Z 1.4 na 1.8T

Forum techniczne związane z silnikami 1.8T / 20V

Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
Sev
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 144
Rejestracja: wt sty 25, 2011 11:27
Lokalizacja: Wrocław

Z 1.4 na 1.8T

Post autor: Sev » wt kwie 09, 2013 11:22

Mnie zastanawia tylko PO CO??? Żeby mniej palił? Wg mnie lepiej zostać przy 1.4 niż robić kastrata.


Projekt FiA: 6Y+20VT ;)
Obrazek

marcin99097
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 20
Rejestracja: wt mar 26, 2013 23:31

Z 1.4 na 1.8T

Post autor: marcin99097 » pn kwie 15, 2013 22:17

Po to aby dało się pojeździć normalnie w normalnych kosztach i również dało poszaleć ale za pewne jak już ogarnę osprzęt to i tak się zdecyduje na normalne opóźnienie.
Po prostu tak powiedziałem teraz tylko trzeba szukać jeżeli ktoś z was by słyszał lub był w posiadaniu całego osprzętu to chętnie go kupię.



Awatar użytkownika
Sandorr
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 840
Rejestracja: sob kwie 19, 2008 16:21
Lokalizacja: Staszów,UK

Z 1.4 na 1.8T

Post autor: Sandorr » wt kwie 30, 2013 00:47

Hehehe 1.8 Turbo w normalnych kosztach? to znaczy jakich? Myslisz że będzie palił tyle co 1.4 albo 1.6 :kac:
Te auta ciągną z dołu ta że może bedziesz kręcił silnik do 1000obr. hehe i zmiana biegu :hehe:


Byłe mk4 i BMW- viewtopic.php?f=89&t=382399" onclick="window.open(this.href);return false;
Mk5 - viewtopic.php?f=90&t=551962&p=6560642#p6560642" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
Sev
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 144
Rejestracja: wt sty 25, 2011 11:27
Lokalizacja: Wrocław

Z 1.4 na 1.8T

Post autor: Sev » wt kwie 30, 2013 14:05

Normalnym 1.8T da się w trasie jeździć poniżej 7 litrów a w mieście da się poniżej 10.. tylko to jest cholernie nużace i do :ass:


Projekt FiA: 6Y+20VT ;)
Obrazek

Awatar użytkownika
szpieg
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 536
Rejestracja: sob mar 26, 2011 17:02
Lokalizacja: krk

Re: Z 1.4 na 1.8T

Post autor: szpieg » wt kwie 30, 2013 16:49

Sev pisze:Normalnym 1.8T da się w trasie jeździć poniżej 7 litrów a w mieście da się poniżej 10.. tylko to jest cholernie nużace i do :ass:
kto kupuje 1.8t do ekonomicznej jazdy ?! :satan:

do odcinki na kazdym biegu i ma palic 20 l :D


Mój GTI: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=499693
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
"Samochód jest dopiero mocny, kiedy boisz się do niego wsiąść i przekręcić kluczyk"

Awatar użytkownika
Pioteros
Jeżdzem szypko!
Jeżdzem szypko!
Posty: 132
Rejestracja: sob sie 04, 2007 17:09
Lokalizacja: WS
Kontakt:

Z 1.4 na 1.8T

Post autor: Pioteros » wt kwie 30, 2013 17:26

nie rozumiesz pojecia wstawania turbiny

zasada ta jest glownie tylko przy nodze w podlodze wtedy turbo pompuje jak glupie na maksa przy tych 2000 obrotow


kiedy jedziesz plynnie i delikatnie dozujesz gaz to turbo nie ma co robic wtedy wiec nie rozumiem po co to celowe opoznianie turbiny skoro delikatnie jezdzac w ogole ona nic nie pompuje


a na dowod tego przejedzcie sie autem z turbo ze wskaznikiem doladowania, ktory przy delikatnej jezdze bedzie pokazywal ciagle ssanie czyli doladowanie na minusowym poziomie, na przyklad przy spokojnym krazeniu po miescie a nie jezdzie w trasie gdzie jest juz inna sytuacja


Było 97" Mk3 AFN -> Było 98" A4 B5 Avant 1.8 T Quattro -> Jest 98" A8 D2 4.2 Quattro :) :)

Awatar użytkownika
Sandorr
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 840
Rejestracja: sob kwie 19, 2008 16:21
Lokalizacja: Staszów,UK

Re: Z 1.4 na 1.8T

Post autor: Sandorr » wt kwie 30, 2013 21:48

Sev pisze:Normalnym 1.8T da się w trasie jeździć poniżej 7 litrów a w mieście da się poniżej 10.. tylko to jest cholernie nużace i do :ass:
Na trasie to może się zgodze raz mi wyszedł iście oszczędny wynik na odcinku 200 kilometrów bez przekraczania 90km/h zero wyprzedzania,płynna jazda ale powiedziałem sobie nigdy wiecej :kac:
NIe po to kupiłem auto z tym silnikiem żeby się wlec 70km/h na autostradzie,co do miasta to poniżej 10 chyba nigdy nie zeszłem bo po co ? :satan:
W zimie na krótkichy odcinkach to 15l żre przy spokojnej jeździe :hmm:


Byłe mk4 i BMW- viewtopic.php?f=89&t=382399" onclick="window.open(this.href);return false;
Mk5 - viewtopic.php?f=90&t=551962&p=6560642#p6560642" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
Sev
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 144
Rejestracja: wt sty 25, 2011 11:27
Lokalizacja: Wrocław

Re: Z 1.4 na 1.8T

Post autor: Sev » pn maja 06, 2013 10:23

No przecież piszę że:
Sev pisze:.. tylko to jest cholernie nużace i do :ass:
:hmm:


Projekt FiA: 6Y+20VT ;)
Obrazek

ODPOWIEDZ

Wróć do „1.8T i 20V”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości