Przygotowanie głowicy AGU pod większe moce.
Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP
Przygotowanie głowicy AGU pod większe moce.
Witam, przymierzam się do odświeżenia mojej głowicy w AGU. Chcę wymienić popychacze, zawory, zrobić porting no i planowanie. Czy robił ktoś u siebie taki zabieg? Może ma ktoś jakieś sugestie, fotki, przykładowe koszta części?
Re: Przygotowanie głowicy AGU pod większe moce.
No właśnie ten porting to mi kolega podsunął w sumie nie wiem po co... Ogólnie chcę tylko odświeżyć głowicę. Większe zawory czyli jakie np? Póki co nie chcę kuć motoru ze względów takich, że nie mam zamiaru robić więcej jak 350ps na przednią oś. Myślę jeszcze o nowych panewkach bo to w sumie jest najbardziej narażone na uszkodzenie no i pierścienie też wymienić.
- Dario84
- Forum Master
- Posty: 1431
- Rejestracja: pn kwie 09, 2007 15:37
- Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle
- Kontakt:
Przygotowanie głowicy AGU pod większe moce.
Przede wszystkim trzeba ja dobrze obejrzec czy nie jest zmeczona. Jesli nie jest to polecal bym do ok 350km zawory wydechowe jednoczesciowe, powyzej 370 polecam sprezyny mocniejsze do zaworow.
CTR Tuning: CHIPTUNING, DIAGNOSTYKA, MECHANIKA, ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA, HAMOWNIA GG:3995871 tel 693784122
Mój golfik: MK4 ASZ CTR
NASZE PRACE CTR: http://www.facebook.com/ctrtuning" onclick="window.open(this.href);return false;
Mój golfik: MK4 ASZ CTR
NASZE PRACE CTR: http://www.facebook.com/ctrtuning" onclick="window.open(this.href);return false;
- ADi997
- Gadatliwa bestia
- Posty: 771
- Rejestracja: ndz paź 29, 2006 09:30
- Lokalizacja: Leicester - UK
- Kontakt:
Re: Przygotowanie głowicy AGU pod większe moce.
Możesz coś więcej o tych zaworach ??Dario84 pisze:Przede wszystkim trzeba ja dobrze obejrzec czy nie jest zmeczona. Jesli nie jest to polecal bym do ok 350km zawory wydechowe jednoczesciowe, powyzej 370 polecam sprezyny mocniejsze do zaworow.
Jaka cena, gdzie dostać ??
Aktualne DupoVWozy:
Passat B5 3BG AWX
Golf MK2 APU+DEA
Jetta MK2 Coupe JP----->??
Projekt Golf MK2 na facebook.com/MyGolfMK2
Passat B5 3BG AWX
Golf MK2 APU+DEA
Jetta MK2 Coupe JP----->??
Projekt Golf MK2 na facebook.com/MyGolfMK2
- Dario84
- Forum Master
- Posty: 1431
- Rejestracja: pn kwie 09, 2007 15:37
- Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle
- Kontakt:
Przygotowanie głowicy AGU pod większe moce.
Supertech, ferrea, ceny duże, dokładnie nie powiem trzeba szukać na stronach producentów, dostęne zza oceanu.
CTR Tuning: CHIPTUNING, DIAGNOSTYKA, MECHANIKA, ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA, HAMOWNIA GG:3995871 tel 693784122
Mój golfik: MK4 ASZ CTR
NASZE PRACE CTR: http://www.facebook.com/ctrtuning" onclick="window.open(this.href);return false;
Mój golfik: MK4 ASZ CTR
NASZE PRACE CTR: http://www.facebook.com/ctrtuning" onclick="window.open(this.href);return false;
Przygotowanie głowicy AGU pod większe moce.
Prawie 1100zł za zawory wydechowe i 1300zł za ssące, do tego jeszcze ponad tysiak za sprężynki i podkładki pod nie D wyboru zawory sodowe lub inconel.
- Dario84
- Forum Master
- Posty: 1431
- Rejestracja: pn kwie 09, 2007 15:37
- Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle
- Kontakt:
Przygotowanie głowicy AGU pod większe moce.
Sprezyny i talerzyki w re5pect to koszt ok 2000zł, wlasnie bedziemy zamawiac. Sodowe wydechy to tak jak bys serie zostawil
CTR Tuning: CHIPTUNING, DIAGNOSTYKA, MECHANIKA, ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA, HAMOWNIA GG:3995871 tel 693784122
Mój golfik: MK4 ASZ CTR
NASZE PRACE CTR: http://www.facebook.com/ctrtuning" onclick="window.open(this.href);return false;
Mój golfik: MK4 ASZ CTR
NASZE PRACE CTR: http://www.facebook.com/ctrtuning" onclick="window.open(this.href);return false;
Przygotowanie głowicy AGU pod większe moce.
Jakby ktoś chciał taniej to Paradowscy też robią do 1.8T ale bez sodu
- ADi997
- Gadatliwa bestia
- Posty: 771
- Rejestracja: ndz paź 29, 2006 09:30
- Lokalizacja: Leicester - UK
- Kontakt:
Przygotowanie głowicy AGU pod większe moce.
Droga impreza. Seria wystarczy na 350km, zawory, sprężynki, talerzyki ?? Bo bez kucia nie ma co więcej robić.
To prawda, że bez zmiany zaworów lepiej nie podnosić limitera rpm bo wydechowe lubią się zrywać ??
To prawda, że bez zmiany zaworów lepiej nie podnosić limitera rpm bo wydechowe lubią się zrywać ??
Aktualne DupoVWozy:
Passat B5 3BG AWX
Golf MK2 APU+DEA
Jetta MK2 Coupe JP----->??
Projekt Golf MK2 na facebook.com/MyGolfMK2
Passat B5 3BG AWX
Golf MK2 APU+DEA
Jetta MK2 Coupe JP----->??
Projekt Golf MK2 na facebook.com/MyGolfMK2
- Dario84
- Forum Master
- Posty: 1431
- Rejestracja: pn kwie 09, 2007 15:37
- Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle
- Kontakt:
Przygotowanie głowicy AGU pod większe moce.
Na 350 wystarczy seria ze wskazaniem na wydechowe jednoczęściowe. Bez zmiany limiter na 7k max
CTR Tuning: CHIPTUNING, DIAGNOSTYKA, MECHANIKA, ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA, HAMOWNIA GG:3995871 tel 693784122
Mój golfik: MK4 ASZ CTR
NASZE PRACE CTR: http://www.facebook.com/ctrtuning" onclick="window.open(this.href);return false;
Mój golfik: MK4 ASZ CTR
NASZE PRACE CTR: http://www.facebook.com/ctrtuning" onclick="window.open(this.href);return false;
- ADi997
- Gadatliwa bestia
- Posty: 771
- Rejestracja: ndz paź 29, 2006 09:30
- Lokalizacja: Leicester - UK
- Kontakt:
Przygotowanie głowicy AGU pod większe moce.
Skoro już mamy temat odnośnie przygotowania głowicy do 1.8T na większe moce biorąc pod uwagę AGU/AEB na szerokim kanale, gdzie nie ma sensu robić portingu to może kilka słów o rozrządzie ??
Większość z Nas jednak chce przenieść moment obrotowy w górną partie obrotów co wiąże się z instalacją sporej sprężarki, która np utrzyma 1.0b do odcięcia w granicach jej mapy pracy. Wraz ze wzrostem obrotów liniowo skraca się czas napełniania cylindrów mieszanką paliwowo-powietrzną i tutaj ważną rolę odgrywają wałki rozrządu i ich ustawienie.
Może ktoś coś napisze więcej w tym temacie bo nie zawsze pakowanie dużej turbosprężarki jest dobrym rozwiązaniem.
- regulowane koło rozrządu ( regulacja +/- co możemy osiągnąć)
- współotwarcie zaworów (regulacja między wałkami, system z hydraulicznym napinaczem np. w AUQ)
- inne wałki (np. ssący z 1.8 20V NA)
Tutaj jeszcze mały wykresik (nie jest to 1.8T) :
Większość z Nas jednak chce przenieść moment obrotowy w górną partie obrotów co wiąże się z instalacją sporej sprężarki, która np utrzyma 1.0b do odcięcia w granicach jej mapy pracy. Wraz ze wzrostem obrotów liniowo skraca się czas napełniania cylindrów mieszanką paliwowo-powietrzną i tutaj ważną rolę odgrywają wałki rozrządu i ich ustawienie.
Może ktoś coś napisze więcej w tym temacie bo nie zawsze pakowanie dużej turbosprężarki jest dobrym rozwiązaniem.
- regulowane koło rozrządu ( regulacja +/- co możemy osiągnąć)
- współotwarcie zaworów (regulacja między wałkami, system z hydraulicznym napinaczem np. w AUQ)
- inne wałki (np. ssący z 1.8 20V NA)
Tutaj jeszcze mały wykresik (nie jest to 1.8T) :
Aktualne DupoVWozy:
Passat B5 3BG AWX
Golf MK2 APU+DEA
Jetta MK2 Coupe JP----->??
Projekt Golf MK2 na facebook.com/MyGolfMK2
Passat B5 3BG AWX
Golf MK2 APU+DEA
Jetta MK2 Coupe JP----->??
Projekt Golf MK2 na facebook.com/MyGolfMK2
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości