powiedz jeszcze przy jakiej tem oleju włącza się wentylator??? a przy jakiej otwiera się termostat???
Okrojony układ chłodzenia KR + digi
Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP
Okrojony układ chłodzenia KR + digi
170km miesięcznie 
 nie robi szału
powiedz jeszcze przy jakiej tem oleju włącza się wentylator??? a przy jakiej otwiera się termostat???
			
									
									powiedz jeszcze przy jakiej tem oleju włącza się wentylator??? a przy jakiej otwiera się termostat???
zdecydowanie kupię:
-panele drzwiowe do mk2 3d pod głośniki 16cm
-kanapę dzieloną do 3d skóra(ew do 5d z podłokietnikiem)
						-panele drzwiowe do mk2 3d pod głośniki 16cm
-kanapę dzieloną do 3d skóra(ew do 5d z podłokietnikiem)
Okrojony układ chłodzenia KR + digi
jeździ tylko w sezonie letnim przy ładnej pogodzie i głównie na zloty  
wentylator włącza temp. wody
 temp oleju ok 100-105* wg zegara VDO, a termostat jak zegar jest prawie w pionie, bo w mk1 nie ma skali  
ogólnie nigdy nie miałem z nim problemu
			
									
									wentylator włącza temp. wody
ogólnie nigdy nie miałem z nim problemu
"...bo tak naprawdę nie ma nic lepszego niż iść do auta i wrócić uwalony smarem i olejem..."

						
- 
				szymonecki
 - Ma gadane

 - Posty: 190
 - Rejestracja: czw sty 10, 2013 17:41
 - Lokalizacja: PL
 
Okrojony układ chłodzenia KR + digi
Miałem takie rozwiązanie w PLce gdy jeszcze siedziała w moim mk2...
Nagrzrewnicy nie było, króćca też nie.
Jezdziło to prawie dwa lata, silnik poszedł do żyda i jezdzi dalej
Co do niebieskiego czujnika, ja umieściłem go na wężu chłodnicy za pomocą takiego gadżetu:

Średnica króćców to 32mm, więc idealnie pasuje na węże chłodnicy
 Rozcinasz go, aplikujesz ten trójnik czujnikiem do dołu silnika i praktycznie go nie widać 
Numer tego króćca to N906 931 01
			
									
									Nagrzrewnicy nie było, króćca też nie.
Jezdziło to prawie dwa lata, silnik poszedł do żyda i jezdzi dalej
Co do niebieskiego czujnika, ja umieściłem go na wężu chłodnicy za pomocą takiego gadżetu:

Średnica króćców to 32mm, więc idealnie pasuje na węże chłodnicy
Numer tego króćca to N906 931 01
Okrojony układ chłodzenia KR + digi
szymonecki, 
Wielkie dzięki.
Chłodnice oleju miałeś spiętą bezpośrednio z króćcem pompy (tak jak na schemacie) czy zupełnie zaślepioną?
			
									
									Wielkie dzięki.
Chłodnice oleju miałeś spiętą bezpośrednio z króćcem pompy (tak jak na schemacie) czy zupełnie zaślepioną?
- 
				szymonecki
 - Ma gadane

 - Posty: 190
 - Rejestracja: czw sty 10, 2013 17:41
 - Lokalizacja: PL
 
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości



