Podniesienie Mocy 1.8T + LPG

Forum techniczne związane z silnikami 1.8T / 20V

Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP

czaja86
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 461
Rejestracja: wt kwie 17, 2012 20:57

Podniesienie Mocy 1.8T + LPG

Post autor: czaja86 » ndz paź 12, 2014 14:37

Zamiast do wymiany lepiej rozwojowo dołożyć jeszcze jeden AC01 i będzie ok.



Awatar użytkownika
pusieq
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 359
Rejestracja: śr gru 30, 2009 19:43
Lokalizacja: Puławy (okolice)
Kontakt:

Re: Podniesienie Mocy 1.8T + LPG

Post autor: pusieq » ndz paź 12, 2014 18:29

czaja86 pisze:Zamiast do wymiany lepiej rozwojowo dołożyć jeszcze jeden AC01 i będzie ok.
dokładnie tak



Awatar użytkownika
przeziom
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 197
Rejestracja: pt lis 25, 2011 09:39
Lokalizacja: Kielce

Re: Podniesienie Mocy 1.8T + LPG

Post autor: przeziom » ndz paź 12, 2014 22:00

szpadel68 pisze:Reduktor: AC R01 (czarny) :-(
Układ sterujący: STAG 4+
Listwa wtryskowa: Hana 2000
Wtryski: ECER 10L10 67R 01 0213 (1.3) (niebieskie)
Zbiornik gazu: Bormech T1A 8047

No i kicha :? reduktor do wymiany. Można niby coś kombinować ale teraz już wiem czemu przełącza się na Pb :banghead:

Pozdrawiam.

P.S. pusieq "Reduktor możesz mieć czarny, który obskoczy 150 kM. Właśnie są dwa kolory tych reduktorów" - miałeś niestety rację.

Jakie ciśnienie na reduktorze? Duże spadki?


---
facebook.com/*#cenzura#*

Awatar użytkownika
szpadel68
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 128
Rejestracja: pn mar 18, 2013 20:08
Lokalizacja: Olsztyn

Re: Podniesienie Mocy 1.8T + LPG

Post autor: szpadel68 » pn paź 13, 2014 09:47

przeziom pisze:
szpadel68 pisze:Reduktor: AC R01 (czarny) :-(
Układ sterujący: STAG 4+
Listwa wtryskowa: Hana 2000
Wtryski: ECER 10L10 67R 01 0213 (1.3) (niebieskie)
Zbiornik gazu: Bormech T1A 8047

No i kicha :? reduktor do wymiany. Można niby coś kombinować ale teraz już wiem czemu przełącza się na Pb :banghead:

Pozdrawiam.

P.S. pusieq "Reduktor możesz mieć czarny, który obskoczy 150 kM. Właśnie są dwa kolory tych reduktorów" - miałeś niestety rację.

Jakie ciśnienie na reduktorze? Duże spadki?
A skąd mam wiedzieć ? :-( Głownie chodzi o to, że przełącza się dość późno i w zasadzie mi to nie przeszkadza a po za tym zacznę od wymiany filtrów :bajer:

Pozdrawiam.


Profesjonalna konwersja i obróbka audio-video D-SVHS-C, DVD, Bluray, DCC, MD, DAT, DTRS, CC, VINYL, SACD
Mobile: 797 195 021

Awatar użytkownika
przeziom
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 197
Rejestracja: pt lis 25, 2011 09:39
Lokalizacja: Kielce

Podniesienie Mocy 1.8T + LPG

Post autor: przeziom » pn paź 13, 2014 10:48

Poproś gazmana żeby Ci ustawił 25 stopni. Ewentualnie jak powie "Paanie, masz 30 i więcej się ni do" to powiedz mu żeby sprawdził czujnik temperatury w reduktorze, czy jest w pełni sprawny ( czy nie przekłamuje ), czy w elektronice gazowej jest poprawnie ustawiony ( bo są różne rodzaje ), a nawet możesz wymienić na nowy bo to grosze kosztuje.
Z Olsztyna masz do mnie daleko, tak że musisz szukać zaufanego jednego gazmana ;)


---
facebook.com/*#cenzura#*

Awatar użytkownika
szpadel68
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 128
Rejestracja: pn mar 18, 2013 20:08
Lokalizacja: Olsztyn

Re: Podniesienie Mocy 1.8T + LPG

Post autor: szpadel68 » pn paź 13, 2014 10:53

przeziom pisze:Poproś gazmana żeby Ci ustawił 25 stopni. Ewentualnie jak powie "Paanie, masz 30 i więcej się ni do" to powiedz mu żeby sprawdził czujnik temperatury w reduktorze, czy jest w pełni sprawny ( czy nie przekłamuje ), czy w elektronice gazowej jest poprawnie ustawiony ( bo są różne rodzaje ), a nawet możesz wymienić na nowy bo to grosze kosztuje.
Z Olsztyna masz do mnie daleko, tak że musisz szukać zaufanego jednego gazmana ;)
Dzięki za cenne rady i nie omieszkam z nich skorzystać :helm:

Pozdrawiam.


Profesjonalna konwersja i obróbka audio-video D-SVHS-C, DVD, Bluray, DCC, MD, DAT, DTRS, CC, VINYL, SACD
Mobile: 797 195 021

Awatar użytkownika
szela81
...
...
Posty: 298
Rejestracja: wt mar 20, 2012 14:34

Podniesienie Mocy 1.8T + LPG

Post autor: szela81 » pn paź 13, 2014 11:13

A co z wtryskiem ciekłego gazu? Instalacje są już po 4 tys i do turbo to chyba najlepiej?



Awatar użytkownika
GregorzG60
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 344
Rejestracja: pt lis 21, 2008 14:09
Lokalizacja: podkarpacie

Re: Podniesienie Mocy 1.8T + LPG

Post autor: GregorzG60 » wt paź 14, 2014 11:03

szela81 pisze:A co z wtryskiem ciekłego gazu? Instalacje są już po 4 tys i do turbo to chyba najlepiej?
możesz pokazać instalke ciekłego gazu za 4tys zł do turbo ?


http://gregor10.pl Chiptuning Diagnostyka Hamownia DPF OFF

Awatar użytkownika
szela81
...
...
Posty: 298
Rejestracja: wt mar 20, 2012 14:34

Podniesienie Mocy 1.8T + LPG

Post autor: szela81 » wt paź 14, 2014 15:44

Cena od 4000, dlatego pytam - jeśli do turbo jest drożej to tematu nie ma. Wiem że do tfsi jest drożej z użyciem fabrycznej pompy ale ze do 1,8T też nie wiedziałem



Awatar użytkownika
szpadel68
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 128
Rejestracja: pn mar 18, 2013 20:08
Lokalizacja: Olsztyn

Re: Podniesienie Mocy 1.8T + LPG

Post autor: szpadel68 » wt paź 14, 2014 15:46

GregorzG60 pisze:
szela81 pisze:A co z wtryskiem ciekłego gazu? Instalacje są już po 4 tys i do turbo to chyba najlepiej?
możesz pokazać instalke ciekłego gazu za 4tys zł do turbo ?
W/g danych "VWTrends" takich stacji na terenie naszego kraju są około 30 więc nie warto bić piany. Kiedyś w Olsztynie była taka jedna ale długo nie pociągnęła.

Pozdrawiam.

P.S. Jeżeli mówimy tu o CNG ...


Profesjonalna konwersja i obróbka audio-video D-SVHS-C, DVD, Bluray, DCC, MD, DAT, DTRS, CC, VINYL, SACD
Mobile: 797 195 021

Awatar użytkownika
szela81
...
...
Posty: 298
Rejestracja: wt mar 20, 2012 14:34

Re: Podniesienie Mocy 1.8T + LPG

Post autor: szela81 » wt paź 14, 2014 17:05

szpadel68 pisze:
P.S. Jeżeli mówimy tu o CNG ...
nieee, ciekłe LPG bez reduktora z pompą w zbiorniku



Awatar użytkownika
szpadel68
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 128
Rejestracja: pn mar 18, 2013 20:08
Lokalizacja: Olsztyn

Re: Podniesienie Mocy 1.8T + LPG

Post autor: szpadel68 » śr paź 15, 2014 20:45

szela81 pisze:
szpadel68 pisze:
P.S. Jeżeli mówimy tu o CNG ...
nieee, ciekłe LPG bez reduktora z pompą w zbiorniku
Hmmm, ciekawe, nie znam czegoś takiego :?

Pozdrawiam.


Profesjonalna konwersja i obróbka audio-video D-SVHS-C, DVD, Bluray, DCC, MD, DAT, DTRS, CC, VINYL, SACD
Mobile: 797 195 021

Awatar użytkownika
szela81
...
...
Posty: 298
Rejestracja: wt mar 20, 2012 14:34

Podniesienie Mocy 1.8T + LPG

Post autor: szela81 » śr paź 15, 2014 22:53

tu jest to o czym pisałem

http://autogaz-journal.pl/aktualnosci/c ... pnej-cenie" onclick="window.open(this.href);return false;

a to jest z bezpośrednim wtryskiem z użyciem fabrycznej pompy benzyny

http://www.vialle.com.pl/index.php?str=1&lang=pl" onclick="window.open(this.href);return false;

ale cena już 8 tys i spalanie zawsze 20% więcej niż Pb czyli przy różnicy w cenie 50% między paliwami zwróci się po 10 latach :/



czaja86
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 461
Rejestracja: wt kwie 17, 2012 20:57

Podniesienie Mocy 1.8T + LPG

Post autor: czaja86 » czw paź 16, 2014 00:16

szela81, spalanie pomiędzy LPG a Pb i tak na dobrze wystrojonej instalacji to różnica 10-20%



ODPOWIEDZ

Wróć do „1.8T i 20V”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości