analiza mapy 1.8 T 225

Forum techniczne związane z silnikami 1.8T / 20V

Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP

wrcklaki
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 91
Rejestracja: wt gru 20, 2011 22:35

analiza mapy 1.8 T 225

Post autor: wrcklaki » pn lut 25, 2013 20:16

witam chcialem poddac lekkiemu tuningowi słownemu wykresik z hamowni kumpla TT jesli mozna o kilka slow i opini na ten temat bylbym wdzieczny seria byla podobna 235 KM niut chyba 305 http://sphotos-h.ak.fbcdn.net/hphotos-a ... 9926_n.jpg" onclick="window.open(this.href);return false; zastanawia mnie ten spadek w dol kresek



rafik_xx
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 154
Rejestracja: pt kwie 04, 2008 22:31
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

analiza mapy 1.8 T 225

Post autor: rafik_xx » wt lut 26, 2013 13:02

to że spada niut normalne dojeb***e boostu z dołu potem już turbina nie wyrabia, można poprawić program zmniejszając trochę niuta z dołu i dać mniejsze doładowanie w całym zakresie albo wsadzić wieksze turbo :P



wrcklaki
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 91
Rejestracja: wt gru 20, 2011 22:35

Re: analiza mapy 1.8 T 225

Post autor: wrcklaki » wt lut 26, 2013 18:24

rafik_xx pisze:to że spada niut normalne dojeb***e boostu z dołu potem już turbina nie wyrabia, można poprawić program zmniejszając trochę niuta z dołu i dać mniejsze doładowanie w całym zakresie albo wsadzić wieksze turbo :P
czyli wynik taki ze wyplaszczenie powyciaga kreski na prosta ale zmniejszy niuta i moc nie uwarzasz ze jak na taka turbawke dmuchniete jest sporo za duzo z dolu i moze to zle wplynac na motor



rafik_xx
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 154
Rejestracja: pt kwie 04, 2008 22:31
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

analiza mapy 1.8 T 225

Post autor: rafik_xx » wt lut 26, 2013 20:20

nie wiem jaki ma boost dowalony jak już to turbo szybciej padnie
tak powinien wyglądać bezpieczny program dla tego silnika
http://img820.imageshack.us/img820/8665 ... 0x1200.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
można jeszcze parę koni ukręcić ale trzeba założyć jakiś porządny intercooler i wydech



wrcklaki
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 91
Rejestracja: wt gru 20, 2011 22:35

analiza mapy 1.8 T 225

Post autor: wrcklaki » wt lut 26, 2013 22:03

boost jest podobno na 1.5 ale stały na koncu 1.2 dzieki za info rafik xx



rafik_xx
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 154
Rejestracja: pt kwie 04, 2008 22:31
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

analiza mapy 1.8 T 225

Post autor: rafik_xx » śr lut 27, 2013 13:11

1.5bara to sporo dla tej turbiny, pojedź do kogoś kto Ci porządnie zrobi soft np Digitun albo MRmotors



Awatar użytkownika
szpieg
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 536
Rejestracja: sob mar 26, 2011 17:02
Lokalizacja: krk

Re: analiza mapy 1.8 T 225

Post autor: szpieg » śr lut 27, 2013 13:29

rafik_xx pisze:1.5bara to sporo dla tej turbiny, pojedź do kogoś kto Ci porządnie zrobi soft np Digitun albo MRmotors
albo ktoryś oddział compsportu ;)


Mój GTI: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=499693
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
"Samochód jest dopiero mocny, kiedy boisz się do niego wsiąść i przekręcić kluczyk"

wrcklaki
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 91
Rejestracja: wt gru 20, 2011 22:35

analiza mapy 1.8 T 225

Post autor: wrcklaki » śr lut 27, 2013 13:41

dzieki panowie przekaze mu wiedze :okej:



Awatar użytkownika
stolniczkow
Forum Master
Forum Master
Posty: 1717
Rejestracja: ndz kwie 05, 2009 11:34
Lokalizacja: SD
Kontakt:

analiza mapy 1.8 T 225

Post autor: stolniczkow » ndz mar 03, 2013 19:43

Taki boost to jest dużo za dużo dla tego turbo. Jakie mody są w tym aucie?


Czarne S3 1.8T - Dynosoft, MG Motorsport - 276km/365Nm
Grupowy chiptuning Aligator (DynoSoft) Katowice
Obrazek

wrcklaki
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 91
Rejestracja: wt gru 20, 2011 22:35

Re: analiza mapy 1.8 T 225

Post autor: wrcklaki » ndz mar 03, 2013 22:16

stolniczkow pisze:Taki boost to jest dużo za dużo dla tego turbo. Jakie mody są w tym aucie?


seria 225 tt za duzy boost z dolu pozniej brakuje wachy



Awatar użytkownika
stolniczkow
Forum Master
Forum Master
Posty: 1717
Rejestracja: ndz kwie 05, 2009 11:34
Lokalizacja: SD
Kontakt:

analiza mapy 1.8 T 225

Post autor: stolniczkow » ndz mar 03, 2013 22:25

To nie jest bezpieczny program, ciekawe jakie EGT? Jeżdżenie czymś takim to proszenie się o kłopoty.


Czarne S3 1.8T - Dynosoft, MG Motorsport - 276km/365Nm
Grupowy chiptuning Aligator (DynoSoft) Katowice
Obrazek

wrcklaki
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 91
Rejestracja: wt gru 20, 2011 22:35

Re: analiza mapy 1.8 T 225

Post autor: wrcklaki » śr mar 06, 2013 15:46

stolniczkow pisze:To nie jest bezpieczny program, ciekawe jakie EGT? Jeżdżenie czymś takim to proszenie się o kłopoty.

całkowicie sie z toba zgadzam ale tak własnie pseudo tunerzy puszczaja auta klientow ktorzy nie zawsze sie musza znac na kreskach ale co poradzić opcja jedyna wybierac sprawdzonych ludzi a nie okolicznych z garazu :bajer:



wrcklaki
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 91
Rejestracja: wt gru 20, 2011 22:35

analiza mapy 1.8 T 225

Post autor: wrcklaki » śr mar 06, 2013 15:50

a po drugie okazalo sie ze hamownia tamta pokazała o wiele za duzo na inerkcji pokazal 245 ps i 403 nm co moze wskazywac ze za niedlugo na takim setapie moze sprzegiełko poleciec w szwiat



Awatar użytkownika
stolniczkow
Forum Master
Forum Master
Posty: 1717
Rejestracja: ndz kwie 05, 2009 11:34
Lokalizacja: SD
Kontakt:

analiza mapy 1.8 T 225

Post autor: stolniczkow » śr mar 06, 2013 16:17

Momentu auto ma bardzo dużo jak na sam program i dalej najbardziej obawiam się o EGT przy takim booście. Przy wysokiej temperaturze to turbo popęka w miesiąc.


Czarne S3 1.8T - Dynosoft, MG Motorsport - 276km/365Nm
Grupowy chiptuning Aligator (DynoSoft) Katowice
Obrazek

ODPOWIEDZ

Wróć do „1.8T i 20V”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości