Dużo roboty, cięcia w podwoziu itp.Jakub V6 pisze:A dokleić do niego haldexa ? ale to chyba przeróbki podwozia i nowa skrzynia?
swap z 1.8t na 2.7T
Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP
Re: swap z 1.8t na 2.7T
-
- V.I.P.
- Posty: 2361
- Rejestracja: czw paź 14, 2004 14:41
- Lokalizacja: Bydgoszcz, ewentualnie Olsztyn
- Kontakt:
swap z 1.8t na 2.7T
Panowie, litości. Śledzę ten wątek już od kilku dni. Temat jest tak infantylny i tak tragicznie fantastyczny, że ręcę opadają do kostek.
Jakub V6 - weź może najpierw przejrzyj kilka prospektów chociaż zanim zaczniesz zadawać tutaj pytania dobra? Zobacz chociaż na obrazkach jak te silniki wyglądają, jakie chociaz z grubsza mają wymiary wraz z osprzętem, jak są fabrycznie mocowane itd. Już wtedy poznasz odpowiedzi na 90% pytań które tera zadajesz. Poza tym najpierw czytaj - potem pytaj. Masz opcję szukaj. Wszystkie pytania które zadajesz były już poruszane tutaj wielokrotnie. Zostały na nie udzielone odpowiedzi, również wielokrotnie i co najważniejsze szczegółowo. Póki co, to martwisz się chłopie cięciem podłogi do haldexa i ilością roboty z tym związaną, za to cięcie podłużnic, spawanie ramy pomocniczej własnego projektu czy konstrukcja całkowicie nowego układu kierowniczego do włożenia 2,7 BT nie stanowi dla Ciebie żadnego problemu tak?
Jeśli dalej temat będzie się rozwijał w tym kierunku w którym idzie w tej chwili (czyli który dzwięk silnika jest ładniejszy) to go po prostu usunę. Nie pojawily się tu żadne informacje w stosunku do tego co jest w szukajce. Wątek ten będzie tylko niepotrzebnie mylić ludzi którzy będą poszukiwać odpowiedzi na podobne pytania.
Jakub V6 - weź może najpierw przejrzyj kilka prospektów chociaż zanim zaczniesz zadawać tutaj pytania dobra? Zobacz chociaż na obrazkach jak te silniki wyglądają, jakie chociaz z grubsza mają wymiary wraz z osprzętem, jak są fabrycznie mocowane itd. Już wtedy poznasz odpowiedzi na 90% pytań które tera zadajesz. Poza tym najpierw czytaj - potem pytaj. Masz opcję szukaj. Wszystkie pytania które zadajesz były już poruszane tutaj wielokrotnie. Zostały na nie udzielone odpowiedzi, również wielokrotnie i co najważniejsze szczegółowo. Póki co, to martwisz się chłopie cięciem podłogi do haldexa i ilością roboty z tym związaną, za to cięcie podłużnic, spawanie ramy pomocniczej własnego projektu czy konstrukcja całkowicie nowego układu kierowniczego do włożenia 2,7 BT nie stanowi dla Ciebie żadnego problemu tak?
Jeśli dalej temat będzie się rozwijał w tym kierunku w którym idzie w tej chwili (czyli który dzwięk silnika jest ładniejszy) to go po prostu usunę. Nie pojawily się tu żadne informacje w stosunku do tego co jest w szukajce. Wątek ten będzie tylko niepotrzebnie mylić ludzi którzy będą poszukiwać odpowiedzi na podobne pytania.
Pozdrawiam
Bugalon
Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie
Bugalon
Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie
swap z 1.8t na 2.7T
Nowicjusz jestes wiec widac ze nie wiesz oczym piszesz i chyba myslisz ze przekladka to tak prosta sprawa i pewnie jeszcze za 500 zlotych. Nawet wydech masz inny w 4 mot. Zejdz na ziemie bo zachowujesz sie jak mlody szczyl ktory to nie wie co i jak ale juz pierwszy wyrywny do wyciagania motorowni. Szkoda strzepic sobie jezyka chłopaki; tu i tak od niczego nie dojdzie.
Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to
Re: swap z 1.8t na 2.7T
Święte słowa ale kolega nie da sobie powiedzieć chociaż z drugiej strony kolego bugalon ja i kolega pusieq proponowaliśmy mu swap który by napewno dał radę mianowicie 3.2 no ale widzimy ciągle te same pytania jakby grochem o ściane i żadnych wniosków apropo 3.2. fakt faktem jak kolega wyżej napisał nie są to przekładki za 500zł więc pewnie niepotrzebnie się wypowiadamybugalon pisze:Panowie, litości. Śledzę ten wątek już od kilku dni. Temat jest tak infantylny i tak tragicznie fantastyczny, że ręcę opadają do kostek.
Jakub V6 - weź może najpierw przejrzyj kilka prospektów chociaż zanim zaczniesz zadawać tutaj pytania dobra? Zobacz chociaż na obrazkach jak te silniki wyglądają, jakie chociaz z grubsza mają wymiary wraz z osprzętem, jak są fabrycznie mocowane itd. Już wtedy poznasz odpowiedzi na 90% pytań które tera zadajesz. Poza tym najpierw czytaj - potem pytaj. Masz opcję szukaj. Wszystkie pytania które zadajesz były już poruszane tutaj wielokrotnie. Zostały na nie udzielone odpowiedzi, również wielokrotnie i co najważniejsze szczegółowo. Póki co, to martwisz się chłopie cięciem podłogi do haldexa i ilością roboty z tym związaną, za to cięcie podłużnic, spawanie ramy pomocniczej własnego projektu czy konstrukcja całkowicie nowego układu kierowniczego do włożenia 2,7 BT nie stanowi dla Ciebie żadnego problemu tak?
Jeśli dalej temat będzie się rozwijał w tym kierunku w którym idzie w tej chwili (czyli który dzwięk silnika jest ładniejszy) to go po prostu usunę. Nie pojawily się tu żadne informacje w stosunku do tego co jest w szukajce. Wątek ten będzie tylko niepotrzebnie mylić ludzi którzy będą poszukiwać odpowiedzi na podobne pytania.
Pozdro
swap z 1.8t na 2.7T
Powiedzmy sobie szczerze remont takiego vr6 bedzie kosztowac tez pare klockow wiec jak moze swap takiego silnika, powiedzmy ze sprawnego ( pracujacego poprawnie) plus osprzet, kabloteka itp tak by to chodzilo po zalozeniu wynieśc mniej?? Zawsze ale to zawsze swap jednostki plus jakies tam odswierzeni epewnych elementów wyniesie wiecej jak zmiana auta z fabrycznym takim silnikiem.
Widze ze większość juz tez podziela ze te rozwazania to tzw studenckie dewiacje.
Widze ze większość juz tez podziela ze te rozwazania to tzw studenckie dewiacje.
Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to
Re: swap z 1.8t na 2.7T
Przecież mówimy cały czas o tym chociaz nie do końca zgadzam się z tobą że swap wyniesie więcej kasy niż kupno takiego samego auta z docelowym silnikiem który chcielibyśmy zamontować u siebie.wesol pisze:Powiedzmy sobie szczerze remont takiego vr6 bedzie kosztowac tez pare klockow wiec jak moze swap takiego silnika, powiedzmy ze sprawnego ( pracujacego poprawnie) plus osprzet, kabloteka itp tak by to chodzilo po zalozeniu wynieśc mniej?? Zawsze ale to zawsze swap jednostki plus jakies tam odswierzeni epewnych elementów wyniesie wiecej jak zmiana auta z fabrycznym takim silnikiem.
Np. swap z silnika AJM na ASZ nie jest drogi żeby można było powiedzieć że wynosi to więcej niż cały samochód. Tylko jeżeli jednostka różni się mocno od drugiej którą chcielibyśmy zamontować to wyniesie to zawsze więcej wtedy fakt przekroczy wartość.
Tu sama prawda generalnie spójrzmy prawdzie w dziub to nie NFS że nowe turbo czy inna bajera do silnika jest tania jak barszcz a cała modyfikacja wyniesie 2000$ hehewesol pisze:Widze ze większość juz tez podziela ze te rozwazania to tzw studenckie dewiacje.
swap z 1.8t na 2.7T
Ja nie wyznaję się zbytnio na 1.8T ale z tego co mi się o uszy obiło - to najgrubsze projekty pokazują moce 900-1050PS, więc nie mówcie, że 300 to górna granica dla tej jednostki. Pomijam aspekt 4bar doładowania na GT42 ale chodzi o potencjał.
Re: swap z 1.8t na 2.7T
Kolego my raczej mówimy o projektach osiągalnych a nie epickich zresztą te projekty o których mówisz wymagają grubego portfela a jak kolega wyżej napisał ten temat sązi za szczeniackie aspiracjeRal1n pisze:Ja nie wyznaję się zbytnio na 1.8T ale z tego co mi się o uszy obiło - to najgrubsze projekty pokazują moce 900-1050PS, więc nie mówcie, że 300 to górna granica dla tej jednostki. Pomijam aspekt 4bar doładowania na GT42 ale chodzi o potencjał.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości