1.8t AUQ słabe falujące doładowanie, logi str. 2
Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP
1.8t AUQ słabe falujące doładowanie, logi str. 2
Witam
Auto jetta mk4 po swapie na 1.8t AUQ, sprężarka ładuje 0,6 a nie jak powinna 0,7-0,8. Auto na hamowni wypluło 163km (zgubiłem wykres ;/) Według człowieka który hamował auto sprężarka dobrze ładuje i trzyma ciśnienie do samej góry. Z logów wyszło, że było cofnięcie zapłonu dlatego wymieniłem świece i łańcuch ze ślizgami. Sprawdzona szczelność w dolocie, DV, n75 i przepławka, podmieniane z innego sprawnego auta (auto z podmiany wypluło w serii 180km) ale nie przyniosło rezultatów. Wyspawany wydech od DP 3"-> 2,5" do końca na jednym przelotowym wydechu. Auto jeździ na Pb brak LPG. Aha jeszcze taka sytuacja, auto kiedy złapie już odpowiednią temperaturę to przez jakieś 2, 3 razy można mu przycisnąć i ląduje 0,7bara i koniec dalej już max niecałe 0,6. Na hamowni mówił że ładuje dobrze a wskaźnik elektroniczny auto gauge pokazuje 0,6 urządzenie podpinane pod auto (nie pamiętam nazwy) które także pokazuje parametry silnika również wskazuje wartości takie jak wskaźnik zamontowany w aucie...
Co jeszcze może być przyczyną takiego spadku??
Auto jetta mk4 po swapie na 1.8t AUQ, sprężarka ładuje 0,6 a nie jak powinna 0,7-0,8. Auto na hamowni wypluło 163km (zgubiłem wykres ;/) Według człowieka który hamował auto sprężarka dobrze ładuje i trzyma ciśnienie do samej góry. Z logów wyszło, że było cofnięcie zapłonu dlatego wymieniłem świece i łańcuch ze ślizgami. Sprawdzona szczelność w dolocie, DV, n75 i przepławka, podmieniane z innego sprawnego auta (auto z podmiany wypluło w serii 180km) ale nie przyniosło rezultatów. Wyspawany wydech od DP 3"-> 2,5" do końca na jednym przelotowym wydechu. Auto jeździ na Pb brak LPG. Aha jeszcze taka sytuacja, auto kiedy złapie już odpowiednią temperaturę to przez jakieś 2, 3 razy można mu przycisnąć i ląduje 0,7bara i koniec dalej już max niecałe 0,6. Na hamowni mówił że ładuje dobrze a wskaźnik elektroniczny auto gauge pokazuje 0,6 urządzenie podpinane pod auto (nie pamiętam nazwy) które także pokazuje parametry silnika również wskazuje wartości takie jak wskaźnik zamontowany w aucie...
Co jeszcze może być przyczyną takiego spadku??
Ostatnio zmieniony śr sty 25, 2017 10:02 przez Upiter, łącznie zmieniany 5 razy.
RED MEXICANA by uPiter
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2755683#2755683
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2755683#2755683
1.8t AUQ słabe doładowanie 0,6
ori soft jaki miałem w auq , podejrzyj sobie doładowanie ... pod koniec ma pompować poniżej o.6bara.
http://vaglog.pl/log_267228.html
http://vaglog.pl/log_267228.html
Mazda 5 2.0 pb 155km 187nm
1.8t AUQ słabe doładowanie 0,6
Nie bardzo potrafię to rozszyfrować :l mógłbyś jaśniej wytłumaczyć ?
RED MEXICANA by uPiter
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2755683#2755683
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2755683#2755683
1.8t AUQ słabe doładowanie 0,6
seryjna mapa ustawiona jest tak że od 3tyś obr. jest zadane około 0.7 bara które może lekko falować ... tzn ma się ciśnienie trzymać miedzy 0.6 a 0.7 bara do 6200obr a później spada poniżej 0.6 bara.
Wiec teoretycznie większego doładowania niż 0.7 bara nie zobaczysz na serii , no chyba że w peaku jak turbo będzie wstawać , ale momentalnie powinno być zbite na takie jak podałem wcześniej.
Wiec teoretycznie większego doładowania niż 0.7 bara nie zobaczysz na serii , no chyba że w peaku jak turbo będzie wstawać , ale momentalnie powinno być zbite na takie jak podałem wcześniej.
Mazda 5 2.0 pb 155km 187nm
1.8t AUQ słabe doładowanie 0,6
Czyli mam rozumieć, że 0,6 jest dobrym wynikiem? Czy forach seta czy audi podawali doładowania dla auq w granicach 0,7-0,8. A gdzie szukać tych 17 brakujących koni?
RED MEXICANA by uPiter
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2755683#2755683
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2755683#2755683
1.8t AUQ słabe doładowanie 0,6
nie wiem skąd mają takie info na innych forach , ja opieram moją wiedzę na tym co pokazuje mi moja seryjna mapa .
Końmi się nie przejmuj , moja skoda w serii wypluła 170koni na 95 i przy 30stopniach upału(lekko ugotowany dolot był po logowaniu bez nadmuchu) , a udało się wykrzesać 214koni przy 36stopniach na seryjnym smicu.
Na wynik może wpływać sporo czynników , nie koniecznie doładowania , jednak dla pewności zloguj sobie 115kanał dynamicznie i będziesz wiedział czy turbina jest ok ...
Końmi się nie przejmuj , moja skoda w serii wypluła 170koni na 95 i przy 30stopniach upału(lekko ugotowany dolot był po logowaniu bez nadmuchu) , a udało się wykrzesać 214koni przy 36stopniach na seryjnym smicu.
Na wynik może wpływać sporo czynników , nie koniecznie doładowania , jednak dla pewności zloguj sobie 115kanał dynamicznie i będziesz wiedział czy turbina jest ok ...
Mazda 5 2.0 pb 155km 187nm
-
- Forum Master
- Posty: 1533
- Rejestracja: ndz maja 25, 2008 18:35
- Lokalizacja: Przemyśl
- Kontakt:
1.8t AUQ słabe doładowanie 0,6
Ja mysle ze masz wg za slabo dociagniete i z 2 do 3 obrotow powinno zalatwic sprawe , a i moc z momentem ladnie wroci. 0.55 na samej gorze jest , na dole powinno z ob zlapac ok 0.75-8 b , ale ogólnie tak jak wronek napisal . Tu masz logi serynego AUQ i wszytko swietnie widac. http://vaglog.pl/wolekzbozowy1_119572.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Masz problem w Dieslem , potrzebujesz dodatkowych HP? Wiekszego turbo lub mocniejsza pompe/pompowtryski? Zapraszam do "Diesel-tech" Przemyśl. Tel . 531 038 213
1.8t AUQ słabe doładowanie 0,6
Dzięki chłopaki spróbuję jeszcze tę gruche sprawdzić
RED MEXICANA by uPiter
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2755683#2755683
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2755683#2755683
1.8t AUQ słabe doładowanie 0,6
Koledzy pomocy :I
Gruszka sprawdzona i ustawiona tak jak ma być, założyłem cewki czerwone od fsi i wymieniłem przepływkę. Wskaźnik raz pokazuje niecałe 0,5 a raz 0,7 i jest odczuwalna kolosalna różnica w mocy. Auto pojedzie dobrze raz na 20... Co może być przyczyną?? Jest ktoś z okolic woj lubelskiego kto mógłby to ogarnąć??
Gruszka sprawdzona i ustawiona tak jak ma być, założyłem cewki czerwone od fsi i wymieniłem przepływkę. Wskaźnik raz pokazuje niecałe 0,5 a raz 0,7 i jest odczuwalna kolosalna różnica w mocy. Auto pojedzie dobrze raz na 20... Co może być przyczyną?? Jest ktoś z okolic woj lubelskiego kto mógłby to ogarnąć??
RED MEXICANA by uPiter
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2755683#2755683
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2755683#2755683
1.8t AUQ słabe doładowanie 0,6
Znajomy mechanik podpinał się jakimś komputerkiem (nie znam nazwy tego urządzenia) służącym do diagnostyki i twierdzi że układ jest szczelny bo gdyby była jakaś nieszczelność to urządzenie bo to wykazało... Na dniach będę jeszcze próbował sprawdzić kompresorem o ile ktoś będzie w stanie pomóc bo ja takowego nie posiadam.
RED MEXICANA by uPiter
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2755683#2755683
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2755683#2755683
- syncmaster955df
- Ma gadane
- Posty: 242
- Rejestracja: sob sie 06, 2011 16:08
- Lokalizacja: Opolskie (PL), Bayern (D)
1.8t AUQ słabe falujące doładowanie
Sprawdź wtryski - tam lubią gumki parcieć. Na kolektorze ssącym wokół gniazd na wtryski jest żółty osad to od paliwa- wymień gumki i gniazda. Potrzebny klej do gwintów Loctitte ok 100zł
Kolektor wydechowy pęka o ile fabryczny każdy w tym samym miejscu- wada oryginału. Powietrze zamiast do turbo idzie do atmosfery -wymień na nowy ok 300 zł.
Na cewki zapłonowe była akcja serwisowa. Wymienią w ASO VW o ile już nie wymienili a jeżeli nie to wymienią za free pod warunkiem, że będą stare fabryczne to tak dla informacji.
Ostatnia może być usterka pompy paliwa tzn. pompa nie domaga raz tak a raz nie. Nie ma beny nie ma mocy nie ma doładowania nie ma fanu...
Kolektor wydechowy pęka o ile fabryczny każdy w tym samym miejscu- wada oryginału. Powietrze zamiast do turbo idzie do atmosfery -wymień na nowy ok 300 zł.
Na cewki zapłonowe była akcja serwisowa. Wymienią w ASO VW o ile już nie wymienili a jeżeli nie to wymienią za free pod warunkiem, że będą stare fabryczne to tak dla informacji.
Ostatnia może być usterka pompy paliwa tzn. pompa nie domaga raz tak a raz nie. Nie ma beny nie ma mocy nie ma doładowania nie ma fanu...
Stiffler
1.8t AUQ słabe falujące doładowanie
syncmaster955df, Dziś postaram się sprawdzić te wtryski bo sprawdzenie kolektora rozumiem że wiąże się z demontażem...
RED MEXICANA by uPiter
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2755683#2755683
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2755683#2755683
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości