Słaba komresja na dwóch ostatnich cylindrach

Forum techniczne związane z silnikami 1.8T / 20V

Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP

kamil767
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 168
Rejestracja: czw maja 06, 2010 13:12
Lokalizacja: warszawa

Słaba komresja na dwóch ostatnich cylindrach

Post autor: kamil767 » sob kwie 14, 2012 13:55

Witam pacjentem jest vw golf 4 1.8t AGU otóż mam problem ze słabą kompresja na 2 ostatnich cylindrach wyniosła ona 11 i 8,5 na ostatnim, a na dwóch pierwszych jest 11.5, silnik kobci na niebiesko zaraz po odpaleniu gdy się rozgrzeje przestaje kopcić proszę, o pomoc co może mu dolegać, może ktoś miał podobną sytuację, i proszę o podanie mniejwięcęj kosztów takiej naprawy, pozdrawiam.



Awatar użytkownika
tecno
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 73
Rejestracja: ndz sty 23, 2011 21:35
Lokalizacja: Warszawa

Słaba komresja na dwóch ostatnich cylindrach

Post autor: tecno » ndz kwie 15, 2012 16:48

prawdopodobnie poddala sie glowica. warto zrobic probe olejowa by miec 100% pewnosci ze blok jest ok ale z tego co piszesz to powinien byc ok. pewnie beda do roboty gniazda i prowadnice, czyli z automatu tez uszczelniacze zaworowe i ogolnie komplet uszczelek do glowicy. kosztorys ciezko okreslic do puki glowicy sie nie rozbierze ale jezeli dojdzie do jej naprawy to koszt obrobki glowicy + czesci (dobre, ni chinole) i robocizna (o ile sam nie zrobisz) wyjdzie na lekko z 1500pln. jak chcesz to mozesz wpasc do nas, daleko nie masz, to bedzie mozna okreslic jakie sa straty. pozdro



ODPOWIEDZ

Wróć do „1.8T i 20V”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość