Problemy po swapie z doładowaniem ?

Forum techniczne związane z silnikami 1.8T / 20V

Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Mruffka
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 384
Rejestracja: sob sie 28, 2010 14:05

Problemy po swapie z doładowaniem ?

Post autor: Mruffka » sob cze 02, 2012 10:40

Witam. Właśnie jestem po swapie 1.8 T AGU do mk3. Na początku auto paliło ok 18 litrów w mieście :helm: wymieniłem sondę na nową i jest ok spalanie ok 9-10 litrów. Problem tkwi w tym że gdy przyspieszam np. na 3 biegu do ok 5 tyś. obr. samochód ciągnie ładnie później spada mu moc i gdy wrzucę 4 bieg zaczyna lepiej ciągnąć. Generalnie powyżej 5 tyś obr tak jakby spadało mu doładowanie. Komp nie ruszany. Turbo podmienione na k03-052. Fmic zrobione i wydech 2,75cala. Co może być przyczyną. Vag nie pokazuje błędów :(



Awatar użytkownika
Sev
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 144
Rejestracja: wt sty 25, 2011 11:27
Lokalizacja: Wrocław

Problemy po swapie z doładowaniem ?

Post autor: Sev » sob cze 02, 2012 11:41

Zrób logi, podłącz wskaźnik doladowania (AGU nie ma chyba MAPsensora) bo tak to wróżenie z fusów.


Projekt FiA: 6Y+20VT ;)
Obrazek

Mruffka
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 384
Rejestracja: sob sie 28, 2010 14:05

Problemy po swapie z doładowaniem ?

Post autor: Mruffka » pn cze 04, 2012 19:33

Witam. Logi

http://vaglog.rtnet.pl/mruwcus_87196.html" onclick="window.open(this.href);return false;

http://vaglog.rtnet.pl/mruwcus_87197.html" onclick="window.open(this.href);return false;

Myślę że przepływka nie domaga ? ...



mabu79
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 229
Rejestracja: sob sty 01, 2011 15:16
Lokalizacja: Olsztyn

Problemy po swapie z doładowaniem ?

Post autor: mabu79 » pn cze 04, 2012 23:09

Wkazania przeplywki sa dobre jezeli masz silnik o mocy ok.170km.Mnie martwi inna rzecz.Spalanie stukowe,o ile dobrze odczytuje tego loga(wszystko jest poprzesuwane).Nalej jakiegos dobrego paliwa,bo moze mapa jest napisana na 98+oktanow.A moze jakis octan booster?Sprawdz tez swiece,albo podmien na inne.


...it has so much torque,that could tear a whole in time :)
...this is not acceleration. It's TELEPORT

Mruffka
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 384
Rejestracja: sob sie 28, 2010 14:05

Problemy po swapie z doładowaniem ?

Post autor: Mruffka » pn cze 04, 2012 23:31

No właśnie moc nie mierzona. To seria agu dołożone tylko fmic z t5 i wydech DP3 cale dalej 2,75 cala i turbo podmienione na k03-052 zamiast k03-011. A komp nie ruszany. Może mieć okolice 170km bo ścigałem się z vectrą 2.0 16v 158km po hamowni i zrobiona, ale później mnie od 160 powoli dochodzi :(



Mruffka
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 384
Rejestracja: sob sie 28, 2010 14:05

Problemy po swapie z doładowaniem ?

Post autor: Mruffka » pn cze 04, 2012 23:39

Może jeszcze dodam że silnik był nie odpalany 1,5 roku ;) bo facet trzymał golfa rozbitego ponad rok i ja go wstawiałem 3 miesiące.



Awatar użytkownika
hunterek
Forum Master
Forum Master
Posty: 1142
Rejestracja: ndz wrz 09, 2007 23:01
Lokalizacja: Elbląg
Kontakt:

Problemy po swapie z doładowaniem ?

Post autor: hunterek » śr cze 06, 2012 16:45

Jak masz zrobione takie mody to na strojenie jedź to problemy same się rozwiążą. Na tym setupie 190+ można atakować.



Mruffka
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 384
Rejestracja: sob sie 28, 2010 14:05

Problemy po swapie z doładowaniem ?

Post autor: Mruffka » śr cze 06, 2012 18:16

Mam jeszcze wtryski od s2 więc atakuje granice 230-240 ;) podobno logi są ok i auto ma granice 165-170km ( tak z nich wynika) może jestem przewrażliwiony ;)



bugalon
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 2357
Rejestracja: czw paź 14, 2004 14:41
Lokalizacja: Bydgoszcz, ewentualnie Olsztyn
Kontakt:

Problemy po swapie z doładowaniem ?

Post autor: bugalon » pt cze 08, 2012 13:31

Ten soft na pewno nie jest seryjny, wygląda jak by po lekkim programie był - za duże przepływy. Jeśli nie masz cisnieni doładowania (na zewnętrznym wskaźniku) to sprawdź cału dolot (szczelność DV i odmę). Przepływka dobrze pokazuje, moc powinna być.

Z paliwem wszystko w porządku - nie ma spalania stukowego w ogole, same zera w tabeli.


Pozdrawiam
Bugalon

Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie

Mruffka
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 384
Rejestracja: sob sie 28, 2010 14:05

Problemy po swapie z doładowaniem ?

Post autor: Mruffka » pt cze 08, 2012 15:16

No właśnie nie. Seria był komp od AGU tylko immo zdejmowane. Czyli logi są oki tak ? Popatrzę na te rzeczy i już jedzie do mnie wskaźnik doładowania. Myślę że spada sporo powyżej 4,5 tyś obr. Myślę że przy tych logach w budzie mk3 ten silnik powinien uzyskać spokojnie granice 220-230km/h. A u mnie od 200 to już schody się zaczynają i ma problem nawet te 200 dociągnąć :(



Mruffka
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 384
Rejestracja: sob sie 28, 2010 14:05

Problemy po swapie z doładowaniem ?

Post autor: Mruffka » pt cze 29, 2012 18:27

Dziś autko było dobrze obejrzane i przewód od odmy od dołu jest jakby przecięty po długości na ok 4cm, już zamówiony nowy. Czy to ma wpływ na to ?



bugalon
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 2357
Rejestracja: czw paź 14, 2004 14:41
Lokalizacja: Bydgoszcz, ewentualnie Olsztyn
Kontakt:

Problemy po swapie z doładowaniem ?

Post autor: bugalon » ndz lip 01, 2012 19:27

Ma, bo Ci cisnienie doładowania ucieka z kolektora przez tą odmę.


Pozdrawiam
Bugalon

Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie

Awatar użytkownika
Borys
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3312
Rejestracja: ndz sie 22, 2004 22:32
Lokalizacja: B I A L Y S T O K
Kontakt:

Re: Problemy po swapie z doładowaniem ?

Post autor: Borys » pn lip 02, 2012 09:10

bugalon pisze:Ma, bo Ci cisnienie doładowania ucieka z kolektora przez tą odmę.
bugal ale odma podpieta jest przed turbo a nie do kolektora, co najwyzej lewe powietrze moze brac za przepływką



Awatar użytkownika
zaprzal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3027
Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
Lokalizacja: Białystok / Tykocin
Kontakt:

Re: Problemy po swapie z doładowaniem ?

Post autor: zaprzal » pn lip 02, 2012 22:34

Borys pisze:
bugalon pisze:Ma, bo Ci cisnienie doładowania ucieka z kolektora przez tą odmę.
bugal ale odma podpieta jest przed turbo a nie do kolektora, co najwyzej lewe powietrze moze brac za przepływką
to tez powazny problem


[b]nie odpowiadam na PW![/b] prosze o kontakt przez [url]turbodiesel.pl[/url]

ODPOWIEDZ

Wróć do „1.8T i 20V”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość