SWAP AGU na BAM

Forum techniczne związane z silnikami 1.8T / 20V

Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Liptonek
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 29
Rejestracja: ndz maja 29, 2011 20:35
Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle

SWAP AGU na BAM

Post autor: Liptonek » czw sty 19, 2012 15:07

Cześć posiadam GTI z silnikiem AGU 150 ps , ten silnik podejdzie pod skrzynię z AGU ? i czy to nie za wysoka cena jak na sam silnik bez osprzętu? :bajer:

http://allegro.pl/silnik-audi-s3-a3-tt- ... 35224.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Pozdrawiam



Liptonek
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 29
Rejestracja: ndz maja 29, 2011 20:35
Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle

SWAP AGU na BAM

Post autor: Liptonek » czw sty 19, 2012 17:35

Otrzymam jakieś cenne informacje ? :kac:



Liptonek
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 29
Rejestracja: ndz maja 29, 2011 20:35
Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle

SWAP AGU na BAM

Post autor: Liptonek » pt sty 20, 2012 11:34

Co to wgl jest ten słupek ? sam silnik ? , wiesz słabo się orientuję dlatego szukam tutaj u was pomocy ;p widzę że jesteś z Zabrza ja z Kędzierzyna , ewentualnie jak bym coś zakupił dało by rade tam u Ciebie to poskładać? :bajer:



bugalon
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 2361
Rejestracja: czw paź 14, 2004 14:41
Lokalizacja: Bydgoszcz, ewentualnie Olsztyn
Kontakt:

SWAP AGU na BAM

Post autor: bugalon » pt sty 20, 2012 18:00

Słupek to jest tylko blok silnika z głowicą, bez turbin, bez osprzętu, bez kolektorów, bez ukladu zaplonowego, bez wiązek, bez sterownikow, bez wydechu itd :)


Pozdrawiam
Bugalon

Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie

Mruffka
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 384
Rejestracja: sob sie 28, 2010 14:05

SWAP AGU na BAM

Post autor: Mruffka » pt sty 20, 2012 23:08

Ale jaki sens zmieniac slupek z AGU na BAM ?? Zależy co chcesz mieć kolego. W cenie słupka to kupisz sobie graty z BAM'a tj. turbo wtryski kolektor węże itp itd. I ubierzesz sobie AGU ;)



Awatar użytkownika
lukas.g60
Forum Master
Forum Master
Posty: 1346
Rejestracja: wt kwie 26, 2005 16:14
Lokalizacja: TBU/sw209ld
Kontakt:

SWAP AGU na BAM

Post autor: lukas.g60 » sob sty 21, 2012 05:43

moze najpierw powiedz nam powód takiej zamiany,bo przeciez to ten sam silnik wiec po co zmieniać?(no prawie ten sam :kac: ) szukasz mocy czy nie masz co z kasą robic?bo akurat brakuje mi pare centów do gt30 wiec moge ładnie twoje pieniazki zagospodarować :food:



Liptonek
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 29
Rejestracja: ndz maja 29, 2011 20:35
Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle

SWAP AGU na BAM

Post autor: Liptonek » sob sty 21, 2012 15:12

A więc chodziło mi o to żeby całego AGU wywalić i wsadzić BAM dla większej mocy :P . Jaki koszt jest całego BAM z osprzętem ? :bajer:



Mruffka
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 384
Rejestracja: sob sie 28, 2010 14:05

SWAP AGU na BAM

Post autor: Mruffka » sob sty 21, 2012 19:36

A nie lepsze rozwiązanie kupić osprzęt od BAM'a i swój sprzedać ? ... Przecież na słupku AGU z osprzętem od BAM'a zrobisz praktycznie tą samą moc. A tak to tylko dodatkowe koszty związane z zakupem słupka ;) i za zaoszczędzone pieniądze zrobisz sobie porządny wydech lub dolot ;) takie jest moje zdanie na ten temat.



Awatar użytkownika
lukas.g60
Forum Master
Forum Master
Posty: 1346
Rejestracja: wt kwie 26, 2005 16:14
Lokalizacja: TBU/sw209ld
Kontakt:

Re: SWAP AGU na BAM

Post autor: lukas.g60 » ndz sty 22, 2012 02:26

Liptonek pisze:A więc chodziło mi o to żeby całego AGU wywalić i wsadzić BAM dla większej mocy :P . Jaki koszt jest całego BAM z osprzętem ? :bajer:
masz kurfa fantazje nima co,koles z KK i szuka szmocy w 225konnym silniku,to az grzech,wejze uzyj mózgownicy i wpisz digitun.pl, z takiego agu bez kucizny robisz 360km lekkim juhem.



Awatar użytkownika
Rapix
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2447
Rejestracja: pt paź 15, 2004 17:47
Lokalizacja: Zambrów
Kontakt:

SWAP AGU na BAM

Post autor: Rapix » wt sty 24, 2012 16:41

do AGU warto osprzęt w postaci wiązki komputera itp. oraz turbo wtryski, przepływomierz... sam słupek to robota bez sensu i szkoda kasy



Liptonek
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 29
Rejestracja: ndz maja 29, 2011 20:35
Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle

SWAP AGU na BAM

Post autor: Liptonek » śr lut 01, 2012 23:05

Czyli co na początek zakupić ? jakiś k04 czy garreta od razu ?



Mruffka
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 384
Rejestracja: sob sie 28, 2010 14:05

SWAP AGU na BAM

Post autor: Mruffka » czw lut 02, 2012 18:41

Zależy jaka moc Cię satysfakcjonuje ;)



mabu79
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 229
Rejestracja: sob sty 01, 2011 15:16
Lokalizacja: Olsztyn

SWAP AGU na BAM

Post autor: mabu79 » czw lut 02, 2012 21:06

Na poczatek,jak chcesz isc juz w moce ponad 230koni to:
-wtryski
-turbo k04 wraz z kolektorem i wężami oleju i wody
-Fmic,dolot
-wydech
-dobry program
Kasa wbrew pozorom nie mala :),ale jak chcesz mieć szybszy samochod,musisz mieć głębszą kieszeń :okej:


...it has so much torque,that could tear a whole in time :)
...this is not acceleration. It's TELEPORT

ODPOWIEDZ

Wróć do „1.8T i 20V”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 31 gości