Witam. Jak wygląda sprawa ze swapem z audi TT 225PS do golfka MK4. Wszystko pasuje bez problemu? Czy trzeba coś przerabiać?
Przymierzam się do przekładki i zastanawiam sie własnie czy dało by rade, ostatecznie przyjdzie z MK4 150PS. Mam zamiar kupić anglika W tej chwili w mojej budzie siedzi 1.6AKL
Swap z TT 8N do Mk4
Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP
Swap z TT 8N do Mk4
A przed założeniem nowego tematu użyłeś "szukajki"?
Bo jest trochę tematów o tym, więc można było podpiąć się pod któryś z nich..
A swapa będziesz robił sam czy komuś zlecisz?
Jeśli komuś zlecisz to nie masz się czym przejmować, szykuj "trochę" grosza i czekaj
Jeśli natomiast sam to najlepiej kupić całego dawcę - będziesz miał pewność, że wszystko będziesz miał..
TT i MK4 to ta sama konstrukcja / płyta podłogowa, a silnik 1,8T z TT to też to samo co 1,8T z MK4 (nie mówię rzecz jasna o różnicach oczywistych)..
Bo jest trochę tematów o tym, więc można było podpiąć się pod któryś z nich..
A swapa będziesz robił sam czy komuś zlecisz?
Jeśli komuś zlecisz to nie masz się czym przejmować, szykuj "trochę" grosza i czekaj
Jeśli natomiast sam to najlepiej kupić całego dawcę - będziesz miał pewność, że wszystko będziesz miał..
TT i MK4 to ta sama konstrukcja / płyta podłogowa, a silnik 1,8T z TT to też to samo co 1,8T z MK4 (nie mówię rzecz jasna o różnicach oczywistych)..
. . . . . . . . . . MOJA BYŁA GOLFINA . . . . . . . . . . . . . MOJA OBECNA JETTA . . . . . . . . . .
Swap z TT 8N do Mk4
Chce kupić anglika i z niego wszystko przełożyć Jak nie znajde TT to ostatecznie przyjdzie MK4 1.8T ale z różnego typu bajerami żeby do mojego zgnitka przełożyć ;D
Swapa będzie mi robił znajomy mechanik więc looz ;D
Co różni 1.8T z mk4 od TT, że jest taka różnica mocy?
Swapa będzie mi robił znajomy mechanik więc looz ;D
Co różni 1.8T z mk4 od TT, że jest taka różnica mocy?
Swap z TT 8N do Mk4
AdamGóral, w temacie o 1.8T znajdziesz wszystkie potrzebne informacje.
W MK4 występował silnik w 2 odmianach 150KM i 180KM.
W Audi TT były to 150/180/225KM.
Poza silnikiem potrzebujesz jeszcze części zawieszenia i układu napędowego.
Tematów o SWAPIE jest masa więc znajdziesz coś dla siebie.
W MK4 występował silnik w 2 odmianach 150KM i 180KM.
W Audi TT były to 150/180/225KM.
Poza silnikiem potrzebujesz jeszcze części zawieszenia i układu napędowego.
Tematów o SWAPIE jest masa więc znajdziesz coś dla siebie.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości