Strona 1 z 1

1.8t przewod podcisnienia

: pn wrz 24, 2012 13:59
autor: Kozak_Driver_1990
Witam żeby poprawic ten przewód to musze zdejmowac kolektor???? bo z pod niego wychodzi dziwne syczenie i na dodatek samochod mi szrapie,ale jak nim porusza to na chwile ustepuje
Obrazek

1.8t przewod podcisnienia

: pn wrz 24, 2012 14:54
autor: bugalon
Da rade wymienić, będziesz sie musiał tylko pogimnastykować trochę. Najpierw zdejmij osłony plastikowe wszystkie, zrobi sie duzo wiecej miejsca.

1.8t przewod podcisnienia

: pn wrz 24, 2012 15:17
autor: Kozak_Driver_1990
Dzieki kolego zdjolem i wyszlo ze ten przewod wchodzi w taki inny dolny jeszcze bardzo krotki i ten jest pekniety zaraz pokaze fotke.Moze wiecie jak on sie nazywa ??? Bo nie moge go nigdzie znalesc na sprzedaz ....W miejscu zaznaczonym jest on przelamany
Obrazek

1.8t przewod podcisnienia

: pn paź 08, 2012 15:21
autor: czaja86
w silniku 1.8T można sporej ilości wężyków się pozbyć wywalając n112 n249 pompę SAI oraz robiąc oil catch nawet coś kojarzę że i ten można usunąć. Wywalenie tych gratów zmniejsza ryzyko jakiś nieszczelności i problemów z nimi związanych.

1.8t przewod podcisnienia

: wt paź 09, 2012 01:39
autor: ADi997
Musisz szukać w etce i z numerami do serwisu. Ja kiedyś u siebie wymieniałem kilka tych podciśnień i zaworków. Trzeba uważać bo można się pogubić na schemacie i dostaniesz nie to co trzeba.

1.8t przewod podcisnienia

: pn paź 15, 2012 19:47
autor: Sandorr
Jest może jakiś temat na forum o tych przewodach fajnie było by z połowe wyrzucić bo w 1.8T jest masakra :)

1.8t przewod podcisnienia

: pn paź 15, 2012 21:15
autor: czaja86
Nie wiem czy tu jest ale na zagranicznych forach można sporo znaleźć info na ten temat. Ja kupi co pozbyłem się wężyków od n112 i n249 oraz osprzętu SAI ale można spokojnie pozbyć się większej ilości przewodów robiąc catch tank i wywalając ten trójnik przy kolektorze ssącym i zastępując go jednym wężem do tego zaworka zwrotnego.

Czyli podsumowując w kolektorze ssącym zostaje nam 3 podpięte wężyki zamiast 5 a w komorze sporo tego wylatuje.

1.8t przewod podcisnienia

: sob sty 05, 2013 15:26
autor: elpiotrek
czesc,
macie moze jakis schemat wezykow ktory gdzie idzie? bo musze wymienic wszystkie bo mi turbo wstaje tylko do 0.25bar, zakladam ze to wina wezykow i nieszczelnosci.

1.8t przewod podcisnienia

: sob sty 05, 2013 20:51
autor: czaja86
Jak masz możliwość podłącz pod vaga i zobacz co się dzieje. Następnie test na szczelność dolotu. Jak nic nie pokaże zrób logi i wrzuć do odpowiedniego działu to ktoś może coś wybada na ich podstawie.

1.8t przewod podcisnienia

: pn sty 07, 2013 21:52
autor: elpiotrek
czaja86, dzieki za info,
poki co to wezyki wymienie i n75, zobaczymy co dalej...

1.8t przewod podcisnienia

: pn sty 07, 2013 22:19
autor: czaja86
a może auto chodzi Ci w trybie awaryjnym przez co ma takie małe doładowanie ?? Lepiej podłącz vaga niż wymieniać na pałe wszystko po kolei.

1.8t przewod podcisnienia

: sob sty 12, 2013 16:18
autor: elpiotrek
i juz wszystko jasne, uwalony zawor n75. wymienilem tez wszystkie wężyki podcisnienia. juz jest ok:D dzieki za pomysly.