Modyfikuj auto na bazie obecnego silnika, na pewno Ci to wystarczy na długie miesiące, bo kombinacji jest wiele,
Szukałem od 3 tygodni dla siebie S3, przedliftowej, więc silnik APY.
Obejrzałem tych S3 nie mało i przyznam, że nawet w tych jeżdzących znaleźć 100 procentowo zdrowy egzemplarz - ciężka sprawa.
Samych silników na forach/allegro też jak kot napłakał. Chyba, że masz dobre dojście do części i osprzętu silników 1.8 turbo, to daj znać na pw.
Na te, które są dostaniesz gwarancję rozruchową, czyli żadną.
Trafisz grata i będzie Ci zalegał w garażu zanim go posklejasz do kupy.
Taniej Cię wyjdzie i mniej nerwów zszarga znalezienie S3 8L do 2000 roku w stanie mechanicznym zadowalającym i lakierniczym do przyjęcia po chwili namysłu i dłubnięcie tego silnika niż swapowanie. Dodam, że haldex w tym samochodzie przy większej mocy też robi swoje. Heble 312 przód, 2 x SMIC i turbo K04.
Samym programem i wydechem przelotowym zrobisz spokojnie 260 KM. A to już się odpycha
