1,8T AGU wymiana komputera?
Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP
-
- Nowicjusz
- Posty: 4
- Rejestracja: śr kwie 13, 2016 23:11
1,8T AGU wymiana komputera?
Witam,
mam pytanie, czy ktoś kiedykolwiek próbował montować i uruchamiać auto na innym komputerze?
Bo, o co mi chodzi.
Mam wykonany program ale nie jestem z niego super zadowolony, a ponieważ specjalistów od "AGU" jest niewielu, na wymarciu, to zastanawiam się czy nie zakupić gotowego komputera z aukcji np z Niemiec już przeprogramowanego np od "oettingera" i spróbować go odpalić w aucie i jak to będzie chodzić, oczywiście ewentualnie podjadę na hamownie sprawdzić.
1,8t agu który mam w swoim golfie iv, jest mega zdrowy - wynik serii na hamowni to 150,6 KM/ 219 nm ale program mam bardzo lajtowy - raptem 177 KM i 282 nm przy 3890 obr.
Myślicie że coś takiego wypali? Da radę uruchomić inny sterownik od AGU, niż ten obecny w aucie?
Z tego co zauważyłem w niektórych ofertach jest podane że ma odblokowanego immobilisera, a inne go mają, niestety.
Co sądzicie?
mam pytanie, czy ktoś kiedykolwiek próbował montować i uruchamiać auto na innym komputerze?
Bo, o co mi chodzi.
Mam wykonany program ale nie jestem z niego super zadowolony, a ponieważ specjalistów od "AGU" jest niewielu, na wymarciu, to zastanawiam się czy nie zakupić gotowego komputera z aukcji np z Niemiec już przeprogramowanego np od "oettingera" i spróbować go odpalić w aucie i jak to będzie chodzić, oczywiście ewentualnie podjadę na hamownie sprawdzić.
1,8t agu który mam w swoim golfie iv, jest mega zdrowy - wynik serii na hamowni to 150,6 KM/ 219 nm ale program mam bardzo lajtowy - raptem 177 KM i 282 nm przy 3890 obr.
Myślicie że coś takiego wypali? Da radę uruchomić inny sterownik od AGU, niż ten obecny w aucie?
Z tego co zauważyłem w niektórych ofertach jest podane że ma odblokowanego immobilisera, a inne go mają, niestety.
Co sądzicie?
1,8T AGU wymiana komputera?
KrzysiekPysiek, specjalistow od agu jest bardzo niewielu? W jakim swiecie Ty zyjesz? Jedz na program do ogarnietej osoby, a nie kombinujesz z gotowcami.. wsadzenie kompa niedostrojonego pod konkretny samochod to totalna bzdura wedlug mnie.. kolejna sprawa.. odblokowany immo to dla Ciebie zalety? W Twoim przypadku nie widze zadnych zalet w tej kwestii..
1,8T AGU wymiana komputera?
KrzysiekPysiek pisze: a ponieważ specjalistów od "AGU" jest niewielu,
tak zrób, podobno jest od razu 250KM + i przerabiają K03 przez internet na hybryde musisz tylko fotki zrobićKrzysiekPysiek pisze:czy nie zakupić gotowego komputera z aukcji np z Niemiec już przeprogramowanego np od "oettingera"
„Nie umiera ten, kto trwa w sercach i pamięci naszej”
-
- Nowicjusz
- Posty: 4
- Rejestracja: śr kwie 13, 2016 23:11
1,8T AGU wymiana komputera?
Panowie, ja wiem że Was to śmieszy, tylko pokażcie mi kogoś z Wielkopolski kto modyfikuje AGU, przepustnica na lince, stary sterownik, lutowanie itd....nikt się nie bawi w zabytki..
Ja mieszkam w Pile na płn Wielkopolski, to chyba najwyżej do Berlina mogę jechać na program.
Poza tym jeżdżenie 800 km wydanie kupe kasy żeby dostać 10 koni to chyba przesada. Z tego wynika że autem pojeżdżę i go sprzedam bo te 177 km to chyba max póki co.
Gdyby takie auta na każdym rogu ulicy modyfikowali to bym nawet nic nie powiedział ale u mnie jest 5 tunerów i dwóch powiedziało że tych aut nie da się modyfikować, a pozostali że się w to nie bawią no i ?? co dalej?
i od razu sprostuje nie mówię o wyciąganiu 300+ mocy, to jest seryjne 1,8T tylko że silnik z czasów dinozaurów "AGU" i stąd problem..a zależy mi na poprawie momentu obrotowego i być może wyciągnięcia większej mocy, bo nie sądze że 177 koni to max przy zdrowym silniku.
Ja mieszkam w Pile na płn Wielkopolski, to chyba najwyżej do Berlina mogę jechać na program.
Poza tym jeżdżenie 800 km wydanie kupe kasy żeby dostać 10 koni to chyba przesada. Z tego wynika że autem pojeżdżę i go sprzedam bo te 177 km to chyba max póki co.
Gdyby takie auta na każdym rogu ulicy modyfikowali to bym nawet nic nie powiedział ale u mnie jest 5 tunerów i dwóch powiedziało że tych aut nie da się modyfikować, a pozostali że się w to nie bawią no i ?? co dalej?
i od razu sprostuje nie mówię o wyciąganiu 300+ mocy, to jest seryjne 1,8T tylko że silnik z czasów dinozaurów "AGU" i stąd problem..a zależy mi na poprawie momentu obrotowego i być może wyciągnięcia większej mocy, bo nie sądze że 177 koni to max przy zdrowym silniku.
1,8T AGU wymiana komputera?
niestety duzo wiecej z serii nie uciagniesz, wtryskiwacze 280 cc przy ratio 12:1 daja max 190km, mozesz sprobowac zmienic regulator cisnienia paliwa na 4 bar...
Mój GTI: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=499693
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
"Samochód jest dopiero mocny, kiedy boisz się do niego wsiąść i przekręcić kluczyk"
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
"Samochód jest dopiero mocny, kiedy boisz się do niego wsiąść i przekręcić kluczyk"
- marcinas1983
- VW Baron
- Posty: 3413
- Rejestracja: pn lip 24, 2006 19:56
- Lokalizacja: Poznań/Mrowino
- Kontakt:
1,8T AGU wymiana komputera?
Dodam tylko tyle w temacie, że to co pisze KrzysiekPysiek, to prawda... w WLKP mało kto chce się bawić z AGU, znajomy szukał auta dla siebie i rozglądał się właśnie za AGU, popytał tunerów o chipowanie tego silnika i mało kto się chciał tego podjąć. Jeszcze GOODHOPE AGU bez problemu by zrobił z tego co mi mówił.
Re: 1,8T AGU wymiana komputera?
Pisz do Genowefy i masz problem z głowy.
Wysłane z mojego D6633 przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego D6633 przy użyciu Tapatalka
-
- Nowicjusz
- Posty: 4
- Rejestracja: śr kwie 13, 2016 23:11
1,8T AGU wymiana komputera?
Ok panowie, wszystko ok, Genowefa może być, pytałem i robia te silniki, u mnie jeszcze znalazłem dosyć drogich gości ale porządnych - MapTek Tuning Baranowo k/Poznania.
A jeszcze zapytam czy w 1,8T 150 km (szczególnie AGU, ale to chyba bez różnicy), da radę wycisnąć 210 koni około na K03s + 320cc, wydech standard z katalizatorem? Czy nie ma mowy? Jakoś nie pociąga mnie takie hałasowanie wydechem, no i nie wiem co z przeglądem a ponieważ te 210 by mi stuknęło póki co to może samo turbo + wtryski dadzą radę? po co się pchać w wydech? co sądzicie? No bo jakby nie patrzeć 180ki te wersje mocniejsze idą na 210 ...ale nie wiem jak 150 po zmianie turbo..
A jeszcze zapytam czy w 1,8T 150 km (szczególnie AGU, ale to chyba bez różnicy), da radę wycisnąć 210 koni około na K03s + 320cc, wydech standard z katalizatorem? Czy nie ma mowy? Jakoś nie pociąga mnie takie hałasowanie wydechem, no i nie wiem co z przeglądem a ponieważ te 210 by mi stuknęło póki co to może samo turbo + wtryski dadzą radę? po co się pchać w wydech? co sądzicie? No bo jakby nie patrzeć 180ki te wersje mocniejsze idą na 210 ...ale nie wiem jak 150 po zmianie turbo..
1,8T AGU wymiana komputera?
wszytko oprócz IC da rade na 210, z reszta najlepiej porozmawiaj z tunerem i on doradzi co ma być zrobione żeby się nie męczył
przelot wydech bez kata przechodzi przegląd bezproblemowo (trzeba pamiętać żeby jechać na rozgrzanym silniku)
przelot wydech bez kata przechodzi przegląd bezproblemowo (trzeba pamiętać żeby jechać na rozgrzanym silniku)
Mój GTI: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=499693
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
"Samochód jest dopiero mocny, kiedy boisz się do niego wsiąść i przekręcić kluczyk"
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
"Samochód jest dopiero mocny, kiedy boisz się do niego wsiąść i przekręcić kluczyk"
-
- Nowicjusz
- Posty: 4
- Rejestracja: śr kwie 13, 2016 23:11
1,8T AGU wymiana komputera?
No więc właśnie bo ja mam dwie opcje..
1) K03s + wtryski i teraz pytanie ile z tego da radę wyciągnąć
2) po prostu zmienić wydech, wyciąć kata itp..
Jeszcze w pierwszym przypadku wyjdzie 205 koni a w drugim 190..to wg mnie dla 15 koni zabawa w turbiny i wtryski gdzie i tak ten wydech za jakiś czas przy większych mocach były do roboty jest bezsensu ale...jak uda się dociągnąć do 210..to już coś by było..muszę popytać..
Czyli seryjny IC będzie się pocił przy 200 koniach?
A czy to prawda że jak ktoś zmienił turbo z K03 na K03s w 1,8t serii to na hamowni mogło pokazać nawet 160 parę koni? czy bez softu nie pójdzie więcej? Szkoda ze to turbo K03 takie kiepskie..bo wydech to jest zawsze jakaś inwestycja a turbo jak sie nie chce 240 koni to takie wydawanie pieniędzy dla 10 koni więcej..
Jestem w tym momencie w kontakcie z Genowefą i zobaczę co mi powiedzą.
1) K03s + wtryski i teraz pytanie ile z tego da radę wyciągnąć
2) po prostu zmienić wydech, wyciąć kata itp..
Jeszcze w pierwszym przypadku wyjdzie 205 koni a w drugim 190..to wg mnie dla 15 koni zabawa w turbiny i wtryski gdzie i tak ten wydech za jakiś czas przy większych mocach były do roboty jest bezsensu ale...jak uda się dociągnąć do 210..to już coś by było..muszę popytać..
Czyli seryjny IC będzie się pocił przy 200 koniach?
A czy to prawda że jak ktoś zmienił turbo z K03 na K03s w 1,8t serii to na hamowni mogło pokazać nawet 160 parę koni? czy bez softu nie pójdzie więcej? Szkoda ze to turbo K03 takie kiepskie..bo wydech to jest zawsze jakaś inwestycja a turbo jak sie nie chce 240 koni to takie wydawanie pieniędzy dla 10 koni więcej..
Jestem w tym momencie w kontakcie z Genowefą i zobaczę co mi powiedzą.
- marcinas1983
- VW Baron
- Posty: 3413
- Rejestracja: pn lip 24, 2006 19:56
- Lokalizacja: Poznań/Mrowino
- Kontakt:
1,8T AGU wymiana komputera?
A ja mam takie pytanie dodatkowe ile można wyciągnąć z AGU seria turbo + większe wtryski i czy to w ogóle ma sens taki setup??
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości