Wałki ADR do AGU czy warto?
Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP
Wałki ADR do AGU czy warto?
Witam!
Jakiś miesiąc temu zakupiłem uszkodzoną głowice z silnika ADR 125KM pękł ślizg łańcucha i pogięło ssące zawory.
Kupiłem ja z myślą o przerzuceniu wałków ( jak wiadomo w ADR są ostrzejsze) do mojego silnika AGU.
Teraz zastanawiam się czy mi się to opłaca. W moim silniku poza dolotem, wydechem i 4 barowym zaworem a listwie wtryskowej wszystko jest seria, nawet program. Poza tym silnik chodzi pszczółka cichutko hydraulika itp ideał, przebieg 122 tyś. Nie wiem czy przy wymianie walków nie wymienić napinacza z łańcuchem ( chodziarz mój jest ok ślizgi nie wytarte ) i tu znowu koszta minimum 600zł.
Jeśli chodzi o samą wymianę to mogę ja sobie przeprowadzić samemu nie jest to dla mnie problem.
I teraz pytanie do Was.
Czy opłaca mi się zmienić te wałki?
Czy uzyskam tą modyfikacją jakikolwiek przyrost mocy?
Proszę o podpowiedzi.
Szczególnie zależy mi na opinii osób które taka modyfikacje przeprowadzały u siebie.
Pozdrawiam!
Jakiś miesiąc temu zakupiłem uszkodzoną głowice z silnika ADR 125KM pękł ślizg łańcucha i pogięło ssące zawory.
Kupiłem ja z myślą o przerzuceniu wałków ( jak wiadomo w ADR są ostrzejsze) do mojego silnika AGU.
Teraz zastanawiam się czy mi się to opłaca. W moim silniku poza dolotem, wydechem i 4 barowym zaworem a listwie wtryskowej wszystko jest seria, nawet program. Poza tym silnik chodzi pszczółka cichutko hydraulika itp ideał, przebieg 122 tyś. Nie wiem czy przy wymianie walków nie wymienić napinacza z łańcuchem ( chodziarz mój jest ok ślizgi nie wytarte ) i tu znowu koszta minimum 600zł.
Jeśli chodzi o samą wymianę to mogę ja sobie przeprowadzić samemu nie jest to dla mnie problem.
I teraz pytanie do Was.
Czy opłaca mi się zmienić te wałki?
Czy uzyskam tą modyfikacją jakikolwiek przyrost mocy?
Proszę o podpowiedzi.
Szczególnie zależy mi na opinii osób które taka modyfikacje przeprowadzały u siebie.
Pozdrawiam!
Auto jest bogiem a prędkość nałogiem, turbo podstawą a nitro zabawą!
-
- Mały gagatek
- Posty: 86
- Rejestracja: ndz wrz 27, 2009 10:38
- Lokalizacja: Łódź
- Kontakt:
Wałki ADR do AGU czy warto?
Kolego zmiany są tak nie wielkie że ludzie którzy maja program i bardzo pomodzony samochód zastanawiają się czy warto dla tych 5KM zakładać wałki. U Ciebie na serii nic się nie zmieni
- evolution
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4305
- Rejestracja: pt gru 31, 2004 18:20
- Lokalizacja: się biorą dzieci???
- Kontakt:
Wałki ADR do AGU czy warto?
bez wirusa moc ktora uzyskasz bedzie niebezpieczna dla silnika( afr egt stuki) montuj jesli juz tylko walek ssacy do tego wieksze wtryski, plus turbo by wykorzystac potencjal z walka ( a jest to duzy potencjal nie tak jak kolega wyzej napisal 5 ps), wiadoma sprawa ze hydro od razu tez ida plus lancuch i ewentualnie napinacz ze slizgami
Urodzinowa Promocja!!!
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.
Re: Wałki ADR do AGU czy warto?
A więc na razie lepiej nie wkładać wałków? Zamówiłem większy intercooler na dniach powinien przyjść natomiast na większe turbo i wirusa nie wyrobię się teraz z kasą. Zakupie jeszcze sondę do pomiaru AFR na przyszłość a reszta musi poczekać do stycznia.
Auto jest bogiem a prędkość nałogiem, turbo podstawą a nitro zabawą!
-
- Mały gagatek
- Posty: 86
- Rejestracja: ndz wrz 27, 2009 10:38
- Lokalizacja: Łódź
- Kontakt:
Wałki ADR do AGU czy warto?
Rogalotti w swojej słynnej skodzie po włożeniu wałków zyskał 3-5ps. Tu masz link żeby nie było że kłamię http://www.racingforum.pl/lofiversion/i ... 73917.html" onclick="window.open(this.href);return false; Wałki wykorzystują potencjał auta przy dużych turbinach gdzie turbo kręci się wysoko wysoko i dają przyrosty miedzy 6000 a 7000obr.
- evolution
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4305
- Rejestracja: pt gru 31, 2004 18:20
- Lokalizacja: się biorą dzieci???
- Kontakt:
Re: Wałki ADR do AGU czy warto?
dlatego pisze o tylko jednym walkustrikerbest pisze:Rogalotti w swojej słynnej skodzie po włożeniu wałków zyskał 3-5ps. Tu masz link żeby nie było że kłamię http://www.racingforum.pl/lofiversion/i ... 73917.html" onclick="window.open(this.href);return false; Wałki wykorzystują potencjał auta przy dużych turbinach gdzie turbo kręci się wysoko wysoko i dają przyrosty miedzy 6000 a 7000obr.
Urodzinowa Promocja!!!
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.
Re: Wałki ADR do AGU czy warto?
Panowie a jakie macie zdanie na temat obniżania masy koła zamachowego w tym aucie ( AGU). Wcześniej w moim mk II robiłem tą operację i byłem zadowolony z jej wyników.
Auto jest bogiem a prędkość nałogiem, turbo podstawą a nitro zabawą!
Wałki ADR do AGU czy warto?
ja mam kolo zamachowe jednomas 5,5 kg [fabrycznie to kolo zamachowe z abf ktore mam zalozone teraz ma 9.7kg a fabryczny dwumas z agu ma 15 ;D] jest zaXXbiscie
jedyna wada to szybka odcinka na 1 biegu , warto stosowac dodatkowo lekkie alufelgi ;D bo jak zalozylem ciezkie 17x8 to wrocilo do poprzedniego stanu ;D
dodatkowo spadlo mi spalanie
jedyna wada to szybka odcinka na 1 biegu , warto stosowac dodatkowo lekkie alufelgi ;D bo jak zalozylem ciezkie 17x8 to wrocilo do poprzedniego stanu ;D
dodatkowo spadlo mi spalanie
dead slow but still forward
Re: Wałki ADR do AGU czy warto?
A dostępne są lżejsze koła jednomasowe do agu? Ewentualnie jakieś relatywne sposoby na "odelrzenie" dwumasówki?
Auto jest bogiem a prędkość nałogiem, turbo podstawą a nitro zabawą!
Wałki ADR do AGU czy warto?
dp agu pasuje kolo z ABF ja takowe mam - kolo jednomasowe z abf kosztowalo mnie cale 100zł , odzelzenmie u otoczaka 145 + 24 paliwo na dojazd
dwumasu niedotykalem nawet tematu - bo pewnie cyfry by mnie zabiły
dwumasu niedotykalem nawet tematu - bo pewnie cyfry by mnie zabiły
Ostatnio zmieniony ndz paź 31, 2010 10:22 przez dcsp52, łącznie zmieniany 1 raz.
dead slow but still forward
Wałki ADR do AGU czy warto?
Nawet się nie opłaca rzeźbić na sztywno dwumasu, a każde podnoszenie mocy daje mu po dupie okropnie. Faktycznie jedynka się kończy bardzo szybko na lekkim sprzęgle.
Re: Wałki ADR do AGU czy warto?
Oznacza to iz polecacie zakupić kompletne sprzęgło z kołem od abf tak?
Auto jest bogiem a prędkość nałogiem, turbo podstawą a nitro zabawą!
Wałki ADR do AGU czy warto?
sprzeglo od abf sachs czy jakie tam wolisz - kazdy ma swoje upodobania
zamachowe jednomas od 1z / abf - uzywke byle zeby byly w ok stanie - bedize wazyc 9.7 przetocz na 5.5kg od razu z wywazeniem - ja polecam otoczaka z radomska pod częstochową
po zalozeniu jest bardzo ok
zamachowe jednomas od 1z / abf - uzywke byle zeby byly w ok stanie - bedize wazyc 9.7 przetocz na 5.5kg od razu z wywazeniem - ja polecam otoczaka z radomska pod częstochową
po zalozeniu jest bardzo ok
dead slow but still forward
Wałki ADR do AGU czy warto?
Taki zestaw będzie pasował?
http://allegro.pl/vw-new-beetle-2-0-16v ... 90290.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://allegro.pl/vw-new-beetle-2-0-16v ... 90290.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Auto jest bogiem a prędkość nałogiem, turbo podstawą a nitro zabawą!
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość