Z 1.4 na 1.8T
Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP
Z 1.4 na 1.8T
Mnie zastanawia tylko PO CO??? Żeby mniej palił? Wg mnie lepiej zostać przy 1.4 niż robić kastrata.
Projekt FiA: 6Y+20VT
-
- Nowicjusz
- Posty: 20
- Rejestracja: wt mar 26, 2013 23:31
Z 1.4 na 1.8T
Po to aby dało się pojeździć normalnie w normalnych kosztach i również dało poszaleć ale za pewne jak już ogarnę osprzęt to i tak się zdecyduje na normalne opóźnienie.
Po prostu tak powiedziałem teraz tylko trzeba szukać jeżeli ktoś z was by słyszał lub był w posiadaniu całego osprzętu to chętnie go kupię.
Po prostu tak powiedziałem teraz tylko trzeba szukać jeżeli ktoś z was by słyszał lub był w posiadaniu całego osprzętu to chętnie go kupię.
Z 1.4 na 1.8T
Hehehe 1.8 Turbo w normalnych kosztach? to znaczy jakich? Myslisz że będzie palił tyle co 1.4 albo 1.6
Te auta ciągną z dołu ta że może bedziesz kręcił silnik do 1000obr. hehe i zmiana biegu
Te auta ciągną z dołu ta że może bedziesz kręcił silnik do 1000obr. hehe i zmiana biegu
Byłe mk4 i BMW- viewtopic.php?f=89&t=382399" onclick="window.open(this.href);return false;
Mk5 - viewtopic.php?f=90&t=551962&p=6560642#p6560642" onclick="window.open(this.href);return false;
Mk5 - viewtopic.php?f=90&t=551962&p=6560642#p6560642" onclick="window.open(this.href);return false;
Z 1.4 na 1.8T
Normalnym 1.8T da się w trasie jeździć poniżej 7 litrów a w mieście da się poniżej 10.. tylko to jest cholernie nużace i do
Projekt FiA: 6Y+20VT
Re: Z 1.4 na 1.8T
kto kupuje 1.8t do ekonomicznej jazdy ?!Sev pisze:Normalnym 1.8T da się w trasie jeździć poniżej 7 litrów a w mieście da się poniżej 10.. tylko to jest cholernie nużace i do
do odcinki na kazdym biegu i ma palic 20 l
Mój GTI: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=499693
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
"Samochód jest dopiero mocny, kiedy boisz się do niego wsiąść i przekręcić kluczyk"
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
"Samochód jest dopiero mocny, kiedy boisz się do niego wsiąść i przekręcić kluczyk"
Z 1.4 na 1.8T
nie rozumiesz pojecia wstawania turbiny
zasada ta jest glownie tylko przy nodze w podlodze wtedy turbo pompuje jak glupie na maksa przy tych 2000 obrotow
kiedy jedziesz plynnie i delikatnie dozujesz gaz to turbo nie ma co robic wtedy wiec nie rozumiem po co to celowe opoznianie turbiny skoro delikatnie jezdzac w ogole ona nic nie pompuje
a na dowod tego przejedzcie sie autem z turbo ze wskaznikiem doladowania, ktory przy delikatnej jezdze bedzie pokazywal ciagle ssanie czyli doladowanie na minusowym poziomie, na przyklad przy spokojnym krazeniu po miescie a nie jezdzie w trasie gdzie jest juz inna sytuacja
zasada ta jest glownie tylko przy nodze w podlodze wtedy turbo pompuje jak glupie na maksa przy tych 2000 obrotow
kiedy jedziesz plynnie i delikatnie dozujesz gaz to turbo nie ma co robic wtedy wiec nie rozumiem po co to celowe opoznianie turbiny skoro delikatnie jezdzac w ogole ona nic nie pompuje
a na dowod tego przejedzcie sie autem z turbo ze wskaznikiem doladowania, ktory przy delikatnej jezdze bedzie pokazywal ciagle ssanie czyli doladowanie na minusowym poziomie, na przyklad przy spokojnym krazeniu po miescie a nie jezdzie w trasie gdzie jest juz inna sytuacja
Było 97" Mk3 AFN -> Było 98" A4 B5 Avant 1.8 T Quattro -> Jest 98" A8 D2 4.2 Quattro
Re: Z 1.4 na 1.8T
Na trasie to może się zgodze raz mi wyszedł iście oszczędny wynik na odcinku 200 kilometrów bez przekraczania 90km/h zero wyprzedzania,płynna jazda ale powiedziałem sobie nigdy wiecejSev pisze:Normalnym 1.8T da się w trasie jeździć poniżej 7 litrów a w mieście da się poniżej 10.. tylko to jest cholernie nużace i do
NIe po to kupiłem auto z tym silnikiem żeby się wlec 70km/h na autostradzie,co do miasta to poniżej 10 chyba nigdy nie zeszłem bo po co ?
W zimie na krótkichy odcinkach to 15l żre przy spokojnej jeździe
Byłe mk4 i BMW- viewtopic.php?f=89&t=382399" onclick="window.open(this.href);return false;
Mk5 - viewtopic.php?f=90&t=551962&p=6560642#p6560642" onclick="window.open(this.href);return false;
Mk5 - viewtopic.php?f=90&t=551962&p=6560642#p6560642" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: Z 1.4 na 1.8T
No przecież piszę że:
Sev pisze:.. tylko to jest cholernie nużace i do
Projekt FiA: 6Y+20VT
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości