Swap AGU z A3 do mk3

Forum techniczne związane z silnikami 1.8T / 20V

Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP

ThinkPad
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 6
Rejestracja: ndz paź 22, 2017 12:19

Swap AGU z A3 do mk3

Post autor: ThinkPad » czw paź 26, 2017 08:29

Silnik i skrzynia pochodzą z Audi A3 1.8T AUM 2003r. Sprzęgło hydrauliczne, skrzynia 5 biegów.



Awatar użytkownika
rysiektr
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5921
Rejestracja: ndz paź 22, 2006 23:49
Lokalizacja: Minczewo/Warszawa
Kontakt:

Swap AGU z A3 do mk3

Post autor: rysiektr » czw paź 26, 2017 09:47

Mozesz porzeźbic i zamontować lewarek z golfa 4/a3 albo bardziej plug and play z polo 6n2 tdi. Albo zrobic hybryde lewarka z mk3 i mk4/a3. Jest wiele patentow.


viewtopic.php?f=88&t=164952 mój były golf

Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X immo off
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo

ThinkPad
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 6
Rejestracja: ndz paź 22, 2017 12:19

Swap AGU z A3 do mk3

Post autor: ThinkPad » czw paź 26, 2017 22:24

Trochę pracy szlifierką i spawarką zaowocowało zamontowaniem całego wybieraka z Audi A3. W sumie wygląda prawie jak fabryczny :) Niestety dalej mam problem z mocowaniem skrzyni biegów. Czy ktoś z kolegów może zdradzić jakiś patent?



Awatar użytkownika
rysiektr
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5921
Rejestracja: ndz paź 22, 2006 23:49
Lokalizacja: Minczewo/Warszawa
Kontakt:

Swap AGU z A3 do mk3

Post autor: rysiektr » czw paź 26, 2017 23:13

Mocowania dajesz np z golfa 3 tdi.
Co do wybieraka to sprawdz czy zamontujesz ramke z mieszkiem lewarka.


viewtopic.php?f=88&t=164952 mój były golf

Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X immo off
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo

Awatar użytkownika
majic
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 239
Rejestracja: wt gru 09, 2008 18:31
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Swap AGU z A3 do mk3

Post autor: majic » pt paź 27, 2017 11:59

ThinkPad, sprawdzałeś czy wsteczny wchodzi? Mi brakło 5 mm i musiałem podrezać lekko budę. Z ramka od mieszka nie miałem problemów.
Mocowanie tak jak radzi rysiektr lub od skrzyni z abf'a - prawie p&p, bo trzeba nagwintować dwa już zrobione otwory w skrzyni od A3.
I zostałbym przy hydraulice. Miałem możliwość montowania mechanicznego, ale przeszkadzał mi czujnik biegu wstecznego ( jest w innym miejscu niż w mk3 ).


Moja dwudziestka 20VT:
viewtopic.php?f=88&t=473958

ThinkPad
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 6
Rejestracja: ndz paź 22, 2017 12:19

Swap AGU z A3 do mk3

Post autor: ThinkPad » pt paź 27, 2017 21:54

Ramka i reszta były wcześniej przymierzane więc wszystko jest tak jak trzeba. Owszem otwór w budzie trzeba było trochę powiększyć szlifierką, ale wygląda to prawie jak oryginał :) Co do łapy to zależy mi żeby była mocowana w trzech, a nie tylko dwóch miejscach. Dziś pytaliśmy o łapę do VR6 w serwisie VW i okazuje się, że kosztuje lekko ponad 30 funtów. Zabawne, bo używki zaczynają się od 40 :shock: Poniżej zdjęcie przerobionego mocowania wybieraka z Audi :) ObrazekObrazek



Awatar użytkownika
rysiektr
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5921
Rejestracja: ndz paź 22, 2006 23:49
Lokalizacja: Minczewo/Warszawa
Kontakt:

Re: Swap AGU z A3 do mk3

Post autor: rysiektr » pt paź 27, 2017 23:09

Jak sprawdzałem w PL ASO to lapa przednia do vr6 1H0199273D jest niedostępna a gdyby byla kosztowalaby prawie 400zl.


viewtopic.php?f=88&t=164952 mój były golf

Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X immo off
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo

ThinkPad
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 6
Rejestracja: ndz paź 22, 2017 12:19

Swap AGU z A3 do mk3

Post autor: ThinkPad » czw lis 02, 2017 22:06

W końcu udało się zamówić z serwisu VW potrzebna łapę i wszystko pasuje p&P :) Przednia natomiast potrzebuje tylko powiększenia otworów na śruby na M12 i oczywiście dłuższych śrub.ObrazekObrazek



ThinkPad
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 6
Rejestracja: ndz paź 22, 2017 12:19

Re: Swap AGU z A3 do mk3

Post autor: ThinkPad » ndz kwie 29, 2018 14:18

Witam kolegów i proszę o małą pomoc :) Walczę z wiązką elektryczną w golfie i mam problem z kontrolką ciśnienia oleju. Zamontowałem czujnik niskiego i wysokiego ciśnienia oleju na podstawie filtra i podłączyłem do kostki G2. Niestety kontrolka po odpaleniu w dalszym ciągu mruga, nie działa też brzęczyk w zegarach. Ciśnienie oczywiście sprawdzone i wszystko jest ok. Wiązka nie jest co prawda jeszcze skończona, nie podłączyłem jeszcze wskaźnika poziomu płynu chłodniczego i hamulcowego ale nie wiem czy to może mieć jakiś wpływ. Niestety elektryka nie jest moją mocną stroną... Proszę o jakąś podpowiedź gdzie szukać przyczyny :)



Awatar użytkownika
rysiektr
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5921
Rejestracja: ndz paź 22, 2006 23:49
Lokalizacja: Minczewo/Warszawa
Kontakt:

Re: Swap AGU z A3 do mk3

Post autor: rysiektr » pn kwie 30, 2018 08:18

Nie zmieniłeś czujników? Brzeczyk nie bedzie dzialal dopoki nie bedzie dzialal obrotomierz.


viewtopic.php?f=88&t=164952 mój były golf

Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X immo off
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo

ODPOWIEDZ

Wróć do „1.8T i 20V”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości