1.8t Agu montaż Ecu master det 3 schemat
Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP
1.8t Agu montaż Ecu master det 3 schemat
dlatego robi się na fabrycznym ecu. dlaczego nie możecie ogarnąć, przecież próbowałeś mi przekazać, że det i emu są takie super...
1.8t Agu montaż Ecu master det 3 schemat
Bo są Tylko trzeba ogarnąć a robie to sam z kumplem , A ty swojego Ori sam robisz?robiłeś ? to spróbuj i pogadamy co łatwej ogarnąć
Mój Mk2 1.8 T http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=514787" onclick="window.open(this.href);return false;
1.8t Agu montaż Ecu master det 3 schemat
homer21, Czyli na pełnym 'bucie' przelatuje w awaryjny przy 3-4krpm i kaplica, a jadąc (z dajmy na to) wciśniętym pedałem przyspieszenia 50% dokręci się do końca?
---
facebook.com/*#cenzura#*
facebook.com/*#cenzura#*
1.8t Agu montaż Ecu master det 3 schemat
tak do końca , Już wiem oco chodzi det został wpięty jako świniak i w przedziale 3-4 tys widzi przeładowanie ponieważ dawka na tyle została pociągnięta ze sterownik widzi jak by turbo więcej powietrza zasysało , Dawkę zmieniamy odczytem z MAF , Myślę że większe wtryski powinny zdać egzamin jeżeli nie to , Chyba będzie trzeba przejść na FI Co ty na to ?
Mój Mk2 1.8 T http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=514787" onclick="window.open(this.href);return false;
1.8t Agu montaż Ecu master det 3 schemat
Wszystko zależy od silnika. Wg mnie przy najwyższych obciążeniach silnika wszystko jest przelane. Ja mam zrobione tak, że moje AGU dmucha 1.2 i nic nie jest przeładowane, co też skutkuje brakiem trybu awaryjnego. Wszystko jest zrobione cacy.
Zacznijcie od zmiany mapy paliwa ( po co w ogóle jest odlany sterownik przy jałowych obrotach? ). Wygląda ona tak jak by został ściągnięty gotowiec. Taka moja opinia, jednak w praktyce może okazać się różnie.
Ciekawi mnie też sposób montażu, jak i pod co i gdzie. Wszystko z podłączenia świnki do sterownika VW.
PS. Hosting zdjęcia zginął śmiercią naturalna.
Zacznijcie od zmiany mapy paliwa ( po co w ogóle jest odlany sterownik przy jałowych obrotach? ). Wygląda ona tak jak by został ściągnięty gotowiec. Taka moja opinia, jednak w praktyce może okazać się różnie.
Ciekawi mnie też sposób montażu, jak i pod co i gdzie. Wszystko z podłączenia świnki do sterownika VW.
PS. Hosting zdjęcia zginął śmiercią naturalna.
---
facebook.com/*#cenzura#*
facebook.com/*#cenzura#*
1.8t Agu montaż Ecu master det 3 schemat
Hmm, Podłączaliśmy ze schematu z deta , na ori wtryskach 280cc, i powiem Ci że jak stroiliśmy to osiagneliśy na afr 13,5 na górnych obrotach 117 czyli jeszcze 10kpt i koniec , pokaż swoją mapkę i jak możesz schemat podłączenia . Zrobiliśmy conwersacje MAF to MAP i dlatego mapa tak wygląda , Ja już sam nie wim oco chodzi hmmmm dziwne, Według afr na wolnych jest 14,7, Masz jakieś pomysły ? analog signal modification step (v) ustawione na 0,0195v , korekta po IAT ale nic nie robione wszędzie 100%
ps.jutro przyjdą mi 380cc z tt225
ps.jutro przyjdą mi 380cc z tt225
Mój Mk2 1.8 T http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=514787" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Nowicjusz
- Posty: 8
- Rejestracja: czw wrz 18, 2014 22:16
1.8t Agu montaż Ecu master det 3 schemat
A Mi cały czas chodzi po głowie det do AEB'a biedna seryjna elektronika słabo sobie radzi. Będę obserwował wątek i może też coś zacznę działać
1.8t Agu montaż Ecu master det 3 schemat
AFR 13.5 na WOT? Oddaj lepiej to jakiemuś tunerowi, bo zaraz będziesz płakać, że silnik skończyłeś.
ps. jak nie masz pojęcia o tuningu to się za niego nie bierz po prostu.
ps. jak nie masz pojęcia o tuningu to się za niego nie bierz po prostu.
-
- Nowicjusz
- Posty: 8
- Rejestracja: czw wrz 18, 2014 22:16
Re: 1.8t Agu montaż Ecu master det 3 schemat
Dopiero i Ja to zauważyłem, nooo jeżeli na serio macie 13.5 na Wot to tłoki popłyną
1.8t Agu montaż Ecu master det 3 schemat
na bucie 13,5 pedał do spodu od dołu , z tego co wiem tłoki płyną od za małej dawki , Jak bym nie miał pojęcia to bym się nie czepiał a deta chce po prostu ogarnąć i zrozumieć działanie , jak widzisz na razie w tym poście nikt mi nie pomógł bo każdy ma w dupie , jutro Najprawdopodobniej będzie strojenie na nowych wtryskach 380cc z APX Zobaczymy co wyjdzie , A jak chcecie nabijać posty to na co wgl pisać takie pierdoły ?
Mój Mk2 1.8 T http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=514787" onclick="window.open(this.href);return false;
1.8t Agu montaż Ecu master det 3 schemat
homer21, zapraszam na strojenie.
Nikt za darmoszkę nie powie Ci jak robić coś, z czego zarabia się kasę.
Wg mnie nie jest to zrobione tak, jak być powinno. Ja nie mam w swoim AGU Ecumastera, ale będę.
Najpierw parę innych rzeczy muszę zrobić
PS. Nie samym AFR i stukiem silnik żyje
Nikt za darmoszkę nie powie Ci jak robić coś, z czego zarabia się kasę.
Wg mnie nie jest to zrobione tak, jak być powinno. Ja nie mam w swoim AGU Ecumastera, ale będę.
Najpierw parę innych rzeczy muszę zrobić
PS. Nie samym AFR i stukiem silnik żyje
---
facebook.com/*#cenzura#*
facebook.com/*#cenzura#*
1.8t Agu montaż Ecu master det 3 schemat
sugerujesz, że na takim afr i ze stukiem można dalej jeździć? poza tym, w strojeniu nie ma żadnej wiedzy tajemnej, czysta fizyka...
1.8t Agu montaż Ecu master det 3 schemat
Stuku nie ma nie zaobserwowano .
Mój Mk2 1.8 T http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=514787" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Nowicjusz
- Posty: 8
- Rejestracja: czw wrz 18, 2014 22:16
1.8t Agu montaż Ecu master det 3 schemat
ALe jakie masz teraz dokładne AFR na WoT ????? i w jakim zakresie obciążeń jedzie po sondzie, tzn koryguje skład????
I masz zamontowane EGT???
I masz zamontowane EGT???
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość