac i policzyc zestaw dla siebie ale nie dysponuje fizycznie wszystkimi kombinacjami zeby sobie pomierzyc. Wszystko raczej bedzie siedziec na bloku kra i wale z 1,8. Ile mozna rozwiercic seryjne tuleje widzialem gdzies ze do 85 ale to juz chyba z tulei nic nie zostanie

Który lepszy blok 2.0

: ndz lip 22, 2012 17:21
autor: toffic
Można 85 ale mimośrodowo, znajdź najpierw zakład, który ci to zrobi

Który lepszy blok 2.0

: ndz lip 22, 2012 17:56
autor: RasPL
Nie chce na 85, mysle 82.5 a maszynami dysponuj. Czy na 82.5 mozna normalnie centrycznie i ile z tulei zostani. Podajcie namiary na dane szczegolowe silnikow vag

Który lepszy blok 2.0

: ndz lip 22, 2012 21:19
autor: Marszall
co potrzebujesz bedzie łatwiej