swap z 1.8t na 2.7T
Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP
swap z 1.8t na 2.7T
Siemano , posiadam czwórkę 1.8t , i chciał bym wsadzić tam 2.7T z S4 , od razu uturbione i nie musiał bym się bawić w uturbianie vr6 koszt z 20 kapci a tu kupię kompletny silnik za 7-8 tyś . Czy to wgl się tam zmieści ? mam na myśli coś takiego .
http://allegro.pl/audi-a4-2-7-biturbo-s ... 90354.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://allegro.pl/audi-a4-2-7-biturbo-s ... 90354.html" onclick="window.open(this.href);return false;
swap z 1.8t na 2.7T
Ta , ewentualnie jak się nie da to kupić gołe A4 za 8 kapci bez silnika i skrzyni .
- pusieq
- Użytkownik
- Posty: 359
- Rejestracja: śr gru 30, 2009 19:43
- Lokalizacja: Puławy (okolice)
- Kontakt:
swap z 1.8t na 2.7T
zależy jakiej mocy szukasz w aucie, w a4 silnik jest wzdłużnie a mk4 poprzecznie i się nie zmieści 2.7 BiT, a nie łatwiej i taniej będzie podłubać przy 1.8T? na seryjnych korbach i tłokach do uzyskania 350 koni (pod warunkiem ze zdrowy motor)
Mój VW --> viewtopic.php?f=89&t=411232
Re: swap z 1.8t na 2.7T
Oj tam Oj tam a nie lepiej 3,2 ? nie musiałbyś się bawić w żadne spawy bo 2,7 i tak nie wbijesz
swap z 1.8t na 2.7T
jezeli posiadasz 1.8 T to masz spore pole do popisu, wyjdzie taniej jak 2.7 i nie naruszysz budy co jest, uwierz mi bardzo duzym plusem. masz dobra baze, mozesz takie BiT zrobic, bedzie lepiej i taniej. przemysl temat
Re: swap z 1.8t na 2.7T
Jak kolege stać to niech ładuje 3,2 to tak na oko hmm z robocizną 20tysi ? mogę sie oczywiście mylić
Ale kolega i tak ma dobry silnik z bardzo dużym potencjałem zresztą przy dużej mocy powyżej 250KM będziesz mieć problemy z trakcją
Ale kolega i tak ma dobry silnik z bardzo dużym potencjałem zresztą przy dużej mocy powyżej 250KM będziesz mieć problemy z trakcją
swap z 1.8t na 2.7T
Cóż 3.2 owszem ale jak już pisałem z 1.8T za dużo nie wyciągnę a tam juz na starcie 265 km , no i ten dźwięk V6
Re: swap z 1.8t na 2.7T
Tak ale przy tej mocy trakcji mieć nie będziesz jak pisałem wyżej. Poza tym z 1.8T kozaki wyciągają na ponad 300 więc nie mów głupot że dużo nie wyciągnieszJakub V6 pisze:Cóż 3.2 owszem ale jak już pisałem z 1.8T za dużo nie wyciągnę a tam juz na starcie 265 km , no i ten dźwięk V6
Re: swap z 1.8t na 2.7T
Tobie się podoba dźwięk vr6 mi nie , cóż ale wyciskanie z większej pojemności da lepszy efekt , a w 1.8t ciągle coś do wymiany będzie , bo silnik będzie bardzo mocno wyżyłowany .
Re: swap z 1.8t na 2.7T
Kto ci takie bzdury naopowiadał że ciągle będzie cos do wymiany ? Jeżeli będziesz przestrzegał wymian olejów itp. Będziesz sie stosował do wskaźników które siłą rzeczy dodatkowo będziesz musiał zainstalować to będzie dobrze.Jakub V6 pisze:Tobie się podoba dźwięk vr6 mi nie , cóż ale wyciskanie z większej pojemności da lepszy efekt , a w 1.8t ciągle coś do wymiany będzie , bo silnik będzie bardzo mocno wyżyłowany .
Dla porównania może i inna technologia ale zawsze porównanie z malą pojemnością to silniki Hondy mają małe pojemności a cholernie dużo mocy lub nowe silniki TSI tez małe pojemności i duże moce i jakoś ciągle nie siedzą w warsztacie i nie wymieniają , a silniki 1.8T mają naprawdę dużo potencjału
I ciągle widzę że nie chcesz widzieć jak ci mówie że przy takiej mocy będzie słabo z trakcją
Re: swap z 1.8t na 2.7T
A dokleić do niego haldexa ? ale to chyba przeróbki podwozia i nowa skrzynia?
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości