Oil Catch Tank, montaż

Forum techniczne związane z silnikami 1.8T / 20V

Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
focus94
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 37
Rejestracja: ndz lis 04, 2018 21:57
Auto: Golf IV GTI, 1.8T
Silnik: AUM

Oil Catch Tank, montaż

Post autor: focus94 » ndz kwie 12, 2020 11:42

Witajcie
Zapewne nie jeden z was montował u siebie OCT.
Ze zbiorniczka wychodzą dwa króćce jeden leci do skrzyni korbowej i na trójniku do pokrywy zaworów, zaś drugi do TIPA.
I teraz pytanie czy mogę w TIPie zaślepić ten króciec i na zbiorniczku OCT zamontować filierek by nie ciągnąc drugiego przewodu to TIPA. Zda to egzamin ? Widziałem ze tak robią i jeżdżą ale to porostu są dwie opcje montażu? Albo filterek albo przewód do TIPa?


Mój Golf: https://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=621351


Było:
Ford Escort MK6 1.6 + LPG
Ford Focus MK1 FL 1.8 TDCI / fake ST
Jest:
VW Golf IV GTI 1.8T
Seat Leon ST 5F 1.6TDI

ODPOWIEDZ

Wróć do „1.8T i 20V”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości