Strona 1 z 2

Kilka pytań - AGU, na celowniku ~250hp

: wt mar 06, 2012 21:50
autor: D3L
Witam, sprawa prosta - jak narazie posiadam AGU w podstawie, wyłączając dłubnięte sprzegło. Poprzeczke ustawiłem sobie na okolice 250hp. Do rzeczy - przeglądając fora, strony tunerów nie mam pewności, która drogą powinienem pójść i nawijają mi się pytania. Zakładam oczywiście fmic, wydajniejsze wtryski, wydech oraz turbo...i mase dupereli, które utrzymają to w ogólnym błogostanie.

Tu właśnie pojawiają się pytania:
1. czy chcąc uzyskac ~250hp lepiej pchać się na SP51 lub K03s (z tego co wiem to juz troszkę ponad ich możliwości) lub K04 lub może coś szalonego z zapasem, pokroju GT28RS (budżet może nie wytrzymać QQ)
2. z tego co sie orientuję K03s pasuje p&p; SP51 mało opinii, też p&p; jednak w przypadku K04 bedzię potrzebny kolektor z Audi TT 225hp tak? O potato nie wspominam...

Prosiłbym o jakieś rady odnośnie wtrysków jakie powinienem zastosować, chociaż mniej/więcej jakieś podpowiedzi wokół czego powinienem się zakrecić, jeszcze nie badałem tego tematu.


@Edit:
z tego co mi się wydaję 210-230hp byłbym w stanie uzyskać na k03s i nie popadać w wielkie koszta, jeśli więc za dużo w powyższych wypocinach się nie pomyliłem - może najrozsądniejszą opcją jest opuszczenie poprzeczki do tych 210-230 kucy? Co o tym sądzicie?

Kilka pytań - AGU, na celowniku ~250hp

: śr mar 07, 2012 13:10
autor: rafik_xx
Do konwersji na ME7 chyba jeszcze cewki i przepływka
ma początek zrób sobie tak jak w opcji 1, auto już całkiem przyjemnie jeździ i koszt w porównaniu z innymi opcjami niski myślę że na początek Ci wystarczy

Kilka pytań - AGU, na celowniku ~250hp

: śr mar 07, 2012 19:03
autor: siwysdz
Wydech około 2200zł, fmic 1400zł, wtryski ? , turbina z 800/1000zł, mapa z 1200zł. Koszt ~ 7tys. :P

Kilka pytań - AGU, na celowniku ~250hp

: śr mar 07, 2012 20:19
autor: TAZ
Wtryski z Rovera MJY 100460, mają 460ccm i pasują p&p. Kosztują w dodatku grosze.

Kilka pytań - AGU, na celowniku ~250hp

: śr mar 07, 2012 20:31
autor: siwysdz
http://allegro.pl/wtrysk-wtryski-rover- ... 05464.html" onclick="window.open(this.href);return false; coś takiego?

Kilka pytań - AGU, na celowniku ~250hp

: śr mar 07, 2012 21:26
autor: siwysdz
1.8t AGU :

wtryski od app lub auq
turbo z wersji 180konnej
mapa

Jak myślicie 200ps będzie?

Kilka pytań - AGU, na celowniku ~250hp

: śr mar 07, 2012 21:29
autor: Mr Coffee
fmic to raczej mus przy tej mocy bo seryjny ic będzie puchł ale na mrozach 200 powinno pęknąć
sam zamierzam w przyszłości coś pomodzić i założyć fmic z tym, że będzie przespawany na jedną stronę i jak się dowiedziałem już na forum montaż będzie dużo łatwiejszy

Kilka pytań - AGU, na celowniku ~250hp

: śr mar 07, 2012 21:53
autor: siwysdz
No cooler to koszt ok. 1400zł czyli kolejne 1,5k zł.

Re: Kilka pytań - AGU, na celowniku ~250hp

: czw mar 08, 2012 13:35
autor: rafik_xx
siwysdz pisze:Wydech około 2200zł, fmic 1400zł, wtryski ? , turbina z 800/1000zł, mapa z 1200zł. Koszt ~ 7tys. :P
wydech w 1500zł się spokojnie zmieścisz dp3" reszta 2.5, wtryski od eSki ~100zł szt. chyba że taniej wyjdą od Rovera jak napisał TAZ ale pewnie ciężko dostać + można dać pompe paliwa z eSki lub r32 koszt nie duży i zawsze jakiś zapas bo seryjna chyba wystarcza na styk (o ile jest w dobrej kondycji), do tego jeszcze dodać TIP, silikon jakieś 400-500zł ale chyba wyjdzie pospawać z kawsówki przy okazji robienia wydechu i mamy zestaw na 230-240KM, koszt jak wyżej :helm:

Kilka pytań - AGU, na celowniku ~250hp

: pt mar 09, 2012 22:11
autor: TAZ
Tu trzeba zapytać gościa bo wyglądają na 460ccm
http://moto.allegro.pl/range-rover-4-6- ... 96340.html" onclick="window.open(this.href);return false;
O te trzeba się zapytać
http://moto.allegro.pl/listwa-wtryskowa ... 47973.html" onclick="window.open(this.href);return false;

Kilka pytań - AGU, na celowniku ~250hp

: sob mar 10, 2012 16:27
autor: pusieq
od saaba o numerze: 0 280 150 431 też chyba powinny podejśc, 359ccm do planowanej mocy powinno wystarczyć

Re: Kilka pytań - AGU, na celowniku ~250hp

: czw mar 22, 2012 00:10
autor: D3L
Dzięki wszystkim za zaangażowanie w temat. Pewnie Was rozczaruję, ale zrobiłem nawet rozpiskę w excelu, zależność wkładu finansowego od przyrostu mocy. Okrutna prawda. Wiem, wiem brzmię jak naiwna siostra miłosierdzia, niestety narazie nie wyrobię na grubszą modyfikacje. Stage I zakończę na doprowadzeniu wszystkiego do stanu conajmniej seryjnego, fmic'eku i chipie. Więc liczę na ~175-190 hp. Wolałbym nawet mniejszą ilość konii, ale dobrze "uleżany" wykres. Autem nie robię więcej niz 8-10k km rocznie, wymieniam wszystko częściej niz trzeba, więc jestem skłonny dobić do tych 190hp, z zastrzeżeniem zdania wcześniejszego. Ale jeśli już zdecyduje się na stage II, to podniosę poprzeczkę grubo z tych ~250 kucyków. Dla jednego ~175-190hp to pewnie nie konie a Barbie Horse Adventures, dla drugiego to zdecydowanie za dużo... dobiję do tego a później zdecyduję co dalej...

Dzieki jeszcze raz za wszystkie podpowiedzi.

Kilka pytań - AGU, na celowniku ~250hp

: wt mar 27, 2012 21:48
autor: XenO
Chłopaki mam pytanie otóż muszę kupić wtryski pod moc ok 250KM czyli identyczna jak w tym poście. Dokładnie interesują mnie wtryski z Rovera 2.0 V6 lub podobne takie jak powyżej zostały pokazane. Które konkretnie będą się nadawały?? Będę wdzięczny za informacje.