1.8t przewod podcisnienia
Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP
-
- Nowicjusz
- Posty: 41
- Rejestracja: pt cze 24, 2011 11:08
1.8t przewod podcisnienia
Witam żeby poprawic ten przewód to musze zdejmowac kolektor???? bo z pod niego wychodzi dziwne syczenie i na dodatek samochod mi szrapie,ale jak nim porusza to na chwile ustepuje
-
- V.I.P.
- Posty: 2361
- Rejestracja: czw paź 14, 2004 14:41
- Lokalizacja: Bydgoszcz, ewentualnie Olsztyn
- Kontakt:
1.8t przewod podcisnienia
Da rade wymienić, będziesz sie musiał tylko pogimnastykować trochę. Najpierw zdejmij osłony plastikowe wszystkie, zrobi sie duzo wiecej miejsca.
Pozdrawiam
Bugalon
Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie
Bugalon
Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie
-
- Nowicjusz
- Posty: 41
- Rejestracja: pt cze 24, 2011 11:08
1.8t przewod podcisnienia
Dzieki kolego zdjolem i wyszlo ze ten przewod wchodzi w taki inny dolny jeszcze bardzo krotki i ten jest pekniety zaraz pokaze fotke.Moze wiecie jak on sie nazywa ??? Bo nie moge go nigdzie znalesc na sprzedaz ....W miejscu zaznaczonym jest on przelamany
1.8t przewod podcisnienia
w silniku 1.8T można sporej ilości wężyków się pozbyć wywalając n112 n249 pompę SAI oraz robiąc oil catch nawet coś kojarzę że i ten można usunąć. Wywalenie tych gratów zmniejsza ryzyko jakiś nieszczelności i problemów z nimi związanych.
- ADi997
- Gadatliwa bestia
- Posty: 771
- Rejestracja: ndz paź 29, 2006 09:30
- Lokalizacja: Leicester - UK
- Kontakt:
1.8t przewod podcisnienia
Musisz szukać w etce i z numerami do serwisu. Ja kiedyś u siebie wymieniałem kilka tych podciśnień i zaworków. Trzeba uważać bo można się pogubić na schemacie i dostaniesz nie to co trzeba.
Aktualne DupoVWozy:
Passat B5 3BG AWX
Golf MK2 APU+DEA
Jetta MK2 Coupe JP----->??
Projekt Golf MK2 na facebook.com/MyGolfMK2
Passat B5 3BG AWX
Golf MK2 APU+DEA
Jetta MK2 Coupe JP----->??
Projekt Golf MK2 na facebook.com/MyGolfMK2
1.8t przewod podcisnienia
Jest może jakiś temat na forum o tych przewodach fajnie było by z połowe wyrzucić bo w 1.8T jest masakra
Byłe mk4 i BMW- viewtopic.php?f=89&t=382399" onclick="window.open(this.href);return false;
Mk5 - viewtopic.php?f=90&t=551962&p=6560642#p6560642" onclick="window.open(this.href);return false;
Mk5 - viewtopic.php?f=90&t=551962&p=6560642#p6560642" onclick="window.open(this.href);return false;
1.8t przewod podcisnienia
Nie wiem czy tu jest ale na zagranicznych forach można sporo znaleźć info na ten temat. Ja kupi co pozbyłem się wężyków od n112 i n249 oraz osprzętu SAI ale można spokojnie pozbyć się większej ilości przewodów robiąc catch tank i wywalając ten trójnik przy kolektorze ssącym i zastępując go jednym wężem do tego zaworka zwrotnego.
Czyli podsumowując w kolektorze ssącym zostaje nam 3 podpięte wężyki zamiast 5 a w komorze sporo tego wylatuje.
Czyli podsumowując w kolektorze ssącym zostaje nam 3 podpięte wężyki zamiast 5 a w komorze sporo tego wylatuje.
- elpiotrek
- Forum Master
- Posty: 1982
- Rejestracja: ndz paź 05, 2008 19:25
- Lokalizacja: elblag i braniewo
1.8t przewod podcisnienia
czesc,
macie moze jakis schemat wezykow ktory gdzie idzie? bo musze wymienic wszystkie bo mi turbo wstaje tylko do 0.25bar, zakladam ze to wina wezykow i nieszczelnosci.
macie moze jakis schemat wezykow ktory gdzie idzie? bo musze wymienic wszystkie bo mi turbo wstaje tylko do 0.25bar, zakladam ze to wina wezykow i nieszczelnosci.
1.8t przewod podcisnienia
Jak masz możliwość podłącz pod vaga i zobacz co się dzieje. Następnie test na szczelność dolotu. Jak nic nie pokaże zrób logi i wrzuć do odpowiedniego działu to ktoś może coś wybada na ich podstawie.
- elpiotrek
- Forum Master
- Posty: 1982
- Rejestracja: ndz paź 05, 2008 19:25
- Lokalizacja: elblag i braniewo
1.8t przewod podcisnienia
czaja86, dzieki za info,
poki co to wezyki wymienie i n75, zobaczymy co dalej...
poki co to wezyki wymienie i n75, zobaczymy co dalej...
1.8t przewod podcisnienia
a może auto chodzi Ci w trybie awaryjnym przez co ma takie małe doładowanie ?? Lepiej podłącz vaga niż wymieniać na pałe wszystko po kolei.
- elpiotrek
- Forum Master
- Posty: 1982
- Rejestracja: ndz paź 05, 2008 19:25
- Lokalizacja: elblag i braniewo
1.8t przewod podcisnienia
i juz wszystko jasne, uwalony zawor n75. wymienilem tez wszystkie wężyki podcisnienia. juz jest ok:D dzieki za pomysly.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości