Problem z turbiną

Forum techniczne związane z silnikami 1.8T / 20V

Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Zejma
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 1
Rejestracja: czw kwie 12, 2018 19:48
Auto: Volkswagen Golf

Problem z turbiną

Post autor: Zejma » czw kwie 12, 2018 19:59

Witam wszystkich,
Mam problem z uszczelnieniem turbiny k04 w 1.8t,
Wszystkie metalowe uszczelnienia na turbinie jak i kolektor-silnik wymieniane przynajmniej dwa razy,
po przejechaniu nawet czasami kilometra (zagrzanie silnika i jazda) *#cenzura#* po kolei każde uszczelnienie, mechanik powoli rozkłada ręce, i tu pytanie
Jaki może być tego powód ? (doładowanie 1.5bar),
Czy są jakieś wzmacniane uszczelki ?



Awatar użytkownika
Borys
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3319
Rejestracja: ndz sie 22, 2004 22:32
Lokalizacja: KOLONIA
Auto: VR6T
Kontakt:

Re: Problem z turbiną

Post autor: Borys » ndz kwie 15, 2018 21:36

moze byc krzywy kolektor moze byc krzywa czesc ciepła spręzarki, trzeba by wyjąć sprężarkę, kolektor i dać do splanowania powierzchni przylegania



Awatar użytkownika
henio098
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 315
Rejestracja: pt paź 27, 2006 17:19
Lokalizacja: Bytom

Re: Problem z turbiną

Post autor: henio098 » ndz maja 13, 2018 08:37

Zejma pisze:
czw kwie 12, 2018 19:59
po kolei każde uszczelnienie
Ale każde w sensie i kolektor-turbo i turbo-wydech?
Ja miałem kiedyś taki problem z uszczelką turbo-kolektor, że śruba nie dochodziła do końca bo była za długa i opierała się o żeliwo turbiny, Wyglądało na dokręconą a nie było, pomogła podwójna podkładka pod śrubą, a powodem pewnie były nieoryginalne śruby.


VW Golf MK3 Variant 1.8 GL 1993r. Sprzedany.
VW Passat 3BG Variant 1.9 AVF 2002r. Skradziony.
VW Golf MK3 Variant 2.0 1996r. <3 @ 20VT
VW Golf MK3 Syncro 1.9t 1996r. <3 @ 24V

ODPOWIEDZ

Wróć do „1.8T i 20V”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości