Witam
Pytanko mam do szanownych
Pacjent MK2
Silnik : 1.8 T 20v AJH z Sharana
Turbo : K03s - po regeneracji ,sprawne trzyma ciśnienie, bez zarzutu
FMIC duży,z zapasem na 300km
TIP + grzybek gąbka Simota
Dolot custom na kwasie
Wydech 2,75 cala na 1 przelotowym tłumiku końcowym
DV sprawne
N75 sprawne
Wtryski - seria - o ile się nie mylę 194 lub 197 cc
Cewki seria - sprawne
Pompa 3 bar, regulator ciśnienia seria, układ trzyma
Skrzynia G60, sprzęgło G60 - wywalony dwumas - zestaw daje radę.
Największy problem - brak diagnozy VAGiem - mm nadzieje , że wkrótce ogarnę - póki co kombinuję ...
Auto jeździ, miewa jednak czasem zawiechy, motor staje dęba na sekundę przy wyższych (5-5.5 tyś) obrotów - nie zawsze. Przy płynnym wciskaniu pedału gazu da się jechać. Dość często jednak przy łupnięciu w podłogę jest zawiecha tru tru tru i nie da się jechać - tryb awaryjny i turlanie pozostaje. Po odpięciu aku jest spoko czasem cały dzień czasem 1szy but w podłogę i znów awaria. Wydaje mi się , że może mu przy wyższych obrotach brakować paliwa - stąd ta dziura. Prąd jest, powietrze jest - obstawiam paliwo.Jeżdzę na Shell power racing 100 więc jakość powinna być ok, nie tankuję po krzakach. Ciśnienie oleju na jałowym 1 bar z kawałkiem przy 90 stopniach silnika.
Pytanie: ( wiem wiem - diagnoza i logi - jak już pisałem staram się ogarnąć jak najszybciej)
czy wtryskiwacze nie są wg. Was zbyt małe, może podmienić na większe - jeśli tak to jakie proponujecie _ cywilna jazda docelowo max 200-210 km
pompa paliwa?
regulator ciśnienia?
Jak żyć i w którą stronę się kierować?
Pozdrawiam serdecznie
konsultacje w/s zestawu - układ paliwowy
Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP
konsultacje w/s zestawu - układ paliwowy
Ostatnio zmieniony czw paź 01, 2015 10:54 przez Balee, łącznie zmieniany 1 raz.
konsultacje w/s zestawu
wtryski sa mega male, ale skoro wszystko seria to powinny to jakos ogarniac.. na 200km to z zapasaem wystarcza jakies 3xx ccm.. mam na sprzedaz nowe ale 480ccm, wiec bylyby z duzym zapasem.. pompa paliwa na pewno daje rade? Bo tu tez moze byc kuku..
konsultacje w/s zestawu
Pompa z v6 2.6 b3 wydaje się dawać radę,podepnę manometr i sprawdzę na obciążeniu dokładnie ile daje.o wtryski się obawiam właśnie.mam z aan do podmianki tylko nie pamiętam na ilu barach one pracują,mam trż z volvo 420 ale obawiam się że układ ich nie nadmucha odpowiednio i będą lały
konsultacje w/s zestawu
Miałem taki sam problem również w różnym zakresie obrotów i na różnych biegach. Miałem kompletną serię AUQ. Wymieniłem pompę paliwa i wszystkie problemy ustały.
konsultacje w/s zestawu
W stronę układu paliwowego właśnie idę. Muszę wrócić do starego układu - podająca 0,4 bar w baku i koszyk od K Jeta z pompą 6 bar.wtryski 360cc z aan regulator 4 bar i lekki remap i wg mnie powinno działać.co Wy na to?
3 barowa pompa w zbiorniku niby daje radę ale słabo sie robi w zakrętach przy niższym stanie paliwa.z resztą przy 4 barowym regulatorze ciśnienia to chyba i tak za mała.
3 barowa pompa w zbiorniku niby daje radę ale słabo sie robi w zakrętach przy niższym stanie paliwa.z resztą przy 4 barowym regulatorze ciśnienia to chyba i tak za mała.
konsultacje w/s zestawu
Układ paliwowy ewidentnie daje dupy.
A mianowicie:
Na patencie mam w tej chwili pompę wewnętrzną z 2.2 Turbo - 6 bar o ile się nie mylę.( zewnętrzna Pompa z fabrycznego układu MK2 pominięta) Jednak na manometrze wpiętym tuż przed listwą na jałowym wskazywało po montażu 3,5 bara ( wtryski 360 cc z AAN , regulator 4 bary) dodanie gazu nie wpływało znacząco na wskazanie manometru.
Dziś rano coś mnie tknęło i po odpaleniu auta - długo musiałem kręcić aż załapał - podniosłem maskę i co widzę : na jałowym 1,5 bara niecałe. Przejechałem kilka metrów i wróciłem pod dom - jechać się nie dało - wiadomo.
Przegazówka czasem wkręca na obroty , czasem nie. Nie ma zasady.
W związku z tym iż pompa z audi jest sporo dłuższa niż ori podająca w MK2, musiałem ją lekko upchnąć. Wydaje mi się , że może zasysać brud i się zapychać - sitko jest ale raczej symboliczne.
Co dalej? mam raczej nagrana pompę zewnętrzną z K Jetta, planuję wrócić do układu pierwotnego : podająca z baku + wysokie ciśnienie zewnętrzna. W K Jett jest ciśnienie rzędu 5- 8 bar o ile się nie mylę, mam nadzieję , że 4 bar regulator wytrzyma...
DO tego wywalę chyba zbiornik i go wyczyszczę, wrzucę nowe przewody po całości od baku do listwy - jakaś podpowiedź mile widziane skąd , jakie i czemu takie drogie - sprawdzę regulator paliwa na listwie czy w ogóle żyje ( choć jeśli umarł to nie zacierałoby to raczej pompy paliwa - tak myślę, bo 3,5 bara pokazywał w maxie ciśnienia na listwie więc powrót powinien nadmiar paliwa dostarczyć do zbiornika)
Sam zbiornik odpowietrzony prawidłowo wg mnie - nie zasysa go ani nie psssyka przy tankowaniu wachy.
Napięcie cały czas w akceptowalnych granicach około 13,5 V wg wskaźnika wewnętrznego.
Wasze opinie?
A mianowicie:
Na patencie mam w tej chwili pompę wewnętrzną z 2.2 Turbo - 6 bar o ile się nie mylę.( zewnętrzna Pompa z fabrycznego układu MK2 pominięta) Jednak na manometrze wpiętym tuż przed listwą na jałowym wskazywało po montażu 3,5 bara ( wtryski 360 cc z AAN , regulator 4 bary) dodanie gazu nie wpływało znacząco na wskazanie manometru.
Dziś rano coś mnie tknęło i po odpaleniu auta - długo musiałem kręcić aż załapał - podniosłem maskę i co widzę : na jałowym 1,5 bara niecałe. Przejechałem kilka metrów i wróciłem pod dom - jechać się nie dało - wiadomo.
Przegazówka czasem wkręca na obroty , czasem nie. Nie ma zasady.
W związku z tym iż pompa z audi jest sporo dłuższa niż ori podająca w MK2, musiałem ją lekko upchnąć. Wydaje mi się , że może zasysać brud i się zapychać - sitko jest ale raczej symboliczne.
Co dalej? mam raczej nagrana pompę zewnętrzną z K Jetta, planuję wrócić do układu pierwotnego : podająca z baku + wysokie ciśnienie zewnętrzna. W K Jett jest ciśnienie rzędu 5- 8 bar o ile się nie mylę, mam nadzieję , że 4 bar regulator wytrzyma...
DO tego wywalę chyba zbiornik i go wyczyszczę, wrzucę nowe przewody po całości od baku do listwy - jakaś podpowiedź mile widziane skąd , jakie i czemu takie drogie - sprawdzę regulator paliwa na listwie czy w ogóle żyje ( choć jeśli umarł to nie zacierałoby to raczej pompy paliwa - tak myślę, bo 3,5 bara pokazywał w maxie ciśnienia na listwie więc powrót powinien nadmiar paliwa dostarczyć do zbiornika)
Sam zbiornik odpowietrzony prawidłowo wg mnie - nie zasysa go ani nie psssyka przy tankowaniu wachy.
Napięcie cały czas w akceptowalnych granicach około 13,5 V wg wskaźnika wewnętrznego.
Wasze opinie?
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości