Witam Planuje remont głowicy ADR lub AGU Na szerokim kanale
W co warto zainwestować na tym etapie
Glowica
planuje wymianę popychaczy na nowe inna
nowe uszczelniacze
wymianę prowadnic zaworowych
wymianę napinacza i łańcucha
planowanie dotarcie gniazd zaworowych
zastanawiam się czy zainwestować na TYM ETAPIE
w prowadnice zaworowe supertech
uszczelniacze supertech
czy możne w coś innego?
Blok AEB
Nowy rozrząd
szlif walu nowe panewki Kolbenschmidt zwykle czy sputtery ? i czy warto robić szlif czy szukać innego walu
Kute korby Prism [dodano]
nowa pompa oleju
nowe uszczelniacze
nowe pierścienie tłokowe
Remont i przygotowanie sinika pod 350-400 KM
Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP
Remont i przygotowanie sinika pod 350-400 KM
Ostatnio zmieniony ndz sty 18, 2015 14:34 przez blondyn88, łącznie zmieniany 1 raz.
- ADi997
- Gadatliwa bestia
- Posty: 771
- Rejestracja: ndz paź 29, 2006 09:30
- Lokalizacja: Leicester - UK
- Kontakt:
Remont i przygotowanie sinika pod 350-400 KM
Też zbieram graty na taką moc. Dorzucił bym jeszcze kutą korbę i mocniejsze zawory.
Aktualne DupoVWozy:
Passat B5 3BG AWX
Golf MK2 APU+DEA
Jetta MK2 Coupe JP----->??
Projekt Golf MK2 na facebook.com/MyGolfMK2
Passat B5 3BG AWX
Golf MK2 APU+DEA
Jetta MK2 Coupe JP----->??
Projekt Golf MK2 na facebook.com/MyGolfMK2
- GregorzG60
- Użytkownik
- Posty: 344
- Rejestracja: pt lis 21, 2008 14:09
- Lokalizacja: podkarpacie
Remont i przygotowanie sinika pod 350-400 KM
panewki z ASO, korby techno5, zawory jak chcesz mieć spokojną głowę nowe ORI z ASO , seryjne po xlatach lubią się urwać.
http://gregor10.pl Chiptuning Diagnostyka Hamownia DPF OFF
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości