Pytanie o prawidłowe podłączenie

Forum techniczne związane z silnikami 1.8T / 20V

Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
rc-men
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 134
Rejestracja: czw mar 22, 2012 22:07
Lokalizacja: Łomża/WWA

Pytanie o prawidłowe podłączenie

Post autor: rc-men » czw lis 01, 2012 17:44

Witam
Mam pytanie o podłączenie dwóch rzeczy: N75 fabrycznego w AGU i trójnika od boost gauge-a. Zdjęcia poniżej.

Obrazek

Obrazek



Awatar użytkownika
rc-men
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 134
Rejestracja: czw mar 22, 2012 22:07
Lokalizacja: Łomża/WWA

Pytanie o prawidłowe podłączenie

Post autor: rc-men » pt lis 02, 2012 11:58

Zero? Nic? Nikt nic nie napisze..?



rmxxxx
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 95
Rejestracja: wt lut 15, 2011 07:40
Lokalizacja: Hajnówka/Białystok

Re: Pytanie o prawidłowe podłączenie

Post autor: rmxxxx » pn lis 05, 2012 18:46

Bost wpinasz w cienki przewod (guma powleczona materialem,niby zbrojony 4-5mm srednicy) ktory idzie do kolektora ssacego,przecinasz na pol,wpinasz trojnik i po sprawie,odrazu przewod ten bym wymienil na nowy bo bynajmniej u mnie sparcial po roku i zaczal sie kruszycz nie wiem jak u innych.



Awatar użytkownika
roger18sx
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 352
Rejestracja: ndz kwie 20, 2008 00:00
Lokalizacja: sanok
Kontakt:

Pytanie o prawidłowe podłączenie

Post autor: roger18sx » śr lis 14, 2012 00:19

Zawor n 75 jest dobrze podłaczony.
Ostatnio zmieniony pn lis 26, 2012 22:56 przez roger18sx, łącznie zmieniany 1 raz.


VW NA ZAWSZE

Awatar użytkownika
rc-men
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 134
Rejestracja: czw mar 22, 2012 22:07
Lokalizacja: Łomża/WWA

Pytanie o prawidłowe podłączenie

Post autor: rc-men » śr lis 14, 2012 23:01

Po zamontowaniu nowego N75J (odwrotnie niż stary) tak jak inni piszą cisnienie doładowania wzrosło o 0,1 bar i jest na poziomie 0,5. Czy to prawidłowe?



Awatar użytkownika
szpieg
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 536
Rejestracja: sob mar 26, 2011 17:02
Lokalizacja: krk

Pytanie o prawidłowe podłączenie

Post autor: szpieg » czw lis 15, 2012 14:11

nominalne cisnienie w dolocie agu powinno wynosic 0.6 bar , robiles jakies mody ?


Mój GTI: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=499693
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
"Samochód jest dopiero mocny, kiedy boisz się do niego wsiąść i przekręcić kluczyk"

Awatar użytkownika
Sandorr
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 840
Rejestracja: sob kwie 19, 2008 16:21
Lokalizacja: Staszów,UK

Re: Pytanie o prawidłowe podłączenie

Post autor: Sandorr » czw lis 15, 2012 18:44

rmxxxx pisze:Bost wpinasz w cienki przewod (guma powleczona materialem,niby zbrojony 4-5mm srednicy) ktory idzie do kolektora ssacego,przecinasz na pol,wpinasz trojnik i po sprawie,odrazu przewod ten bym wymienil na nowy bo bynajmniej u mnie sparcial po roku i zaczal sie kruszycz nie wiem jak u innych.
Czyli przewód od wskaźnika doładowania powinien być wpięty w :
-przewód pomiędzy kolektoren ssącym a DV
czy
-przewód pomiedzy kolektorem ssącym a regulatorem ciśnienia paliwa???

rc-men N75 tak jest u mnie zamontowany i nikt go nie ruszał,wydaje mi sie że na zdięciu masz dobrze załozony
Obrazek


Byłe mk4 i BMW- viewtopic.php?f=89&t=382399" onclick="window.open(this.href);return false;
Mk5 - viewtopic.php?f=90&t=551962&p=6560642#p6560642" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
rc-men
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 134
Rejestracja: czw mar 22, 2012 22:07
Lokalizacja: Łomża/WWA

Pytanie o prawidłowe podłączenie

Post autor: rc-men » pn lis 19, 2012 01:24

Dobrze jest założony mam N75 bo jak inaczej zaloze to przeładowuje. Trójnik doładowania też masz ok, różnicy nie robi jak go podepne pod wąż od kolektroa idący. Mody mam takie: FMIC, wydech przelot 2,75 cala (2 tłumiki), turbo K03s



Awatar użytkownika
Sandorr
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 840
Rejestracja: sob kwie 19, 2008 16:21
Lokalizacja: Staszów,UK

Pytanie o prawidłowe podłączenie

Post autor: Sandorr » wt lis 20, 2012 02:53

Co do ciśnienia w AGU to powinno być 0.6 u mnie wcześniej było ok a teraz jak u Ciebie 0.5 a na biegu jałowym -0.2...wymienie DV to zobacze wtedy czy coś się zmieni.
Z tym trójnikiem to ktos mi mówił że niby powinien być pomiedzy kolektorem ssącym a regulatorem ciśnienia paliwa wtedy wskaźnik pokazywał od -0.6 do 0.6 czyli niby prawidłowo ale nic nie miał wtedy wspólnego z dolotem,później zaczeły sie działć cuda z autem więc przełożyłe spowrotem.Teraz wyczyściłem N75 jest o wiele lepiej,czekam na DV i wtedy zobacze.


Byłe mk4 i BMW- viewtopic.php?f=89&t=382399" onclick="window.open(this.href);return false;
Mk5 - viewtopic.php?f=90&t=551962&p=6560642#p6560642" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
szpieg
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 536
Rejestracja: sob mar 26, 2011 17:02
Lokalizacja: krk

Re: Pytanie o prawidłowe podłączenie

Post autor: szpieg » wt lis 20, 2012 07:09

rc-men pisze:Dobrze jest założony mam N75 bo jak inaczej zaloze to przeładowuje. Trójnik doładowania też masz ok, różnicy nie robi jak go podepne pod wąż od kolektroa idący. Mody mam takie: FMIC, wydech przelot 2,75 cala (2 tłumiki), turbo K03s
w takim razie 0,5 bara jest ok, silnik jest mniej 'przytlumiony' dlatego tez zeby uzyskac ten sam przeplyw powietrza musi miec mniejsze cisnienie w dolocie, zrob wirusa to sie cisnienie zmieni :D


Mój GTI: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=499693
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
"Samochód jest dopiero mocny, kiedy boisz się do niego wsiąść i przekręcić kluczyk"

Awatar użytkownika
rc-men
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 134
Rejestracja: czw mar 22, 2012 22:07
Lokalizacja: Łomża/WWA

Pytanie o prawidłowe podłączenie

Post autor: rc-men » śr lis 21, 2012 01:57

0,5 jest po zmianie N75 na N75J, przed bylo 0,4, ale tak jak szpieg, piszesz po programie bedzie git. Mam zakupione używane zielone wtryski bosch-a 440cc takie jak na obrazku niżej, do ich montażu potrzebuje jakis oringów czy coś?

Obrazek



Awatar użytkownika
Sandorr
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 840
Rejestracja: sob kwie 19, 2008 16:21
Lokalizacja: Staszów,UK

Pytanie o prawidłowe podłączenie

Post autor: Sandorr » śr lis 21, 2012 02:32

W tym temacie jest coś o wtryskach: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=72&t=308032" onclick="window.open(this.href);return false;
Wtryski:
Dla silnika AGU najlepiej szukać wtrysków wysoko omowych EV1 ponieważ pasują p&p, można również przypasować EV6 ale trzeba dorabiać podkładki żeby dobrze spasować je w złącza.

320cc do 230ps
380cc do 280ps
440cc do 320ps
Co do ciśnienia to zobacze jak przyjdzie DV i muszę sprawdzić szczelność dolotu przy IC
A wy jakie macie ciśnienie po odpaleniu silnika?


Byłe mk4 i BMW- viewtopic.php?f=89&t=382399" onclick="window.open(this.href);return false;
Mk5 - viewtopic.php?f=90&t=551962&p=6560642#p6560642" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
elpiotrek
Forum Master
Forum Master
Posty: 1982
Rejestracja: ndz paź 05, 2008 19:25
Lokalizacja: elblag i braniewo

Pytanie o prawidłowe podłączenie

Post autor: elpiotrek » sob sty 05, 2013 16:56

ja w aeb mam -o.9


Audi a4 b5 1.8T Quattro

sprzedany:
mk3: vento front, szeroka stal, gleba, hbm
Obrazek

ODPOWIEDZ

Wróć do „1.8T i 20V”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości