Strona 2 z 3

: sob lut 20, 2010 14:42
autor: Pawel-t10:)
bugalon pisze:
tunfan pisze:mam 2 bloki jeden od g60 i powiem ze stan no moze trudno uwierzyc ale naprawde cacy a ten od kr troche gorszy ale kompresje dobra trzymal
Jak blok od g60 masz w cycek stanie to bym sie nawet nie zastanawiał i włożył nominalne używane tłoki z S2 w połączeniu z czapką z 16V.
a jak wyglądać bedzie sprawa z odpowietrzaniem skrzyni korbowej??
bo g60 ma w głowicy a 16v w bloku. a w takim połączeniu nie ma go nigdzie.

: sob lut 20, 2010 15:04
autor: GTO
mam poskładane dla klienta 1857cc 16v C:R 8,7:1 na tłokach z 9A
testy pewnie na wiosnę

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

: sob lut 20, 2010 16:25
autor: Pawel-t10:)
Mam taki sam komplecik jak na fotkach :bigok:

GTO ile musiałeś zebrać z bloku żeby uzyskać taki stopień sprężania?
Bo chce sprawdzić czy dobrze obliczyłem.

: sob lut 20, 2010 19:44
autor: GTO
cholera już nie pamiętam, to jakoś w tamtym roku frezowałem...
może frezer będzie pamiętał to napisze

: ndz lut 21, 2010 00:33
autor: olozwirski
Przyjrzalem sie blizej kombinacji tlokow 9A i 1.8 16V i stopniowi sprezania i oto do czego doszedlem.
Blok seria 7.8:1
Blok - 1mm 8.4:1
Blok -2mm 9.1:1
Do wyliczenia bralem takie dane: pojemnosc komory w glowicy PL/KR 49.47 cm3, najciensza uszczelka metalowa z golfa IV o grubosci 1.2mm, srednica tloka 82.5mm, skok walu 86.4mm i wysokosc bloku 220mm.
Wnioski- pod turbo takie kombo sie nadaje. Nie do duzych doladowan co prawda ale jednak. Jeszcze jedno, nie nalezy schodzic z podcinaniem bloku ponizej 2mm bo zaczynaja sie problemy z naciagnieciem paska rozrzadu :grrr:

: ndz lut 21, 2010 17:55
autor: tunfan
a jak wyglądać bedzie sprawa z odpowietrzaniem skrzyni korbowej??
bo g60 ma w głowicy a 16v w bloku. a w takim połączeniu nie ma go nigdzie.

stuningowana tylnia lapa od g60 w polaczeniu z oryginalem z KR :)

: ndz lut 21, 2010 21:53
autor: bugalon
tunfan pisze:a jak wyglądać bedzie sprawa z odpowietrzaniem skrzyni korbowej??
bo g60 ma w głowicy a 16v w bloku. a w takim połączeniu nie ma go nigdzie.

stuningowana tylnia lapa od g60 w polaczeniu z oryginalem z KR :)
Dajesz specjalną podstawkę między korek a pokrywę zaworów i z tej podstawki wyprowadzisz odmę. Widziałem tak u znajomego. GTO mu turbił właśnie 16V na bloku z g60.

: ndz lut 21, 2010 23:29
autor: toffic
albo jeszcze łatwiej dospawać wyjście do pokrywy

: pn lut 22, 2010 00:12
autor: GTO
albo w miejscu w bloku gdzie jest wyjście na pompkę mechaniczną paliwa dospawać króciec.
Bugi u Marcina teraz w deklu jest dospawane wyjście w postaci krucca aluminiowego
.

: pn lut 22, 2010 18:33
autor: Pawel-t10:)
olozwirski pisze:Przyjrzalem sie blizej kombinacji tlokow 9A i 1.8 16V i stopniowi sprezania i oto do czego doszedlem.
Blok seria 7.8:1
Blok - 1mm 8.4:1
Blok -2mm 9.1:1
Do wyliczenia bralem takie dane: pojemnosc komory w glowicy PL/KR 49.47 cm3, najciensza uszczelka metalowa z golfa IV o grubosci 1.2mm, srednica tloka 82.5mm, skok walu 86.4mm i wysokosc bloku 220mm.
Wnioski- pod turbo takie kombo sie nadaje. Nie do duzych doladowan co prawda ale jednak. Jeszcze jedno, nie nalezy schodzic z podcinaniem bloku ponizej 2mm bo zaczynaja sie problemy z naciagnieciem paska rozrzadu :grrr:
To z tego wychodzi że żeby uzyskać około 8.7:1 to muszę zebrać 1.5mm tak?

: wt lut 23, 2010 01:29
autor: olozwirski
Pawel-t10:) pisze:To z tego wychodzi że żeby uzyskać około 8.7:1 to muszę zebrać 1.5mm tak?
Mniej wiecej, na cienkiej uszczelce.

: wt lut 23, 2010 19:58
autor: Pawel-t10:)
a uszczelka z abf-a ile ma mm. Bo taką chciałem założyć.

PS a jak to jest z tym doładowaniem, np: przy stopniu sprężania 9.2:1 na tłokach z s2 przy doładowaniu 1bar bedzie powiedzmy 280koni a przy stopniu spręzania 8.7:1 na tłokach z 9a też przy doładowaniu 1bar bedzie przypuszczalna moc większa czy mniejsza??

Re: tłoki do 16v

: pn mar 03, 2014 18:47
autor: Marszall
Pany odkopię temat:
jak siema sprawa tłoków z 2.0 TFSI do 9A turbo? Mają one fajne wybranie w denku i napewno cos odprężaja tylko ile?

tłoki do 16v

: pn mar 03, 2014 21:45
autor: RasPL
http://forums.vwvortex.com/showthread.p ... si-pistons" onclick="window.open(this.href);return false;
co do denka to tłoki z 9A maja dosc miesa by sobie je podebrac.