Problemy po swapie z doładowaniem ?
Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP
Problemy po swapie z doładowaniem ?
czyli co przez to mam rozumieć ? Że jeżeli wymienię ten przewód od odmy może w końcu przestanie kuleć motor ? i będzie się wkręcał ładnie w obroty do końca ?
-
- V.I.P.
- Posty: 2361
- Rejestracja: czw paź 14, 2004 14:41
- Lokalizacja: Bydgoszcz, ewentualnie Olsztyn
- Kontakt:
Re: Problemy po swapie z doładowaniem ?
W AGU odma podpięta jest do kolektora ssącego na wysokości pierwszego i drugiego cylindra. Między kolektorem a odmą jest zawór zwrotny (pozwala na przepływ tylko w kierunku kolektora - na podcisnieniu, przy nadcisnieniach ten zawór się zamyka). Oprócz tego jest zrobione rozejście odmy i skierowana jest do dolotu przed turbinę (czyli ten kawalek o którym piszesz poniżej).
Najczęstszą przyczyną utraty boosta w tych silnikach jest sparciały/pęknięty przewód pomiędzy kolektorem a zaworem zwrotnym lub zablokowany przez syf sam zawór zwrotny w pozycji otwartej (wtedy turbo pompuje cisnieniem z kolektora w odmę).
Najczęstszą przyczyną utraty boosta w tych silnikach jest sparciały/pęknięty przewód pomiędzy kolektorem a zaworem zwrotnym lub zablokowany przez syf sam zawór zwrotny w pozycji otwartej (wtedy turbo pompuje cisnieniem z kolektora w odmę).
Borys pisze:bugal ale odma podpieta jest przed turbo a nie do kolektora, co najwyzej lewe powietrze moze brac za przepływkąbugalon pisze:Ma, bo Ci cisnienie doładowania ucieka z kolektora przez tą odmę.
Pozdrawiam
Bugalon
Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie
Bugalon
Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie
-
- V.I.P.
- Posty: 2361
- Rejestracja: czw paź 14, 2004 14:41
- Lokalizacja: Bydgoszcz, ewentualnie Olsztyn
- Kontakt:
Re: Problemy po swapie z doładowaniem ?
Tak, jeśli żeliwo turbiny jest całe, DV szczelny i turbina jest zdrowa. Sprawdź jeszcze zawór o którym napisałem powyżej.
Mruffka pisze:czyli co przez to mam rozumieć ? Że jeżeli wymienię ten przewód od odmy może w końcu przestanie kuleć motor ? i będzie się wkręcał ładnie w obroty do końca ?
Pozdrawiam
Bugalon
Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie
Bugalon
Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie
Problemy po swapie z doładowaniem ?
Auto było na hamowni tak się przedstawia wykres. CO wy na to ? W trakcie strojenia : AGU, wtryski seria, dolot seria, fmic, wydech, k03-052, program seria. Auto przed strojeniem....
Problemy po swapie z doładowaniem ?
Mruffka, Jak na serie to zdrowa. +-10KM granica błędu pomiarowego więc śmiało jedź na strojenie
Problemy po swapie z doładowaniem ?
Mimo tego że pokazał niby 145km przy fmic i dużym wydechu ? ....
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości