ten zestaw który podałeś nie pasuje na bank do skrzyni z 9a na linkach, załozyłem wszystkie elementy podane przez ciebie i nity na docisku trzymajace słoneczko chaczą o skrzynie uniemozliwiajac dokrecenie skrzyni na tip top i obrót wału jest nie mozliwyevolution pisze:wiesz, jakie by nie byly te ceny to wyjsciowo masz ta sama cene lub nieznacznie sie rozniaca tyle ze w zestawie radzika zostaje jeszcze koszt przerobki wiec dalej radzik nie jest opcja dobra w stosunku do zestawu ori sachs
Turbo w 16V
Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP
- evolution
- Mistrz KieroVWnicy

- Posty: 4306
- Rejestracja: pt gru 31, 2004 18:20
- Lokalizacja: się biorą dzieci???
- Kontakt:
dziwne rzeczy gadasz bo jezdzi na tym nie jedne auto i jakos w kazdym sie wszystko kreci
Urodzinowa Promocja!!!
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.
-
Paweł18
Witam chcialbym wam zadac takie pytanie. Mianowicie szukam informacji na temat wytrzymałości podzespołów silnika 9a. Wiem juz od evolution-a zeby dobrze bylo to musze odprezyc silnik tlokami. Wiec z tlokami nie ma problemu kupuje kute odpowiedniki nadwymiarowe i oddajemy blok do szlifu pod dane tloki. Wiec kute tloki wytrzymaja sporo a jak jest z wytrzymałością korbowodów ile one wytrzymają dmuchania w silnik. Czy do max 1.5 bara trzeba je wymienic czy nie równiez mam pytanie odnosnie panewek na wale czy pod turbo zaklada sie jakies inne czy takie same jak w seryjnym wolnossącym silniku. Bede celowal w okolo 250 koni wiec interesuje mnie czy korby wytrzymaja doladowanie od 1 do 1.5 bara. Pozdrawiam i dziekuje za rady od evolution-a
- evolution
- Mistrz KieroVWnicy

- Posty: 4306
- Rejestracja: pt gru 31, 2004 18:20
- Lokalizacja: się biorą dzieci???
- Kontakt:
bede zlosliwy i spytam... czytales ten temat od poczatku??? 
Urodzinowa Promocja!!!
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.
-
Paweł18
na nie gadam dziwnych rzeczy sam patrz na foto słabo ale widac gdzie skrzynka oparła sie o nita dociskuevolution pisze:dziwne rzeczy gadasz bo jezdzi na tym nie jedne auto i jakos w kazdym sie wszystko kreci
moze na innych skrzynkach ???? to lata na ori z 9a jest lipa
Ostatnio zmieniony sob sty 31, 2009 15:59 przez Klikux, łącznie zmieniany 1 raz.
- evolution
- Mistrz KieroVWnicy

- Posty: 4306
- Rejestracja: pt gru 31, 2004 18:20
- Lokalizacja: się biorą dzieci???
- Kontakt:
ja mialem ten zezstaw montowany do skrzyn z syncro i z paska gt oski, i nic sie nie opieralo
fakt jest taki ze ten docisk jest wyzszy o pare mm ale wszystko sie pieknie mijalo, jak widac do tej pory,
powiedz mi czy zestaw nowy miales czy jakas uzywke?? i ile mm brakuje
fakt jest taki ze ten docisk jest wyzszy o pare mm ale wszystko sie pieknie mijalo, jak widac do tej pory,
powiedz mi czy zestaw nowy miales czy jakas uzywke?? i ile mm brakuje
Urodzinowa Promocja!!!
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.
No a ja tak z gruchy i pietruchy
bo jestem w trakcie składania 16vt na bazie 9a i jestem na etapie wału... mianowicie jedni mówią żebym zostawił wał i dał go do szlifu... potem slyszalem zeby nie dawać do szlifu bo niewytrzyma i trzecią wersje którą słyszałem to taką żeby wsadzić wał z 2e bo wał z 9a szybko padnie...
Np.

Np.
jak by mógł ktoś rozwiać moje wątpliwości... będę wdzięcznygino_gti pisze:- potem zakute grat korbowody itd. z tego co wyczytałem to wał zostaje bo daje rady do 1000 koni mechanicznych
JADĄC Z PRĘDKOŚCIĄ 280KM/H...
TO CO JEST PRZED TOBĄ...
JEST JUŻ PRZESZŁOŚCIĄ...
TO CO JEST PRZED TOBĄ...
JEST JUŻ PRZESZŁOŚCIĄ...
tu jest temat co do korb itp.SmokE88 pisze:jak by mógł ktoś rozwiać moje wątpliwości... będę wdzięczny
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t= ... c&start=15
[url=http://www.fodey.com/generators/animated/ninjatext.asp][img]http://r2.fodey.com/12138faa742fb4d6ea17f659883968a49.1.gif[/img][/url]
moj MK I
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=118767
moj MK I
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=118767
- olozwirski
- 2 SLOW 2 PLAY

- Posty: 1628
- Rejestracja: wt lut 22, 2005 21:49
- Lokalizacja: WKZ
Wal trzeba najpierw dac do szlifierza zeby go pomierzyl, jak trzyma parametry to nie ma sensu robic szlifu, co najwyzej go zapolerowac. Mozesz spokojnie dac wal z 9A, nawet jak bedzie po szlifie nie bedziesz go w stanie zabic samym momentem obrotowym.SmokE88 pisze:No a ja tak z gruchy i pietruchybo jestem w trakcie składania 16vt na bazie 9a i jestem na etapie wału... mianowicie jedni mówią żebym zostawił wał i dał go do szlifu... potem slyszalem zeby nie dawać do szlifu bo niewytrzyma i trzecią wersje którą słyszałem to taką żeby wsadzić wał z 2e bo wał z 9a szybko padnie...
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 17 gości



