dziwny problem...

Forum techniczne związane z silnikami 1.8T / 20V

Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP

thorrado
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 263
Rejestracja: pt kwie 20, 2007 10:44
Lokalizacja: DDZ

dziwny problem...

Post autor: thorrado » czw mar 31, 2011 22:04

Pacjent :

AGU z golfa 4 2001 rok (prawdopodobnie) przeswapowany do corrado vr6.
zrobiony dolot z fmicem + blow off properfekt atmosferyczny + stożek

problem:

bład przepływki: Mass Air Flow (MAF) Circuit Low Input

pogmeralem w kabelkach okazalo sie ze nie bylo plus na przepływke podpięte tam gdzie trzeba, teraz po wykasowaniu na wolnych obrotach niema po dodaniu gazu czasami wyskakuje czasami po krótkiej przejażdżce - auto lepiej ciagnie potem przerywa wywala bład na vagu i juz jedzie gorzej. Przepływka przemyta - nic podłożona druga sprawna te same objawy...

ma ktos co może być tego przyczyną ? uwalony komp? stożek? bov?


HELP :)


[img]http://img177.imageshack.us/img177/1136/sygnaturka2tq2.jpg[/img]

Awatar użytkownika
hunterek
Forum Master
Forum Master
Posty: 1141
Rejestracja: ndz wrz 09, 2007 23:01
Lokalizacja: Elbląg
Kontakt:

dziwny problem...

Post autor: hunterek » czw mar 31, 2011 22:29

thorrado, bov, n75 skoro przeplywka podmieniana. ewentualnie nieszczelnosc dolotu



thorrado
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 263
Rejestracja: pt kwie 20, 2007 10:44
Lokalizacja: DDZ

dziwny problem...

Post autor: thorrado » czw mar 31, 2011 22:30

no ale wywala ewidentnie i tylko błąd przepływki..


[img]http://img177.imageshack.us/img177/1136/sygnaturka2tq2.jpg[/img]

Awatar użytkownika
hunterek
Forum Master
Forum Master
Posty: 1141
Rejestracja: ndz wrz 09, 2007 23:01
Lokalizacja: Elbląg
Kontakt:

dziwny problem...

Post autor: hunterek » czw mar 31, 2011 22:33

thorrado, ten blad nie zawsze jest od przeplywki :) skoro podmieniales i wywala to samo wiec pozostaje kkilka innych rzeczy.



thorrado
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 263
Rejestracja: pt kwie 20, 2007 10:44
Lokalizacja: DDZ

dziwny problem...

Post autor: thorrado » czw mar 31, 2011 23:32

macie jakis pomysł jak sprawdzic szczelnośc dolotu? łąpe przykladam nigdzie nie dmucha nigdzie nic nieświszczy :] itp,

boost mam 0,3 bara ;/ jak odpinam n75 to dochodzi do 1 bara ale wiadomo komp głupieje.


[img]http://img177.imageshack.us/img177/1136/sygnaturka2tq2.jpg[/img]

Awatar użytkownika
hunterek
Forum Master
Forum Master
Posty: 1141
Rejestracja: ndz wrz 09, 2007 23:01
Lokalizacja: Elbląg
Kontakt:

dziwny problem...

Post autor: hunterek » pt kwie 01, 2011 08:51

thorrado, 0,3 bara to za malo. albo walniety n75 albo jest jakas nieszczelnosc dolotu. czesto slychac jak powietrze uchodzi jak sie gasi samochod.



Awatar użytkownika
Latiusz
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 305
Rejestracja: wt paź 20, 2009 21:19
Lokalizacja: SLU
Kontakt:

dziwny problem...

Post autor: Latiusz » pt kwie 01, 2011 11:58

Sprawdz czy sonda nie wariuje, bo może pokazywać nieprawidłowy skład mieszanki, comp zaczyna wariować i obniża ciśnienie doładowania. Dlatego po odpięciu zaworu N75 odrazu wskakuje spowrotem ciśnienie... sprawdz i daj znać jakie zmiany :popcorn:


[b]Meine [i]GTI[/i][/b]
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=292455][img]http://img713.imageshack.us/img713/148/podpis1.jpg[/img][/url]

thorrado
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 263
Rejestracja: pt kwie 20, 2007 10:44
Lokalizacja: DDZ

dziwny problem...

Post autor: thorrado » ndz kwie 03, 2011 19:46

N'ka podminiona - bez zmian, dolot szczelny podcisnienia wymienione,

jakie wartosci powinna wykazywac sonda ( w V) ?

pozostaje jeszcze bov, no ale teoretycznie nipowinien miec wplywu ze względu na brak mapsensora...


[img]http://img177.imageshack.us/img177/1136/sygnaturka2tq2.jpg[/img]

thorrado
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 263
Rejestracja: pt kwie 20, 2007 10:44
Lokalizacja: DDZ

dziwny problem...

Post autor: thorrado » pt kwie 15, 2011 20:24

podstawilem oryginalna dv i dalej to samo, ktos cos jakies pomysły?:)


[img]http://img177.imageshack.us/img177/1136/sygnaturka2tq2.jpg[/img]

Awatar użytkownika
Latiusz
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 305
Rejestracja: wt paź 20, 2009 21:19
Lokalizacja: SLU
Kontakt:

dziwny problem...

Post autor: Latiusz » sob kwie 16, 2011 14:19

Powiedz jakie masz wartosci na sondzie? Zwyczajnie na wykresie powinna falować góra dół, wartości gdzieś w okolicach 0.7~ górny zakres, a dolny cos 0,0~ to są przybliżone wartości :popcorn:


[b]Meine [i]GTI[/i][/b]
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=292455][img]http://img713.imageshack.us/img713/148/podpis1.jpg[/img][/url]

thorrado
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 263
Rejestracja: pt kwie 20, 2007 10:44
Lokalizacja: DDZ

dziwny problem...

Post autor: thorrado » wt cze 14, 2011 01:13

ok.wymienilem przepływke i sonde mimo to doladowanie 0,3 bara. błedów brak wiec stwierdziłem, że pewnie ktos je skrecił i odkreciłem je do 0,5 czasami 0,55i autko odrzyło a potem zaczeła sie uwalać sonda wyminilem już 2 i przejad pare km i zdycha i zaczyna autko zalewac boost spaado 0,3 mimo ze odkrecone.


[img]http://img177.imageshack.us/img177/1136/sygnaturka2tq2.jpg[/img]

Awatar użytkownika
hunterek
Forum Master
Forum Master
Posty: 1141
Rejestracja: ndz wrz 09, 2007 23:01
Lokalizacja: Elbląg
Kontakt:

dziwny problem...

Post autor: hunterek » wt cze 14, 2011 12:42

thorrado, moze wieksze wtryski zalewaja auto bo nie wystrojone ?



thorrado
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 263
Rejestracja: pt kwie 20, 2007 10:44
Lokalizacja: DDZ

dziwny problem...

Post autor: thorrado » wt cze 14, 2011 22:52

niebardzo bo nic niezminialem chyba ze taki motor kupilem juz z innymi ale watpie, zreszta zalewa go jak sie sonda wysra wczesniej bym sie sklanial ze za ubogo jest podpinalem afr coprawda waskopasmowy ale pokazywal przy bucie dolna granice normal a lean


[img]http://img177.imageshack.us/img177/1136/sygnaturka2tq2.jpg[/img]

ODPOWIEDZ

Wróć do „1.8T i 20V”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 12 gości