kubamzk pisze:tez mam agu + lpg i zastanawiam sie nad chipem z tym ze musze wpierw wumienic turbine bo juz przepuszcza i sie poci, na hamowni wyszlo 136koni, i chyba zamiast K03 wloze model K04 tt 225koni, tylko czy orientuje sie ktos czy trzeba cos przerabiac?? czy bedzie pasaowala bez problemu??
zamiast K03 to włóż KO3s (jest p&p) bo do K04 to trzeba prawie pół silnika wymienić ale na forum jest dużo o K04;) podejrzewam, że pewnie też masz lpg dobrane na styk więc na 99% musisz zmienić wtryski, reduktor i po drodze na pewno coś jeszcze dojdzie.
Dosyć dużo już zebrałem informacji na temat lpg + chip. Więc po kolei:
- dobry chip to granice 1200 pln
- reduktor 350 pln (KME Gold) lub 750 pln (IG1 Turbo)
- wtryskiwacze lpg 400-500 pln (hana, matrix)
- montaż i strojenie ???
- jeśli chce się mieć moce rzędu 190KM trzeba wymienić wtryskiwacze PB ponieważ po chipie z reguły są otwarte dłużej niż 70% więc wtryskiwacze lpg będą się zapętlać
tak więc trzeba liczyć spokojnie na te operacje 2500 pln. Drogo ale jak sie chce jeździć szybko i ekonomicznie i oczywiście bezawaryjnie to niestety trzeba zapłacić. Wcześniej liczyłem, że wszystko wyniesie mnie góra 1500 pln ale sie przeliczyłem więc póki co zostaje przy moich marnych 150KM

powoli będę zbierał na te graty i myślę, że w niedługim czasie uda się mi osiągnąć +/-180KM na lpg
