FMIC KIT dylemat

Forum techniczne związane z silnikami 1.8T / 20V

Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP

maxan
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 148
Rejestracja: sob sty 15, 2011 18:03
Lokalizacja: STG

FMIC KIT dylemat

Post autor: maxan » pt sie 05, 2016 12:39

Witam który zestaw FMIC według was wybrać?
1 FMIC.pl
Obrazek

2. Czy coś takiego:
Obrazek

Według mnie wydajniejszy będzie ten z FMIC.pl co o tym sądzicie?
Jednostronny vs kupa rurek (ten drugi zestaw to sie wraca dolem jak na tym linku http://www.neuspeed.com/media/attachmen ... %20(P).pdf )


Golf 4 GTi 1.8 20V TURBO AGU
Obrazek

Awatar użytkownika
wesol
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9268
Rejestracja: śr sie 13, 2008 14:01
Lokalizacja: Goleniów

FMIC KIT dylemat

Post autor: wesol » pt sie 05, 2016 12:48

Nie ma znaczenia ale zależnie od mocy jaka celuje to na jednym i drugim temp będzie na zadawalajacym poziomie.


Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to

maxan
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 148
Rejestracja: sob sty 15, 2011 18:03
Lokalizacja: STG

FMIC KIT dylemat

Post autor: maxan » pt sie 05, 2016 13:04

Naczytałem się trochę o turbo lag'u czy problem ten nie będzie występował na żadnym z tych zestawów? Pierwszy to ogromny intercooler a drugi to masa rurek (długość)


Golf 4 GTi 1.8 20V TURBO AGU
Obrazek

Awatar użytkownika
kkkacper
_
_
Posty: 2325
Rejestracja: wt sty 15, 2008 23:02
Lokalizacja: pomorskie
Kontakt:

FMIC KIT dylemat

Post autor: kkkacper » pt sie 05, 2016 13:14

Ogromny intercooler? Turbolag na k03? Blagam Cie, nie przesadzajmy :jezor: wybierz ten ktory bedzie Ci wygodniej zalozyc ;)


:dol: 2.8 VR6 24v Tornado Rot - mk II :dol: :satan: :satan: :dol: 3.0 VR6 Turbo 4motion - mk IV :dol:

Obrazek Obrazek

maxan
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 148
Rejestracja: sob sty 15, 2011 18:03
Lokalizacja: STG

FMIC KIT dylemat

Post autor: maxan » pt sie 05, 2016 13:21

Intercooler jednostronny o wymiarach rdzenia: 550x230x65mm VS Intercooler 2stronny o wymiarach rdzenia 560x145x55mm jak na moje to konkret róznica :E
Dzięki za pomoc :)


Golf 4 GTi 1.8 20V TURBO AGU
Obrazek

Awatar użytkownika
wesol
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9268
Rejestracja: śr sie 13, 2008 14:01
Lokalizacja: Goleniów

FMIC KIT dylemat

Post autor: wesol » pt sie 05, 2016 17:25

Samo to ze to FMIC no i ze wiekszy to juz jest wydajnosc studzenia conajmniej da razy wieksza jak przy SMIC jakim malym. Intercooler wcale nie musi byc wiekszy 3 czy 5 razy. Troche wiekszy i juz nie masz problemow. Do tego co tu planujesz na tym turbo to nie bedzie znaczacej roznicy w lagu bys to doczuwal.


Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to

solidmarian
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 20
Rejestracja: śr paź 01, 2014 10:01

FMIC KIT dylemat

Post autor: solidmarian » śr sie 10, 2016 08:26

Warto też wziąć pod uwagę fakt, że jednostronny cooler ma gorszy przepływ niż dwustronny ;)



Awatar użytkownika
wesol
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9268
Rejestracja: śr sie 13, 2008 14:01
Lokalizacja: Goleniów

FMIC KIT dylemat

Post autor: wesol » śr sie 10, 2016 20:06

Nie przesadzaj. Chyba ze celuje w jakieś mega duże moce.


Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to

Awatar użytkownika
kkkacper
_
_
Posty: 2325
Rejestracja: wt sty 15, 2008 23:02
Lokalizacja: pomorskie
Kontakt:

FMIC KIT dylemat

Post autor: kkkacper » śr sie 10, 2016 20:22

Dokladnie.. nie ma to wiekszego znaczenia, a juz na pewno nie w tym wypadku :jezor:


:dol: 2.8 VR6 24v Tornado Rot - mk II :dol: :satan: :satan: :dol: 3.0 VR6 Turbo 4motion - mk IV :dol:

Obrazek Obrazek

Awatar użytkownika
majic
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 241
Rejestracja: wt gru 09, 2008 18:31
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

FMIC KIT dylemat

Post autor: majic » śr sie 10, 2016 20:27

W dziale MK3 była jedna sztuka z założonym jednostronnym. Potem właściciel założył dwustronny i pisał o poprawie
viewtopic.php?f=88&t=545063
bigsasza pisze:Oczywiście odradzam jednostronny FMIC, bo straszliwie hamuje przepływ co sam zweryfikowałem po wymontowaniu go.


Moja dwudziestka 20VT:
viewtopic.php?f=88&t=473958

Awatar użytkownika
wesol
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9268
Rejestracja: śr sie 13, 2008 14:01
Lokalizacja: Goleniów

FMIC KIT dylemat

Post autor: wesol » śr sie 10, 2016 21:32

Jedna opinia nie potwierdzona pomiarami to żądny argument a tym bardziej pewnik. To taki mały smic to by już chyba ograniczał moc seryjna. A taki ic ori w sharanach 115 km to tez by blokował a wyrabia się przy 200 koniach.


Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to

ODPOWIEDZ

Wróć do „1.8T i 20V”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości