Jakie logi wykonac po swapie?
Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP
Jakie logi wykonac po swapie?
Jakis czas temu wrzucilem AUQ do mk2.
Generalnie nie ma z nim żadnych problemów, przyspiesza płynnie, nie dzieje sie nic.
Profilaktycznie chciałbym wykonać logi dynamiczne, nie mam porównania do innego mk2 z tym motorem więc chce wiedzieć czy wszystko z osprzętem jest okej
Jakie podstawowe logi wykonać? Które logi łączyć ze sobą podczas logowania?
Generalnie nie ma z nim żadnych problemów, przyspiesza płynnie, nie dzieje sie nic.
Profilaktycznie chciałbym wykonać logi dynamiczne, nie mam porównania do innego mk2 z tym motorem więc chce wiedzieć czy wszystko z osprzętem jest okej
Jakie podstawowe logi wykonać? Które logi łączyć ze sobą podczas logowania?
Re: Jakie logi wykonac po swapie?
002,017( nie jestem pewien czy to tutaj pokazuje wypadanie zapłonu ), 031,032,033,115,118
W którejś grupie pokazana jest temperatura w dolocie chyba 004.
W którejś grupie pokazana jest temperatura w dolocie chyba 004.
Jakie logi wykonac po swapie?
Wcześniej na innym forum ktoś poradził zlogować mi poniższe logi.
Zlogowałem Prosze o ocene
Mody: DP 2.5", reszta wydechu chwilowo 2.25", FMIC, orurowanie 60.3mm, wyrzucone śmieci (SAI, EVAP itp.), DV prosto z kolektora. Druga sonda nie jest wyrzucona z softu, lezy sobie na podszybiu do czasu korekty softu.
Wyrzucone błędy, typowo po swapie...
Co dziwne, ładowanie akku pod pełnym obciążeniem(światła, dmuchawa itp.) to 14.15V, VAG pokazuje 13.8V
Czujnik prędkosci działał.... nawet nie zauwazyłem kiedy sie wysypał Generalnie u siebie mam licznik napędzany linką, na liczniku jest czujnik Halla z którego pobrałem sygnał prędkości do ECU, wcześniej działał, musiało coś sie w nim posypać
Nie sa też podpięte czujniki hamulca i sprzęgła. Nie miałem kiedy sie za to zabrać
003+020
115+118
002+033
Zlogowałem Prosze o ocene
Mody: DP 2.5", reszta wydechu chwilowo 2.25", FMIC, orurowanie 60.3mm, wyrzucone śmieci (SAI, EVAP itp.), DV prosto z kolektora. Druga sonda nie jest wyrzucona z softu, lezy sobie na podszybiu do czasu korekty softu.
Wyrzucone błędy, typowo po swapie...
Co dziwne, ładowanie akku pod pełnym obciążeniem(światła, dmuchawa itp.) to 14.15V, VAG pokazuje 13.8V
Czujnik prędkosci działał.... nawet nie zauwazyłem kiedy sie wysypał Generalnie u siebie mam licznik napędzany linką, na liczniku jest czujnik Halla z którego pobrałem sygnał prędkości do ECU, wcześniej działał, musiało coś sie w nim posypać
Nie sa też podpięte czujniki hamulca i sprzęgła. Nie miałem kiedy sie za to zabrać
003+020
115+118
002+033
Jakie logi wykonac po swapie?
Błąd akumulatora skasuj jak powróci to aku do wymiany miałem to samo.
Przepływka idealnie pokazuje nawet bym powiedział za dużo turbina ok.
Zobacz grupę 032 po jakiejś jeździe. Czasy wtrysków chyba powinny oscylować w granicy 17ms u cb do 21 dochodzi.
Stuków nie ma także spalanie ok.
Przepływka idealnie pokazuje nawet bym powiedział za dużo turbina ok.
Zobacz grupę 032 po jakiejś jeździe. Czasy wtrysków chyba powinny oscylować w granicy 17ms u cb do 21 dochodzi.
Stuków nie ma także spalanie ok.
Jakie logi wykonac po swapie?
Program jakiś robiony był w tym sterowniku?
---
facebook.com/*#cenzura#*
facebook.com/*#cenzura#*
Jakie logi wykonac po swapie?
Akku jest nówka Błąd powraca za każdym razem.Fastener pisze:Błąd akumulatora skasuj jak powróci to aku do wymiany miałem to samo.
Ogarne po weekendzie Co jest przyczyną zawyżonego czasu wtrysku??Fastener pisze:Zobacz grupę 032 po jakiejś jeździe. Czasy wtrysków chyba powinny oscylować w granicy 17ms u cb do 21 dochodzi.
Nie mam zielonego pojęcia. Cięzko stwierdzić, generalnie silnik został wyciągnięty z Seata Leona, 2003r, wyglądał na serie, nic nie grzebane.... Teraz jezdzi w Golfie mk2przeziom pisze:Program jakiś robiony był w tym sterowniku?
Jakie logi wykonac po swapie?
Z aku szukaj przyczyny a nie jest za słaby czasem do tego silnika ? Ja mam 74ah prąd 680 A
Nie wiem co może być przyczyną, może program ktoś delikatny zrobił bo u mnie przepływka pokazywała w serii max 150 g/s - nowa boscha !
Nie wiem co może być przyczyną, może program ktoś delikatny zrobił bo u mnie przepływka pokazywała w serii max 150 g/s - nowa boscha !
Jakie logi wykonac po swapie?
Tylko patrz też na to że ja mam Mk2... Ty masz mk4 i pare kabelków więcej do obsłużenia Jeśli w niczym ten błąd nie przeszkadza to nie mam zamiaru nic z tym robić, ładowanie ma 14,15V, VAG pokazuje 13.8 pod obciążeniem także nie wiem co tutaj jeszcze moge zamieszać Aku mam 55ah, prąd nawet nie pamiętam, wczesniej kręcił sześcioma garami bez problemuFastener pisze:Z aku szukaj przyczyny a nie jest za słaby czasem do tego silnika ? Ja mam 74ah prąd 680 A
Co do programu, nic sie nie dowiem dopóki ktoś nie zrzuci sobie softa i nie oceni Przepływomierz też mam nowy.
Jakie logi wykonac po swapie?
Turbina ci seryjnie ładuje także dziwny byłby to program. Też miałem przedtem coś koło 50ah kręcić kręcił ale błąd powstawał
Jakie logi wykonac po swapie?
Jakiś minimalny program tam siedzi, albo nieszczelność dolotu.
Sprawdź szczelność. Jak nie wiesz jak to tu masz porade:
viewtopic.php?f=139&t=537477" onclick="window.open(this.href);return false;
Sprawdź szczelność. Jak nie wiesz jak to tu masz porade:
viewtopic.php?f=139&t=537477" onclick="window.open(this.href);return false;
---
facebook.com/*#cenzura#*
facebook.com/*#cenzura#*
Jakie logi wykonac po swapie?
W sumie cały dolot jest zrobiony od nowa Ale sprawdzić nie zaszkodzi DV też może powodować zapętlanie przez nieszczelność?
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości