Witam.
Problemem jej pacjentka jetta A2.silnik wszczepiony to AGU.Przy zamontowaniu normalnego czujnika odpowiedniego dla tego silnika na liczniku wskazówka jest wychylona maksymalnie w prawa stronę.Czy istnieje jakis sprytny patent na podmienienie samego czujnika(od innego silnika) tak,aby standardowe zegary (od 16v przed 89r) pokazywaly normalna temperature?A moze zastosowac jakis opornik?Bede wdzieczny za jakiekolwiek informacje.
Pozdrawiam
[mk2]czujnik temp.silnika AGU a wskazanie zegarów golfa mk2
Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP
[mk2]czujnik temp.silnika AGU a wskazanie zegarów golfa mk2
...it has so much torque,that could tear a whole in time
...this is not acceleration. It's TELEPORT
...this is not acceleration. It's TELEPORT
[mk2]czujnik temp.silnika AGU a wskazanie zegarów golfa mk2
GTO mi mówił jaki mam opornik wstawić bo mam to samo przy zegarach z MK3 ale mi się zapomniało jaki to był opornik. U mnie normalna temp na liczniku to 120 stopni, a wentylatory włączają się przy 130 stopniach Jakoś się do tego przyzwyczaiłem. Tak więc kolego napisz pw do GTO i napisz nam potem jaki to był opornik.
[mk2]czujnik temp.silnika AGU a wskazanie zegarów golfa mk2
Wartość opornika= różnica między opornością czarnego a niebieskiego czujnika z mkII
Re: [mk2]czujnik temp.silnika AGU a wskazanie zegarów golfa
juz nie pamietam dokładnie, zawsze dobieram pod samochód 20-30 ohm
DIGITUN.PL
chiptuning wszystkie marki
2.7 bit 860km E85 ,leon 2.0T 630km , audi 2 -2.2T 616km, 1.8T AGU 400km , VR6 914km , 2.0 TFSI 460km
16V digi g60 - 370hp , VR6 TURBO na ori ecu - custom remap pod E85
605-443-665
GG: 2615761
chiptuning wszystkie marki
2.7 bit 860km E85 ,leon 2.0T 630km , audi 2 -2.2T 616km, 1.8T AGU 400km , VR6 914km , 2.0 TFSI 460km
16V digi g60 - 370hp , VR6 TURBO na ori ecu - custom remap pod E85
605-443-665
GG: 2615761
-
- V.I.P.
- Posty: 2361
- Rejestracja: czw paź 14, 2004 14:41
- Lokalizacja: Bydgoszcz, ewentualnie Olsztyn
- Kontakt:
[mk2]czujnik temp.silnika AGU a wskazanie zegarów golfa mk2
Jest tylko jeden problem, opornik skutecznie nam gasi lampkę sygnalizującą przegrzanie (tą mrugającą w zegarach z mk2). Może dać jakiś stabilizator napięcia w same zegary który ograniczy nam napięcie wyjściowe na czujnik? Wtedy powinniśmy zachować w pełni działające kontrolki.
Pozdrawiam
Bugalon
Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie
Bugalon
Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie
[mk2]czujnik temp.silnika AGU a wskazanie zegarów golfa mk2
Wielkie dzięki Panowie .Nie ma to jak się dowiedziec konkretów od fachowców.Pozdrawiam serdecznie
...it has so much torque,that could tear a whole in time
...this is not acceleration. It's TELEPORT
...this is not acceleration. It's TELEPORT
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość