1.8T APY trzęsie silnikiem... Nie przepala paliwa

Forum techniczne związane z silnikami 1.8T / 20V

Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
Developers
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 593
Rejestracja: pn kwie 30, 2012 19:51
Lokalizacja: Garageee
Auto: GULF MK II AUDI S3 8L

1.8T APY trzęsie silnikiem... Nie przepala paliwa

Post autor: Developers » pn lis 13, 2017 20:14

Siemanko
Myślałem, że nie na pisze na forum i rozwiążę ten temat sam, ale jakoś już nic do głowy mi nie przychodzi co nie tak jest z samochodem
Pacjent Audi s3 8l APY 1.8 T

Ostatnio jechałem dość spokojnie 60 redukcja na 3 i w górę 2 paki i potem znowu się toczę 60 i nagle ja w gaz a silnikiem zaczyna rzucać... Jak w chodzi na obroty tak nim telepało jak by dwumass powiedział pa pa, ale to nie to... Jakoś do domu dojechałem, i 2 dni przestał bo się kuwr.. No zaczynam coś kręcić
Przepływka pod mieniona nic to samo, cewki to samo, zobaczyłem na vagu, że sonda skacze do -17 podmieniłem sondę i to samo.... Jadę dalej przepustnicę przeczyściłem, wszystkie przewody pod ciśnienia sprawdziłem, ale dalej to samo... Na vagu tylko czasami wywali błąd przepływki, że za niskie napięcie, a kiedyś wywalało za wysokie... Alternator ładowanie ma OKI Świece były wymieniane z 2 tys km temu. No nie mam pojęcia co to może być. Dodam, że nie przepala paliwa, bo capi benzyną nie miłosiernie...

Logi dam z postoju i przed awarią

przed
http://log.malonetuning.com/chart/34876 ... lpJE9iAQAA

Pod koniec jest jak na 3 biegu do końca

I po awarii


http://log.malonetuning.com/chart/34877 ... OrVyJjAQAA



http://log.malonetuning.com/chart/34877 ... OrVyJjAQAA


Mieć mniej, żeby mieć więcej. To wymaga poświęceń. Spójrz głębiej, żeby dostrzec. To co najcenniejsze, to co najważniejsze....
https://www.facebook.com/Golf-MK-II-1817132551907679/

Awatar użytkownika
Developers
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 593
Rejestracja: pn kwie 30, 2012 19:51
Lokalizacja: Garageee
Auto: GULF MK II AUDI S3 8L

1.8T APY trzęsie silnikiem... Nie przepala paliwa

Post autor: Developers » wt lis 14, 2017 19:46

I głowica do zrzucenia, świecę spaliło i 2,5 ciśnienia na 2 cylindrze...
Dziwne ale czemu ? MOże ktoś się spotkał z takim czymś ? Świece lepsze te platynowe NGK


Mieć mniej, żeby mieć więcej. To wymaga poświęceń. Spójrz głębiej, żeby dostrzec. To co najcenniejsze, to co najważniejsze....
https://www.facebook.com/Golf-MK-II-1817132551907679/

ODPOWIEDZ

Wróć do „1.8T i 20V”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 11 gości