1.8T Wastegate :)

Forum techniczne związane z silnikami 1.8T / 20V

Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
daniel0098
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 48
Rejestracja: wt mar 12, 2013 12:37
Lokalizacja: Wrocław

1.8T Wastegate :)

Post autor: daniel0098 » ndz cze 30, 2013 11:03

no więc posłucham rady i za niedługo spróbuje znowu się połączyć ;D



jabloner
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 27
Rejestracja: sob mar 09, 2013 17:00
Lokalizacja: Warszawa

1.8T Wastegate :)

Post autor: jabloner » czw lip 11, 2013 23:10

Gdzie mógł bym dostać oryginalny zawór DV, znalazłem na allegro jakięś ale nie wiem czy będą dobre?



Awatar użytkownika
szpieg
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 536
Rejestracja: sob mar 26, 2011 17:02
Lokalizacja: krk

1.8T Wastegate :)

Post autor: szpieg » pt lip 12, 2013 00:01

06A145710N na allegro znajdziesz


Mój GTI: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=499693
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
"Samochód jest dopiero mocny, kiedy boisz się do niego wsiąść i przekręcić kluczyk"

Awatar użytkownika
Sev
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 144
Rejestracja: wt sty 25, 2011 11:27
Lokalizacja: Wrocław

1.8T Wastegate :)

Post autor: Sev » pt lip 12, 2013 08:54

jabloner, mam 06A145710N na zbyciu, jakby co pisz na PW.


Projekt FiA: 6Y+20VT ;)
Obrazek

Awatar użytkownika
daniel0098
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 48
Rejestracja: wt mar 12, 2013 12:37
Lokalizacja: Wrocław

1.8T Wastegate :)

Post autor: daniel0098 » ndz lip 14, 2013 07:10

A więc jako, że każdy pisał różne wersje jeżeli chodzi o Blow Off'a w AGU postanowiłem sprawdzić kto ma rację i zamówiłem HKS'a. Wstawiłem i sapie aż miło, nic nie zalewa i nie ma żadnego spadku mocy :)



osa333333333
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 13
Rejestracja: pn wrz 03, 2012 17:39

1.8T Wastegate :)

Post autor: osa333333333 » wt lip 16, 2013 01:30

nie no czytałem od poczatku i powiem ze jest tu straszny (burdel) ja chyba tez załoze blow offa i sprawdze czy to brednie czy nie 153km mi na serii pokazało załoze blow i tez sprawdze czy spada rzeczywiscie moc az mnie gryzie zeby juz jechac pozdrawiam napisze jak zakupie blow i załoze i zmierze moc :D pozdrawiam



Awatar użytkownika
Robertoo
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 168
Rejestracja: sob lip 03, 2010 02:36
Lokalizacja: Kobyłka/Wawa

1.8T Wastegate :)

Post autor: Robertoo » ndz lip 21, 2013 23:12

dziś byłem u mojego mechanika i powiedział, że zawór DV mam do wymiany. Dał mi 3 rozwiązania:
1) Włożyć taki sam dv jak był .
2) Jeżeli dobrze zrozumiałem to zaproponował mi włożenie DV od mocniejszej wersji czyli silnika BAM, albo jakiś taki zawór coś na B się zaczynało :banghead:
3) Lub właśnie włożyć Blowoff'a (z tym że mamy takie zdanie, że przy serii będzie to raczej śmieszne jak samochód nie jedzie , a tu będzie ciągle psykało)

I teraz nie wiem, które rozwiązanie wybrać. Może ktoś ogarnięty, pomoże w podjęciu decyzji :cool:



Awatar użytkownika
GregorzG60
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 344
Rejestracja: pt lis 21, 2008 14:09
Lokalizacja: podkarpacie

1.8T Wastegate :)

Post autor: GregorzG60 » ndz lip 21, 2013 23:20

oryginalny zawor dv vw audi z aso, nic innego , a z wersji 225km nie zadne b, tylko pelny numer 06A145710N, wkladac i jezdzic bez awaryjnie , blow offa odradzam , do 150km dawac blow offa to wiocha, pasuje on tu jak swini siodło.


http://gregor10.pl Chiptuning Diagnostyka Hamownia DPF OFF

Awatar użytkownika
Robertoo
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 168
Rejestracja: sob lip 03, 2010 02:36
Lokalizacja: Kobyłka/Wawa

1.8T Wastegate :)

Post autor: Robertoo » pn lip 22, 2013 19:35

180km, ale to i tak bez szału. Dla mnie też to wiocha raczej, jeszcze jak by dawał BOV jakieś rezultaty oprócz syczenia to by można było się skusić.



Awatar użytkownika
GregorzG60
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 344
Rejestracja: pt lis 21, 2008 14:09
Lokalizacja: podkarpacie

1.8T Wastegate :)

Post autor: GregorzG60 » pn lip 22, 2013 21:32

fakt masz auq to 180, zrobić program wtedy będzie efekt i seryjna dvke bedzie slychac jak upuszcza powietrze :)


http://gregor10.pl Chiptuning Diagnostyka Hamownia DPF OFF

Awatar użytkownika
Robertoo
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 168
Rejestracja: sob lip 03, 2010 02:36
Lokalizacja: Kobyłka/Wawa

1.8T Wastegate :)

Post autor: Robertoo » pn lip 22, 2013 21:42

program to z czasem, na razie zrobię wydech do końca :D potem n75 od S2 i potem program.
Ale z tym DV zrobię tak jak mówisz i będzie hulało.



Awatar użytkownika
GregorzG60
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 344
Rejestracja: pt lis 21, 2008 14:09
Lokalizacja: podkarpacie

1.8T Wastegate :)

Post autor: GregorzG60 » wt lip 23, 2013 23:21

n75 z s2 nie jest Ci do niczego potrzebny :) seryjny jest wystarczajacy, chyba że planujesz przekroczyć 1.5bara z k03s to wtedy mozna myslec o n75 od s2/rs2.
wydech mozna zrobic , a szczegolnie DP 3cale zrobi robote,


http://gregor10.pl Chiptuning Diagnostyka Hamownia DPF OFF

Awatar użytkownika
brylantx8
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 175
Rejestracja: czw paź 20, 2011 17:06

1.8T Wastegate :)

Post autor: brylantx8 » śr lip 24, 2013 21:09

Robertoo, za 2 dni bede miał na zbyciu dv forge 007, bo ja wkladam seryjny dv bo, tuner mi robi własnie program i powiedział ze dv forge nie trzyma mi cisnienia bo za miekka sprezyna jest a za duze doładowanie, jak chcesz bedziesz mogl na moim sprawdzic czy ci pasuje bo pewnie bedzie na sprzedaż aczkolwiek nie na 100% ;> z tego co pamietam to jestes gdzies z moich okolic jak cos daj znac, ja wrzucilem zawor n75 od s3 i nic to wusmie nic dało , nie ma sensu zamieniac , programem ci juz wystrują zebys miał fajne doładowanie ;> jak cos mam sporo czesci jak cos potrzbujesz , miałem całego anglika takiego jak twojego :)


Sprzedam mapę silnika do 1.8 turbo aum . 200km 290nm wyłączona sonda n249 i SAI

Awatar użytkownika
Robertoo
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 168
Rejestracja: sob lip 03, 2010 02:36
Lokalizacja: Kobyłka/Wawa

1.8T Wastegate :)

Post autor: Robertoo » śr lip 24, 2013 21:46

dv forge też nie chce, wole ori od 225km wersji. Ale może pokazać jak po programie będzie chodził :)



ODPOWIEDZ

Wróć do „1.8T i 20V”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość