GTI 150KM + LPG --> 200 KM
Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP
GTI 150KM + LPG --> 200 KM
Witam,
Mam golfa z 1998r, fabryczne 150KM z LPG BRC + dolot CAI . Wszystko z sobą współgra prawidłowo, na takim zestawie przejechane ok 20tyś km. Chciałbym osiągnąć większą moc. Sam program nie specjalnie mnie interesuje, bo z tego co na forum wyczytałem, bezpieczne 180 KM osiągnę, ale chciałbym więcej.
Po zagłębieniu się w lekturze, wg mnie najlepiej byłoby zmienić turbo na K03s + wtryski + program. Jeśli dobrze rozumuje, to takich przeróbkach, również będę musiał odwiedzić gazownika, gdzie pewnie zajdzie konieczność wymiany również wtrysków do gazu, albo i nawet parownika na mocniejszy.
Podpowiedzcie mi, czy mój tok myślenia jest dobry, czy coś pominąłem, a może jakieś inne macie sugestie?
Mam golfa z 1998r, fabryczne 150KM z LPG BRC + dolot CAI . Wszystko z sobą współgra prawidłowo, na takim zestawie przejechane ok 20tyś km. Chciałbym osiągnąć większą moc. Sam program nie specjalnie mnie interesuje, bo z tego co na forum wyczytałem, bezpieczne 180 KM osiągnę, ale chciałbym więcej.
Po zagłębieniu się w lekturze, wg mnie najlepiej byłoby zmienić turbo na K03s + wtryski + program. Jeśli dobrze rozumuje, to takich przeróbkach, również będę musiał odwiedzić gazownika, gdzie pewnie zajdzie konieczność wymiany również wtrysków do gazu, albo i nawet parownika na mocniejszy.
Podpowiedzcie mi, czy mój tok myślenia jest dobry, czy coś pominąłem, a może jakieś inne macie sugestie?
GTI 150KM + LPG --> 200 KM
Do tego dolicz FMIC, bo seryjny cooler ledwie daje radę na fabrycznych wartościach. No i wydech przydałoby się udrożnić.Michuuu83 pisze:turbo na K03s + wtryski + program
Co do LPG to nie mam pojęcia, ale wydaje mi się, że najpierw trzeba ogarnąć wszelką mechanikę, a dopiero na sam koniec jechać do gazownika.
GTI 150KM + LPG --> 200 KM
FMIC jaki mniej więcej koszt, czy są jakieś gotowe zestawy, czy lepiej dłubać samemu?
Mam wątpliwości jedynie co do turbiny - nie bardzo wiem jaką wybrać, a może regenerować tą co mam + jakoś podnieść jej moc?
Jeśli chodzi o wtryski to brać 320cc, czy może od razu 440cc ?
Mam wątpliwości jedynie co do turbiny - nie bardzo wiem jaką wybrać, a może regenerować tą co mam + jakoś podnieść jej moc?
Jeśli chodzi o wtryski to brać 320cc, czy może od razu 440cc ?
GTI 150KM + LPG --> 200 KM
Michuuu83,
-turbo k03s lub hybryda i ~220 osiagalne o ile ponizsze rzeczy sa spelnione
----------------------------------------------------------------------------------------
-wtryski 440cc
-wydech 2,5 - 3" + downpipe (~800-1000zl)
-CAI (~400zl)
-FMIC (~600-700zl) sa gotowe zestawy nawet chinskie ktore te 220KM pociagna, tematow bylo juz wiele i testy wydajnosciowe byly przeprowadzane
-wtryski od gazu zmienic trzeba bedzie + parownik (chyba ze ktos juz o tym pomyslal i dal wiekszy)
-program indywidualny (~1100 - 1500zl)
Na takim zestawie ~200-220KM osiagalne.
-turbo k03s lub hybryda i ~220 osiagalne o ile ponizsze rzeczy sa spelnione
----------------------------------------------------------------------------------------
-wtryski 440cc
-wydech 2,5 - 3" + downpipe (~800-1000zl)
-CAI (~400zl)
-FMIC (~600-700zl) sa gotowe zestawy nawet chinskie ktore te 220KM pociagna, tematow bylo juz wiele i testy wydajnosciowe byly przeprowadzane
-wtryski od gazu zmienic trzeba bedzie + parownik (chyba ze ktos juz o tym pomyslal i dal wiekszy)
-program indywidualny (~1100 - 1500zl)
Na takim zestawie ~200-220KM osiagalne.
GTI 150KM + LPG --> 200 KM
Radku, a Ty się orientujesz, czy u nas w Elblągu jest magik który zrobiłby z mojej turbiny hybrydę? I w ogóle co mam rozumieć pod pojęciem hybryda, co tam jest zmieniane?
GTI 150KM + LPG --> 200 KM
Michuuu83, u nas w e-gu nie ma specow od turbin. turbo hybryda k03 nazywa sie SP51 na niej jestes w stanie dobic 200KM
Re: GTI 150KM + LPG --> 200 KM
Ja taki zestaw bede robic. Calosc bedzie na KME G-4 Nevo, przewody faro 8mm, reduktor gold i wtryski hana zielone. Powinno bez problemu obsluzyc do 250KM
MK IV AJM
- evolution
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4305
- Rejestracja: pt gru 31, 2004 18:20
- Lokalizacja: się biorą dzieci???
- Kontakt:
GTI 150KM + LPG --> 200 KM
wojti2001, w wolnossaku i by obsluzylo 250 moze.. w turbo afr przy 200 tak poleci do gory ze szybko zmienisz zdanie. pomijajac fakt ze ciagle beda problemy z adaptacjami.
zapamietajcie raz na zawsze najmocniejsze wtryski przy cisnieniu 1 bar na szynie w lpg obsluguja 45 ps /szt ( podniesienie cisnienia na reduktorze dzialajace znakomicie w wolnossaku przy turbo nie dziala. w butli normalnie jest 2,5...3 bar cisnienia. reduktor by pracowac poprawnie musi wywolac pewna roznice cisnien na doplywie i wylocie gazu. ajk turbo nadmucha 1,5 bar to on sam pracuje na cisnieniu 2.5 bara co daje juz zblizenie sie do warosci cisnienia panujacego w butli...
wracajac do wtryskiwaczy 45 ps z wtrysku lpg to rownowartosc 225cc z wtryskiwacza benzynowego...
jedyne rozwiazanie to wtrysk fazy cieklej i wqrwiajace buczenie popmy boscha w zbiorniku lpg
zapamietajcie raz na zawsze najmocniejsze wtryski przy cisnieniu 1 bar na szynie w lpg obsluguja 45 ps /szt ( podniesienie cisnienia na reduktorze dzialajace znakomicie w wolnossaku przy turbo nie dziala. w butli normalnie jest 2,5...3 bar cisnienia. reduktor by pracowac poprawnie musi wywolac pewna roznice cisnien na doplywie i wylocie gazu. ajk turbo nadmucha 1,5 bar to on sam pracuje na cisnieniu 2.5 bara co daje juz zblizenie sie do warosci cisnienia panujacego w butli...
wracajac do wtryskiwaczy 45 ps z wtrysku lpg to rownowartosc 225cc z wtryskiwacza benzynowego...
jedyne rozwiazanie to wtrysk fazy cieklej i wqrwiajace buczenie popmy boscha w zbiorniku lpg
Urodzinowa Promocja!!!
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.
Re: GTI 150KM + LPG --> 200 KM
Gadasz glupoty. Nie ma zadnych problemow z afr, adaptacjami itp.evolution pisze:wojti2001, w wolnossaku i by obsluzylo 250 moze.. w turbo afr przy 200 tak poleci do gory ze szybko zmienisz zdanie. pomijajac fakt ze ciagle beda problemy z adaptacjami.
zapamietajcie raz na zawsze najmocniejsze wtryski przy cisnieniu 1 bar na szynie w lpg obsluguja 45 ps /szt ( podniesienie cisnienia na reduktorze dzialajace znakomicie w wolnossaku przy turbo nie dziala. w butli normalnie jest 2,5...3 bar cisnienia. reduktor by pracowac poprawnie musi wywolac pewna roznice cisnien na doplywie i wylocie gazu. ajk turbo nadmucha 1,5 bar to on sam pracuje na cisnieniu 2.5 bara co daje juz zblizenie sie do warosci cisnienia panujacego w butli...
wracajac do wtryskiwaczy 45 ps z wtrysku lpg to rownowartosc 225cc z wtryskiwacza benzynowego...
jedyne rozwiazanie to wtrysk fazy cieklej i wqrwiajace buczenie popmy boscha w zbiorniku lpg
Dziwne, ze przy 2 barach, wtryskach magic jet, reduktorze silver, calosc na miedzi 6mm silnik turbo smiga normalnie, nie ma skokow afr i egt.
MK IV AJM
- evolution
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4305
- Rejestracja: pt gru 31, 2004 18:20
- Lokalizacja: się biorą dzieci???
- Kontakt:
GTI 150KM + LPG --> 200 KM
ciekawe ziomus ciekawe... mierzyles to na jakiejs hamowni czy tak ci sie wydaje??:> to ze sie silnik kreci nie znaczy ze zasilany jest prawidlowo...
podaj jaki masz afr mierzony na szerokopasmowce na lpg i jaki jest na benzynie w tym samym aucie
podaj jaki masz afr mierzony na szerokopasmowce na lpg i jaki jest na benzynie w tym samym aucie
Urodzinowa Promocja!!!
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.
Re: GTI 150KM + LPG --> 200 KM
Mieszanka na lpg mierzona na waskopasmowce przy pelnym bucie wskazywala nadal bogata mieszanke. EGT ok 800 stopni. Na benzynie nie wiem, bo jest seryjna mapaevolution pisze:ciekawe ziomus ciekawe... mierzyles to na jakiejs hamowni czy tak ci sie wydaje??:> to ze sie silnik kreci nie znaczy ze zasilany jest prawidlowo...
podaj jaki masz afr mierzony na szerokopasmowce na lpg i jaki jest na benzynie w tym samym aucie
MK IV AJM
- evolution
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4305
- Rejestracja: pt gru 31, 2004 18:20
- Lokalizacja: się biorą dzieci???
- Kontakt:
GTI 150KM + LPG --> 200 KM
no to fest ziomus bo waskopasmowka pokazuje bogato ponizej 14,7 a optymalna mieszanka jest lata swietlne dalej... zmierz na przyszlosc parametry zanim zaczniesz sie klocic... ok??
Urodzinowa Promocja!!!
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.
Re: GTI 150KM + LPG --> 200 KM
Nie musze. Bo LPG bylo regulowane dokladnie na szerokopasmowce i przez caly zakres mieszanka byla wlasciwa. Waskopasmowka jest w aucie na stale i sluzy do podgladu.Jesli chcesz sie czegos dowiedziec o porzadnym LPG + T polecam Auto-Dakar w Warszawie i kolege Czykit. Ogarnia i stroi duzo wieksze silnik z T na LPG i problemow nie ma.evolution pisze:no to fest ziomus bo waskopasmowka pokazuje bogato ponizej 14,7 a optymalna mieszanka jest lata swietlne dalej... zmierz na przyszlosc parametry zanim zaczniesz sie klocic... ok??
MK IV AJM
- evolution
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4305
- Rejestracja: pt gru 31, 2004 18:20
- Lokalizacja: się biorą dzieci???
- Kontakt:
GTI 150KM + LPG --> 200 KM
spoko ziomus.. niech wystroi silnik 450 ps z 6 cyl na lpg to pogadamy. pomijajac fakt iz 9 latek temu jezdzilem na turbo w lpg i to duzo mocniejszym niz 200 ps z 4 cyl. wiec w teorii moglbym uczyc jak to zrobic..
Urodzinowa Promocja!!!
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość