Jaki filtr sportowy
Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP
Jaki filtr sportowy
Witam, tak jak w temacie, który z filtrów byłby najlepszy: gąbkowy Pipercross czy bawełniany K&N do 1.8T AGU?
Jaki filtr sportowy
najlepszy jest czysty nie warto inwestowac w sama wkladke bo nic nie daje, poza tym wymaga czestego mycia , bo w przeciwnym przypadku pogorsza filtracje i moze spowodowac awarie przepływki
inwestycja moze zwrocic sie na dluzszym dystansie (okolo 100 tys kilometrow) - filtr papierowy 20 zł, wkladka 200 (wymiana co 10 tys)
inwestycja moze zwrocic sie na dluzszym dystansie (okolo 100 tys kilometrow) - filtr papierowy 20 zł, wkladka 200 (wymiana co 10 tys)
Mój GTI: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=499693
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
"Samochód jest dopiero mocny, kiedy boisz się do niego wsiąść i przekręcić kluczyk"
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
"Samochód jest dopiero mocny, kiedy boisz się do niego wsiąść i przekręcić kluczyk"
Jaki filtr sportowy
o ile nie masz wyczynowego samochodu zostałbym przy papierowym
Mój GTI: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=499693
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
"Samochód jest dopiero mocny, kiedy boisz się do niego wsiąść i przekręcić kluczyk"
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
"Samochód jest dopiero mocny, kiedy boisz się do niego wsiąść i przekręcić kluczyk"
Jaki filtr sportowy
I się nie dogadamy , ok załóżmy, że zaczynam powoli modzić auto, to który polecasz?
Jaki filtr sportowy
Panowie, jesteście kumaci w tym temacie, ciężko Wam doradzić który z nich jest lepszy, oprócz zwykłego papierowego?
Jaki filtr sportowy
jesli chcesz wyrzucic 200 zł w błoto mozesz mi przesłać na konto zaleje v-powera i bedzie miło mruczał
K&N lepszy ! filtry gąbkowe maja rożne opinie, do turbiny to nie najlepszy pomysł
K&N lepszy ! filtry gąbkowe maja rożne opinie, do turbiny to nie najlepszy pomysł
Mój GTI: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=499693
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
"Samochód jest dopiero mocny, kiedy boisz się do niego wsiąść i przekręcić kluczyk"
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
"Samochód jest dopiero mocny, kiedy boisz się do niego wsiąść i przekręcić kluczyk"
- GregorzG60
- Użytkownik
- Posty: 344
- Rejestracja: pt lis 21, 2008 14:09
- Lokalizacja: podkarpacie
Jaki filtr sportowy
Najlepszy - seryjny . zadne stozki , cai , czy inne badziwie chyba ze lubicie miec wypiaskowany wirnik ssacy turbiny
http://gregor10.pl Chiptuning Diagnostyka Hamownia DPF OFF
Jaki filtr sportowy
Może ja się wypowiem ponieważ stałem przed identycznym wyborem i wybrałem gąbkową wkładkę Pipercross i jestem zadowolony TDI lepiej się wkręca na obroty na tej wkładce u mnie w AXR odczułem to a o problemach z przepływką też czytałem ale przejechałem na tym filtrze już ok 15tyś km i jest wszystko ok myłem już go 2 razy wodą z mydłem i po wyschnięciu nasączam olejkiem w sprayu wg mnie warto i polecam a jak zawsze najwięcej się wypowiadają ci co nie próbowali tego tylko mają papierowe i twierdzą że są najlepsze a Pipercross ma 3 gąbki które dobrze filtrują powietrze i turbinie również się nic nie stanie dużo samochodów w sporcie na OS i nie tylko mają te filtry albo stożki albo własnie wkładki
Mój Mk4 =====> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=472504
- GregorzG60
- Użytkownik
- Posty: 344
- Rejestracja: pt lis 21, 2008 14:09
- Lokalizacja: podkarpacie
Jaki filtr sportowy
fajne porownanie aut cywilnych do aut upalanych na oesach gdzie coniektórzy zarzynają silnik co oes
odnosnie turbiny i przeplywki nie masz racji moim zdaniem, moglbym wymienic kilkadziesiat przypadków zajechanych przepływek od stozków czy wkladek. na firmowym stozku amsoila po roku przeplyw spadl o 52/s w dół z 160g/s na 108g/s przeplywomierz nowy bosch , silnik 1.8T ajq 200ps.
To że Tobie się udało i nic narazie się nie dzieje to nie znaczy że nalezy rozgłaszać takie teorie że nic nie psuje się od stożka czy wkladki , ja przetestowałem sporo ukladów dolotowych i wiem ze seryjny jest najlepszy Seryjna puszka powietrza z seryjną wkladką wystarcza na 400km i nie stanowi restrykcji , spytaj się kompotów , potwierdzą bo sami jako tunerzy to przetestowali. pozatym zabezpiecza przed pylkami ktore z czasem piaskuja wirnik i silnik.
no ale co niektorzy wola wkladki stozki bo odczuwaja placebo ze niby lepiej, jedzcie Pany na stożkach na hamownie zobaczycie czy jest jakiś efekt spójrzcie chociaż do działu vr6 tam są wykresy na zmodyfikowanym dolocie i seryjnym zobaczycie na którym jest wiecej NM i koni Ja już wiecej nic nie pisze bo tutaj są wieksi znawcy widzę , to samo tyczy się blow offów do 1.8T
odnosnie turbiny i przeplywki nie masz racji moim zdaniem, moglbym wymienic kilkadziesiat przypadków zajechanych przepływek od stozków czy wkladek. na firmowym stozku amsoila po roku przeplyw spadl o 52/s w dół z 160g/s na 108g/s przeplywomierz nowy bosch , silnik 1.8T ajq 200ps.
To że Tobie się udało i nic narazie się nie dzieje to nie znaczy że nalezy rozgłaszać takie teorie że nic nie psuje się od stożka czy wkladki , ja przetestowałem sporo ukladów dolotowych i wiem ze seryjny jest najlepszy Seryjna puszka powietrza z seryjną wkladką wystarcza na 400km i nie stanowi restrykcji , spytaj się kompotów , potwierdzą bo sami jako tunerzy to przetestowali. pozatym zabezpiecza przed pylkami ktore z czasem piaskuja wirnik i silnik.
no ale co niektorzy wola wkladki stozki bo odczuwaja placebo ze niby lepiej, jedzcie Pany na stożkach na hamownie zobaczycie czy jest jakiś efekt spójrzcie chociaż do działu vr6 tam są wykresy na zmodyfikowanym dolocie i seryjnym zobaczycie na którym jest wiecej NM i koni Ja już wiecej nic nie pisze bo tutaj są wieksi znawcy widzę , to samo tyczy się blow offów do 1.8T
http://gregor10.pl Chiptuning Diagnostyka Hamownia DPF OFF
Jaki filtr sportowy
nie no widzę że ty jesteś największym znawcą i tylko twoja opinia się powinna liczyć nikt inny nie może napisać opinii sprzecznej z twoją mam kumpla co TDI na gąbkowym Pipercross zrobił już ponad 100tyś km i tylko go czyści i lata dalej i z przepływką ani turbiną nie ma żadnych problemów a ma samochód po programie i wszystko jest OK
Mój Mk4 =====> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=472504
- GregorzG60
- Użytkownik
- Posty: 344
- Rejestracja: pt lis 21, 2008 14:09
- Lokalizacja: podkarpacie
Jaki filtr sportowy
ja widzę że Ty jesteś największym znawcą bo Tobie i Twojemu koledze działa , a co powiesz na tych co im 'nie działa' ? spytaj tak jak mówie compsportów czy innego znanego tunera ciekawe co Ci powie
http://gregor10.pl Chiptuning Diagnostyka Hamownia DPF OFF
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości