Usunięcie SAI , N112 , N249 , EVAP
Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP
Usunięcie SAI , N112 , N249 , EVAP
Niestety ale nie. Ja robiłem to jak odpiąłem już zawór od bloku i na wzór z uszczelki jego robiłem. Jak by było więcej chętnych na takie zaślepki może udało by mi się coś załatwić z nierdzewki.
Usunięcie SAI , N112 , N249 , EVAP
Ja mam dostep ale byly by aluminiowe nawet z gumowym oringiem zeby nie dawac sylikonu jak bede robic swoje to zrobie kilka dla kogos chetnego z forum. A jaki patent miales na zaslepienie tych podcisnien zbednych moze masz jakies takie korki gumowe jak ten anglik?
Usunięcie SAI , N112 , N249 , EVAP
Tam tylko dwie zaślepki były mi potrzebne. Zrobiłem je z obciętej śruby i opaski zaciskowej. Śruba jak coś to fi 8 z tego co pamiętam. Ucięta jak na rysunku poniżej.
Usunięcie SAI , N112 , N249 , EVAP
Jutro ide do zoologicznego moze tam cos takiego dostane od akwarium to wkoncu czego sie pozbyles i czy fizycznie wywaliles to spod maski czy tylko odpioles od instalacji?
Usunięcie SAI , N112 , N249 , EVAP
Pozbyłem się N112, N249 i SAI. Oczywiście wszystko usunięte z pod maski.
Usunięcie SAI , N112 , N249 , EVAP
Na razie tego nie ruszałem ale też mam zamiar to zrobić. Tylko kombinuję z czego zrobić zbiorniczek żeby było otwierany.
Usunięcie SAI , N112 , N249 , EVAP
poszukaj w google pod hasłem catch tank w grafikach to coś znajdziesz.
Usunięcie SAI , N112 , N249 , EVAP
Panowie ważne pytanie
Mam leona z silnikiem APP i też chcę to dziadostwo usuniąć. Czy to taka samam sprawa jak w innych silnikach?
Będę wdzięczny za wypowiedź specjalistów
Mam leona z silnikiem APP i też chcę to dziadostwo usuniąć. Czy to taka samam sprawa jak w innych silnikach?
Będę wdzięczny za wypowiedź specjalistów
Jest -> a4 b7 1.8T BFB :)
było
MKIV 1.8T AUM najlepszy z najlepszych 200+KM homemade :)
Leon 1.8T APP
Golf 1.9TDI ARL
Golf 1.8T AGU
Golf 1.4 cokolwiek
było
MKIV 1.8T AUM najlepszy z najlepszych 200+KM homemade :)
Leon 1.8T APP
Golf 1.9TDI ARL
Golf 1.8T AGU
Golf 1.4 cokolwiek
Usunięcie SAI , N112 , N249 , EVAP
Zaglądasz pod maskę i widzisz co masz. Jest link do stronki gdzie jest opisane jak usunąć. Jak znajdziesz te elementy u siebie to znaczy że usuwasz jak w innych motorach. W razie problemu z usunięciem pisz w tym temacie to pomogę.
Re: Usunięcie SAI , N112 , N249 , EVAP
Biorę się do roboty ale dopiero w weekend . Nie potrzeba mi tego sprzętu jednak jak ktoś by mi opisał w kilku słowach po co to jest dla poszerzenia wiedzy będę wdzięczny. Czy bez tego mogę coś uszkodzić. Czy brak tych gratów może źle wpłynąć na silnik? Przy okazji wymieniłbym to kolanko chłodzenia ponoć często pada, a tak to od razu mogę to zrobić. Jak będą problemy dam znać.czaja86 pisze:Zaglądasz pod maskę i widzisz co masz. Jest link do stronki gdzie jest opisane jak usunąć. Jak znajdziesz te elementy u siebie to znaczy że usuwasz jak w innych motorach. W razie problemu z usunięciem pisz w tym temacie to pomogę.
Jest -> a4 b7 1.8T BFB :)
było
MKIV 1.8T AUM najlepszy z najlepszych 200+KM homemade :)
Leon 1.8T APP
Golf 1.9TDI ARL
Golf 1.8T AGU
Golf 1.4 cokolwiek
było
MKIV 1.8T AUM najlepszy z najlepszych 200+KM homemade :)
Leon 1.8T APP
Golf 1.9TDI ARL
Golf 1.8T AGU
Golf 1.4 cokolwiek
Re: Usunięcie SAI , N112 , N249 , EVAP
Witam Panowie Ciągle przeglądam temat usuwanie SAI i wgl Ogólnie Evapu nie rusze jednak reszte chętnie bym wywalił, ma ktoś może jakieś zdjęcia poglądowe z wykonywanych prac u Siebie? Albo jest ktoś z okolic łodzi kto by pomógł w tym temacie? przyglądałem się całości no i mmm zamieszania tam troche jest ;P Chciałbym zacząć od SAI i Enek , oczywiście linki do zagranicznych widziałem ale uważam że wiele rzeczy jest ominiętych w opisie lecz może się myle?
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości