Witam
Pacjent Golf IV agu 150 koni seryjnie
Zaczne od poczatku zaczelo sie tym ze samochod troche zarpal na wysokich obrotach i troszke nie rowno chodzil.
No to zabralem sie za wymiane swiec sprawdzenie cewek podsinien podpiecie pod kompa sprawdzenia wszystkiego, podejrzewalem ze swiece juz padaja dlatego smiesznie chodzil no to zalozylem NGK PRQ6R czy jakos tak w kazdym badz razie platynowki. Niestety po tym zabiegu nie pomoglo dodam ze wszystkie czyjniki sprawdzone zostaly i wszystko chodzi jak trzeba (trbo biło tak 0,65 czasem dochodziło do 1,2 bar) po skonczeniu pomyslow zostawilem saochod u macherow i okazalo sie ze ktos podpial ale podcisnienia do zaworu przy turbinie i po tym zabiegu auko lata jak zloto tylko pytanie gałgany pokazuja mi doładowanie 1 - 1,20 przy gazie w podloge wtedy jedzie masakrycznie do przodu nie wiem czy byl przedtem robiony program kupilem rzekomo jako 150km ale wydaje mi sie ze to troche duzo co zrobic zeby nie rozpierniczyc turbiny ?
AGU Ciśnienie doładowanie za duze?
Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP
AGU Ciśnienie doładowanie za duze?
Ciekawe jakie masz turbo bo seria AGU 1-1,2 bara to raczej nie dmuchnie(prosze mnie poprawić jak sie mylę), program na pewno masz zrobiony, co do zużycia turbo to trzeba najpierw sprawdzić jakie jest turbo i czy jeszcze cos bylo grzebane
AGU Ciśnienie doładowanie za duze?
dmuchnie jesli weżyk pomiedzy n75 a tip'em jest uszkodzony, sprawdz szczelnosc dolotu nie łapie Ci czasem trybu awaryjnego ?
Mój GTI: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=499693
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
"Samochód jest dopiero mocny, kiedy boisz się do niego wsiąść i przekręcić kluczyk"
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
"Samochód jest dopiero mocny, kiedy boisz się do niego wsiąść i przekręcić kluczyk"
AGU Ciśnienie doładowanie za duze?
nie lapie trybu awaryjnego nic sie nie dzieje jak wchodzi na 1.2 bar to trzyma az do puszczenia pedału gazu. Nie bije wiecej ani miej zawsze rowne 1.2 bara dziwne troche jak kupowalem auto od niemca to nic nie wspominal zeby cos robil. BOV wtedy pompuje jak w subaru fajnie glosno i wyraznie ale dalej nie pokoi mnei dlaczego tak jest. Gdy zakladalem gaz goscie mowili ze samochod miesci sie w przedziale 140 170km a przy takim doladowaniu podejrzewam troche wieksza moc niz 170. jutro zmienie n75 moze to on jednak jest walniety jak byl odwrotnie podlaczony i membranka sie uszkodzila ?
AGU Ciśnienie doładowanie za duze?
viewtopic.php?f=139&t=537477" onclick="window.open(this.href);return false;
Sprawdz szczelność w ten sposob.
DV nie działa w taki sposób przy odpuszczeniu gazu: " onclick="window.open(this.href);return false; ?
W jaki sposób mierzysz ciśnienie doładowania?
Sprawdz szczelność w ten sposob.
DV nie działa w taki sposób przy odpuszczeniu gazu: " onclick="window.open(this.href);return false; ?
W jaki sposób mierzysz ciśnienie doładowania?
---
facebook.com/*#cenzura#*
facebook.com/*#cenzura#*
-
- Forum Master
- Posty: 1533
- Rejestracja: ndz maja 25, 2008 18:35
- Lokalizacja: Przemyśl
- Kontakt:
AGU Ciśnienie doładowanie za duze?
Robil ktos w ogole pomiar z boost meterem na odpietej wtyczce z N75???
Masz problem w Dieslem , potrzebujesz dodatkowych HP? Wiekszego turbo lub mocniejsza pompe/pompowtryski? Zapraszam do "Diesel-tech" Przemyśl. Tel . 531 038 213
AGU Ciśnienie doładowanie za duze?
1.2 bar
Mój GTI: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=499693
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
"Samochód jest dopiero mocny, kiedy boisz się do niego wsiąść i przekręcić kluczyk"
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
"Samochód jest dopiero mocny, kiedy boisz się do niego wsiąść i przekręcić kluczyk"
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości