Strona 3 z 4

: śr lis 11, 2009 23:56
autor: guziq
kontra ecumaster i strojenie ktore powinno przebiegac w ten sam sposob co na ori ecu a i tak nigdy nie da tak dobrych efektow jak ori ecu
A jakies argumenty? Dlaczego ma nie dac tak dobrych efektów jak ori ecu?

: czw lis 12, 2009 00:10
autor: GMS
z zapłonem można robić co się chce nie ma problemu ale z paliwem nie jest już tak kolorowo ori ecu utrzymuje afr na pewnym poziomie a jak chce się dolać albo zdjąć paliwa ecumasterem to pojawia się taki problem że ecu adoptuje się przez lambde do nowych warunków i ustawia afr na zaprogramowanym dla siebie poziomie i nie ważne co ustawiasz w mapach ecumastera bo za chwilę i tak się to rozjeżdża po za tym nie możesz na przykład przesunąć odcinki

: czw lis 12, 2009 00:22
autor: guziq
z zapłonem można robić co się chce nie ma problemu ale z paliwem nie jest już tak kolorowo ori ecu utrzymuje afr na pewnym poziomie a jak chce się dolać albo zdjąć paliwa ecumasterem to pojawia się taki problem że ecu adoptuje się przez lambde do nowych warunków i ustawia afr na zaprogramowanym dla siebie poziomie i nie ważne co ustawiasz w mapach ecumastera bo za chwilę i tak się to rozjeżdża po za tym nie możesz na przykład przesunąć odcinki
Jak jest ogarniety stroiciel to poradzi sobie z autoadaptacja (np. przez zmasowanie sondy lambda, ew. zupelne wywalenie jej z wydechu i zostawienie na swiezym powitrzu). Odcinka również juz dawno przestała byc problemem dla ECU Mastera.

: czw lis 12, 2009 00:45
autor: GMS
wiem że można masować sondę ale różnie auta na to reagują... o przesunięciu odcinki nie słyszałem no chyba że bezpośrednie sterowanie wtryskami ale jak jest pełna sekwencja to nie da się tak zrobić

: czw lis 12, 2009 00:48
autor: guziq
o przesunięciu odcinki nie słyszałem no chyba że bezpośrednie sterowanie wtryskami ale jak jest pełna sekwencja to nie da się tak zrobić
Da sie - trzeba tylko ustawic odpowiedni dzielnik dla dawki paliwa (kazdy wtrysk bedzie wtedy nalewal 4 razy na 720st OWK tylko ze 4 razy mniejsza dawka)

: czw lis 12, 2009 18:06
autor: Fazus
No tak, a ile wyjdzie koszt strojenia doładowanego auta(pisasłem już wcześniej, że na początku będzie wolnossącym silnikiem, a później chciałbym go doładować. Jak by sie zaczęło liczyć strojenie wolnossącej, potem doładowanej i odprężonej domowymi sposobami, a na końcu doładowanej i zakutej jednostki to by wyszła kupa szmalu, raczej na pewno wyjdzie taniej kupić ms ze wszystkimi potrzebnymi akcesoriami.

: czw lis 12, 2009 20:31
autor: evolution
strojenie abf z turbo na seryjnym ecu u mnie na chwile obecna to koszt 1800 pln plus jakies 200 na paliwo do spalenia. wiec ms sie nie kalkuluje... :helm:

: czw lis 12, 2009 21:04
autor: punkvw
evolution pisze:strojenie abf z turbo na seryjnym ecu u mnie na chwile obecna to koszt 1800 pln plus jakies 200 na paliwo do spalenia. wiec ms sie nie kalkuluje... :helm:

ok....a ile kosztuje kazda poprawka,lub zmiana softu po kolejnych modach ????

: czw lis 12, 2009 22:21
autor: jawor87
bądz koszt programu do wolnossącego ABF-a ?

: czw lis 12, 2009 22:28
autor: evolution
jawor87 pisze:bądz koszt programu do wolnossącego ABF-a ?
czytac nie potrafimy ze zrozumieniem... 1500 do 2000 pln co do korekcji programow po modach to jest sprawa indywidualna miedzy klientem a tunerem oraz "jakoscia" modow

: czw lis 12, 2009 22:52
autor: Fazus
Wszystko fajnie, najbardziej boli mnie to, że to tak daleko :P

: czw lis 12, 2009 23:00
autor: evolution
daleko jak daleko pojecie wzgledne :D

: czw lis 12, 2009 23:30
autor: GMS
jak ma być doładowane to już inna sprawa można zrobić dodatkowe wtryski sterowane ecumasterem przekaźnik masujący sondę jak pojawi się doładowanie i takie tam inne... tu jest takie auto http://www.racingforum.pl/Seat-Ibiza-20 ... 71015.html

: pt lis 13, 2009 11:02
autor: evolution
GMS pisze:jak ma być doładowane to już inna sprawa można zrobić dodatkowe wtryski sterowane ecumasterem przekaźnik masujący sondę jak pojawi się doładowanie i takie tam inne... tu jest takie auto http://www.racingforum.pl/Seat-Ibiza-20 ... 71015.html
piekne rozwiazanie tyle czy da ta moc co mogloby i co z wpadaniem w tryb awaryjny od bledu sondy??? no i jaka moc jest z tego cisnienia???