1.8T AUM Prośba o ocenę logów

Forum techniczne związane z silnikami 1.8T / 20V

Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
filip2
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 750
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 16:00
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

1.8T AUM Prośba o ocenę logów

Post autor: filip2 » śr maja 11, 2016 18:07

Witam,
być może nie ten dział, ale we właściwym kompletnie nikt mi nic nie powiedział ...

mam prośbę o rzucenie okiem i ocenę logów

DYNAMICZNE:
Grupa 002, 033: http://vaglog.pl/log_261742.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Grupa 115, 118: http://vaglog.pl/log_261743.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Grupa 011, 003: http://vaglog.pl/log_261741.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Grupa 001, 002: http://vaglog.pl/log_261738.html" onclick="window.open(this.href);return false;

Logi robione na LPG


vRSzkodnik - nic więcej, nic mniej jak Octavia II RS w gnoju :D

bzzyczek
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 135
Rejestracja: sob lis 23, 2013 19:59

1.8T AUM Prośba o ocenę logów

Post autor: bzzyczek » czw maja 12, 2016 11:12

W aucie jest program, ale turbo pompuje gorzej niż seria, prawdopodobnie coś nie tak z klapką wg w turbinie, albo układ nieszczelny, sprawdz szczelność dolotu, zawór dv. Mozesz odpiąc przewód od gruszki turbiny i się przejechać, turbo powinno przeładować.



Awatar użytkownika
filip2
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 750
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 16:00
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Re: 1.8T AUM Prośba o ocenę logów

Post autor: filip2 » czw maja 12, 2016 13:48

Od czasu do czasu wyskakuje mi błąd - P0171 Mieszanka systemu za uboga (Bank1). Z tego co czytałem może on być spowodowany właśnie nieszczelnością w dolocie...

Będę sprawdzał


up.
Najprawdopodobniej znalazłem nieszczelność ... w układzie podciśnienia - jeden z wężyków przy tym całym "węźle" który znajduje się pod kolektorem idący właśnie do kolektora spadł... Auto... nie to auto :D :D :D dziobeł normalnie :D :D Muszę przejechać się z kompem i logi zrobić mam nadzieję że to wszystko :) i będzie już ok

up2.
Jednak coś dalej mam nie tak. Dziś był trochę słabszy - tzn lepiej niż wcześniej, ale nie tak fajnie jak wczoraj :/ ... muszę szukać dalej :(

up3.
Jak się okazało - poprawiony wężyk podciśnienia, znowu spadł i dlatego auto nie jechało jak należy. Dzięki uprzejmości kolegi waski1 (MONSTER SERWIS) usterka usunięta :) Zrobiony test szczelności dolotu i wszystko gra i buczy :D


vRSzkodnik - nic więcej, nic mniej jak Octavia II RS w gnoju :D

ODPOWIEDZ

Wróć do „1.8T i 20V”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości