Witam,
Mam do kupienia turbo k03-053 do audi a3 agu, niestety pęknięcie po stronie ciepłej, przebieg 250tys. km i minimalny poprzeczny luz.
Proszę o pomoc czy turbinka da radę pod 190-200KM (oczywiście mody na wiosnę FIMC, wtryski)
I oczywiście czy nie będzie problemu zaadaptować ją do silnika AGU z 98r.
Proszę o opinie na ten temat.
Wracam z editem i filmikiem dotyczącym luzów:
[youtube][/youtube]
To linki do zdjęć:
http://imageshack.us/photo/my-images/201/p1030089o.jpg/
http://imageshack.us/photo/my-images/171/p1030090r.jpg/
http://imageshack.us/photo/my-images/254/p1030091p.jpg/
http://imageshack.us/photo/my-images/203/p1030086k.jpg/
http://imageshack.us/photo/my-images/855/p1030085q.jpg/
http://imageshack.us/photo/my-images/254/p1030091p.jpg/
http://imageshack.us/photo/my-images/254/p1030091p.jpg/
http://imageshack.us/photo/my-images/254/p1030091p.jpg/
http://imageshack.us/photo/my-images/189/p1030087s.jpg/
K03s do AGU pęknięcie po stronie ciepłej i przebieg 250tys.
Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP
-
- Nowicjusz
- Posty: 45
- Rejestracja: śr lut 08, 2012 00:04
K03s do AGU pęknięcie po stronie ciepłej i przebieg 250tys.
Ostatnio zmieniony pt lut 01, 2013 09:30 przez szymon_2304, łącznie zmieniany 3 razy.
Chcesz zbudować sklep internetowy? A może prostą stronę firmową lub blog?
Gorąco zapraszam do kontaktu! Dla forumowiczów oferujemy dodatkowe rabaty!
>> OPTIGO.PL - Projektowanie stron internetowych i sklepów Magento - integracja płatności online, regulaminy dla e-commerce <<
K03s do AGU pęknięcie po stronie ciepłej i przebieg 250tys.
po stronie ciepłej zawsze bedą pękniecia, pokaż w ktorym miejscu jest rysa bo nie wszystkie dyskwalifikuja turbine
luz jeszcze w granicach normy, a k03s spokojnie wystarcza do 240 km wiec da rade z Twoimi wymaganiami
luz jeszcze w granicach normy, a k03s spokojnie wystarcza do 240 km wiec da rade z Twoimi wymaganiami
Mój GTI: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=499693
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
"Samochód jest dopiero mocny, kiedy boisz się do niego wsiąść i przekręcić kluczyk"
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
"Samochód jest dopiero mocny, kiedy boisz się do niego wsiąść i przekręcić kluczyk"
-
- Nowicjusz
- Posty: 45
- Rejestracja: śr lut 08, 2012 00:04
K03s do AGU pęknięcie po stronie ciepłej i przebieg 250tys.
A te luzy nie są groźne?
Chcesz zbudować sklep internetowy? A może prostą stronę firmową lub blog?
Gorąco zapraszam do kontaktu! Dla forumowiczów oferujemy dodatkowe rabaty!
>> OPTIGO.PL - Projektowanie stron internetowych i sklepów Magento - integracja płatności online, regulaminy dla e-commerce <<
K03s do AGU pęknięcie po stronie ciepłej i przebieg 250tys.
jak tam pekniec nie widzialem a nawet jesli sa jakies niewielkie a nawet troche wieksze to i tak spokojnie mozesz na tym jescze jezdzic. Moje K04 jest juz mocno pokenane po stronie goracej ale nie ma zadnych oznak niedomagania
K03s do AGU pęknięcie po stronie ciepłej i przebieg 250tys.
dopoki nie ma pęknięć do konca flanszy nie ma problemu, lekka rysa pomiedzy WG a kanałem jest normalna przy takim przebiegu, jednak zeby zobaczysz wszystko pasowaloby to wypiaskowac i bedzie jasna sytuacja, jesli chcesz miec pewnosc oddaj do regeneracji ... w tym stanie zapłacisz jakies 300-400 zł za pełną regeneracje !
Mój GTI: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=499693
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
"Samochód jest dopiero mocny, kiedy boisz się do niego wsiąść i przekręcić kluczyk"
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
"Samochód jest dopiero mocny, kiedy boisz się do niego wsiąść i przekręcić kluczyk"
- Dario84
- Forum Master
- Posty: 1431
- Rejestracja: pn kwie 09, 2007 15:37
- Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle
- Kontakt:
K03s do AGU pęknięcie po stronie ciepłej i przebieg 250tys.
Zakladaj smialo, mocowo tak jak pisali koledzy. Nie zapomnij o wtryskach większych i pompie paliwa.
Dobrze było by to połączyć z wydechem 2,5" oraz FMICem.
TIP od AGU będzie wymagał przerobienia, najlepiej od razu zrobić TIP 3".
Pozdrawiam
Dobrze było by to połączyć z wydechem 2,5" oraz FMICem.
TIP od AGU będzie wymagał przerobienia, najlepiej od razu zrobić TIP 3".
Pozdrawiam
CTR Tuning: CHIPTUNING, DIAGNOSTYKA, MECHANIKA, ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA, HAMOWNIA GG:3995871 tel 693784122
Mój golfik: MK4 ASZ CTR
NASZE PRACE CTR: http://www.facebook.com/ctrtuning" onclick="window.open(this.href);return false;
Mój golfik: MK4 ASZ CTR
NASZE PRACE CTR: http://www.facebook.com/ctrtuning" onclick="window.open(this.href);return false;
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości