Pytanie o prawidłowe podłączenie
Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP
Pytanie o prawidłowe podłączenie
Witam
Mam pytanie o podłączenie dwóch rzeczy: N75 fabrycznego w AGU i trójnika od boost gauge-a. Zdjęcia poniżej.
Mam pytanie o podłączenie dwóch rzeczy: N75 fabrycznego w AGU i trójnika od boost gauge-a. Zdjęcia poniżej.
Re: Pytanie o prawidłowe podłączenie
Bost wpinasz w cienki przewod (guma powleczona materialem,niby zbrojony 4-5mm srednicy) ktory idzie do kolektora ssacego,przecinasz na pol,wpinasz trojnik i po sprawie,odrazu przewod ten bym wymienil na nowy bo bynajmniej u mnie sparcial po roku i zaczal sie kruszycz nie wiem jak u innych.
Pytanie o prawidłowe podłączenie
Zawor n 75 jest dobrze podłaczony.
Ostatnio zmieniony pn lis 26, 2012 22:56 przez roger18sx, łącznie zmieniany 1 raz.
VW NA ZAWSZE
Pytanie o prawidłowe podłączenie
Po zamontowaniu nowego N75J (odwrotnie niż stary) tak jak inni piszą cisnienie doładowania wzrosło o 0,1 bar i jest na poziomie 0,5. Czy to prawidłowe?
Pytanie o prawidłowe podłączenie
nominalne cisnienie w dolocie agu powinno wynosic 0.6 bar , robiles jakies mody ?
Mój GTI: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=499693
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
"Samochód jest dopiero mocny, kiedy boisz się do niego wsiąść i przekręcić kluczyk"
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
"Samochód jest dopiero mocny, kiedy boisz się do niego wsiąść i przekręcić kluczyk"
Re: Pytanie o prawidłowe podłączenie
Czyli przewód od wskaźnika doładowania powinien być wpięty w :rmxxxx pisze:Bost wpinasz w cienki przewod (guma powleczona materialem,niby zbrojony 4-5mm srednicy) ktory idzie do kolektora ssacego,przecinasz na pol,wpinasz trojnik i po sprawie,odrazu przewod ten bym wymienil na nowy bo bynajmniej u mnie sparcial po roku i zaczal sie kruszycz nie wiem jak u innych.
-przewód pomiędzy kolektoren ssącym a DV
czy
-przewód pomiedzy kolektorem ssącym a regulatorem ciśnienia paliwa???
rc-men N75 tak jest u mnie zamontowany i nikt go nie ruszał,wydaje mi sie że na zdięciu masz dobrze załozony
Byłe mk4 i BMW- viewtopic.php?f=89&t=382399" onclick="window.open(this.href);return false;
Mk5 - viewtopic.php?f=90&t=551962&p=6560642#p6560642" onclick="window.open(this.href);return false;
Mk5 - viewtopic.php?f=90&t=551962&p=6560642#p6560642" onclick="window.open(this.href);return false;
Pytanie o prawidłowe podłączenie
Dobrze jest założony mam N75 bo jak inaczej zaloze to przeładowuje. Trójnik doładowania też masz ok, różnicy nie robi jak go podepne pod wąż od kolektroa idący. Mody mam takie: FMIC, wydech przelot 2,75 cala (2 tłumiki), turbo K03s
Pytanie o prawidłowe podłączenie
Co do ciśnienia w AGU to powinno być 0.6 u mnie wcześniej było ok a teraz jak u Ciebie 0.5 a na biegu jałowym -0.2...wymienie DV to zobacze wtedy czy coś się zmieni.
Z tym trójnikiem to ktos mi mówił że niby powinien być pomiedzy kolektorem ssącym a regulatorem ciśnienia paliwa wtedy wskaźnik pokazywał od -0.6 do 0.6 czyli niby prawidłowo ale nic nie miał wtedy wspólnego z dolotem,później zaczeły sie działć cuda z autem więc przełożyłe spowrotem.Teraz wyczyściłem N75 jest o wiele lepiej,czekam na DV i wtedy zobacze.
Z tym trójnikiem to ktos mi mówił że niby powinien być pomiedzy kolektorem ssącym a regulatorem ciśnienia paliwa wtedy wskaźnik pokazywał od -0.6 do 0.6 czyli niby prawidłowo ale nic nie miał wtedy wspólnego z dolotem,później zaczeły sie działć cuda z autem więc przełożyłe spowrotem.Teraz wyczyściłem N75 jest o wiele lepiej,czekam na DV i wtedy zobacze.
Byłe mk4 i BMW- viewtopic.php?f=89&t=382399" onclick="window.open(this.href);return false;
Mk5 - viewtopic.php?f=90&t=551962&p=6560642#p6560642" onclick="window.open(this.href);return false;
Mk5 - viewtopic.php?f=90&t=551962&p=6560642#p6560642" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: Pytanie o prawidłowe podłączenie
w takim razie 0,5 bara jest ok, silnik jest mniej 'przytlumiony' dlatego tez zeby uzyskac ten sam przeplyw powietrza musi miec mniejsze cisnienie w dolocie, zrob wirusa to sie cisnienie zmienirc-men pisze:Dobrze jest założony mam N75 bo jak inaczej zaloze to przeładowuje. Trójnik doładowania też masz ok, różnicy nie robi jak go podepne pod wąż od kolektroa idący. Mody mam takie: FMIC, wydech przelot 2,75 cala (2 tłumiki), turbo K03s
Mój GTI: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=499693
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
"Samochód jest dopiero mocny, kiedy boisz się do niego wsiąść i przekręcić kluczyk"
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
"Samochód jest dopiero mocny, kiedy boisz się do niego wsiąść i przekręcić kluczyk"
Pytanie o prawidłowe podłączenie
0,5 jest po zmianie N75 na N75J, przed bylo 0,4, ale tak jak szpieg, piszesz po programie bedzie git. Mam zakupione używane zielone wtryski bosch-a 440cc takie jak na obrazku niżej, do ich montażu potrzebuje jakis oringów czy coś?
Pytanie o prawidłowe podłączenie
W tym temacie jest coś o wtryskach: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=72&t=308032" onclick="window.open(this.href);return false;
A wy jakie macie ciśnienie po odpaleniu silnika?
Co do ciśnienia to zobacze jak przyjdzie DV i muszę sprawdzić szczelność dolotu przy ICWtryski:
Dla silnika AGU najlepiej szukać wtrysków wysoko omowych EV1 ponieważ pasują p&p, można również przypasować EV6 ale trzeba dorabiać podkładki żeby dobrze spasować je w złącza.
320cc do 230ps
380cc do 280ps
440cc do 320ps
A wy jakie macie ciśnienie po odpaleniu silnika?
Byłe mk4 i BMW- viewtopic.php?f=89&t=382399" onclick="window.open(this.href);return false;
Mk5 - viewtopic.php?f=90&t=551962&p=6560642#p6560642" onclick="window.open(this.href);return false;
Mk5 - viewtopic.php?f=90&t=551962&p=6560642#p6560642" onclick="window.open(this.href);return false;
- elpiotrek
- Forum Master
- Posty: 1982
- Rejestracja: ndz paź 05, 2008 19:25
- Lokalizacja: elblag i braniewo
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości