20VT AGU po swapie do mk1 kilka pytan ...

Forum techniczne związane z silnikami 1.8T / 20V

Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
MiChAoS
Forum Master
Forum Master
Posty: 1217
Rejestracja: ndz maja 07, 2006 19:07
Lokalizacja: Warszawa / Zegrze
Kontakt:

20VT AGU po swapie do mk1 kilka pytan ...

Post autor: MiChAoS » pn cze 07, 2010 22:04

koledzy mam kilka pytan...
1. seryjny dolot zostal zastapiony dolotem sr. 3" i teraz jak najlepiej zrobic z przeplywka ? bo sieryjna z AGU jest mniejszej srednicy niz 3" i zrobi sie zwezka hmm ktos przerabial ten temat? i czy na zaznaczonym miejscu na doloci to bedzie dobre miejsce na nia bo czytalem zeby dac troche odstepy od filtra??
2. DV niechcacy uszkodzialem wiec musze kupic cos w zamian zastanawiam sie nad blow off-em lub DV wersji 225km? co lepiej? nie ukrywam ze chcialbym PSSSSS :) a ten zawor co w linku mialem w ABF-ie T i smigal b.fajnie tylko czy bedzie chodzil w AGU poprawnie? ew gdzie go umiescic? przed przepustnica? rys 2? czy rys 3? (patrz zdjecie nizej)
http://moto.allegro.pl/item1054513473_z ... t_vag.html
3. rys 4 to jest odma tak? warto podlaczac pod dolot? na rozruch chce filterek zalozyc bo akurat mam pozniej oil catch tank zalozyc?
4. zdjecie nr 2? to jest n75 moze? bylo podlaczone do dolotu seryjnego to podczepic go do dolotu??
5. zdjecie nr 3 po lewej czarna puszka (filtr weglowy??) poloczony z przepustnica wywalic z zaslepic wyjscie czy zostawic? narazie tylko jest wrzucone luzem bo niewiem co z tym zrobic ?
Obrazek Obrazek Obrazek



Awatar użytkownika
TAZ
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 6292
Rejestracja: pn sie 23, 2004 21:35
Lokalizacja: PRL- Świętokrzyskie
Kontakt:

Post autor: TAZ » wt cze 08, 2010 08:49

Z tego co wyczytałem to bardziej gorące powietrze zabija przepływki nić odległość jej od filtra. Ale filtr to zmień od razu na coś lepszego, a najlepiej na airbox. Dużo dobrego piszą na streecie o simocie. Obudowę przepływki dajesz z VR6, TDi bo mają 3 cale i nie będziesz miał zwężek. Ale na strojenie nie dojedziesz z tak dużą przepływką. Jak ten silnik to AGU to można założyć każdego psytttt. Odmę rób od razu na catch tanku, po co robić kilka razy. Możesz ją wpiąć, a wcale nie musisz. Byle byś kontrolował stan wody z syfem. N75 wpinasz tak jak był ori. Filtr węglowy wywaliłem i sam się zastanawiam czy zaspawać dziure czy zaślepić tylko :)



Awatar użytkownika
GTO
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 1141
Rejestracja: pn sie 23, 2004 00:11
Lokalizacja: z tąd
Kontakt:

Post autor: GTO » śr cze 09, 2010 11:01

przepływke musisz zostawić seryjną

N75 wpiąć tak jak jest fabrycznie wpięty

Blow czy tam DV tylko ORI, lub z TT "n" lub forge z RE5PECT'a
na zewnętrznym będzie błąd mieszany i przylewanie przy zmianie biegu.


DIGITUN.PL
chiptuning wszystkie marki
2.7 bit 860km E85 ,leon 2.0T 630km , audi 2 -2.2T 616km, 1.8T AGU 400km , VR6 914km , 2.0 TFSI 460km
16V digi g60 - 370hp , VR6 TURBO na ori ecu - custom remap pod E85

605-443-665
GG: 2615761

Awatar użytkownika
MiChAoS
Forum Master
Forum Master
Posty: 1217
Rejestracja: ndz maja 07, 2006 19:07
Lokalizacja: Warszawa / Zegrze
Kontakt:

Post autor: MiChAoS » czw cze 10, 2010 07:20

GTO a obudowy z vr a wklad z seryjnej przelozyc? nie mozna podminic zeby zwezki nie robic??
no wlasnie tu mam dylmat z tym DV bo rozne opinie czytalem jeden ma i wszystko ok a drugiemu wyskakuja bledy... poczekam jeszcze zanim kupie cos, moze ktos podpowie cos jeszcze co z tym fantem zrobic...
a jak z tym weglowym? wywalic go i zaslepic wezyk czy zostawic go?



Awatar użytkownika
TAZ
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 6292
Rejestracja: pn sie 23, 2004 21:35
Lokalizacja: PRL- Świętokrzyskie
Kontakt:

Post autor: TAZ » czw cze 10, 2010 08:36

Ja mam dziure zaspawaną po króćcu :grin: na wielkiej przepływce nie polatasz jak nie wystroisz kompa pod nią. Wkład pasuje ale trzeba grzebać w sofcie niestety. Z tym DV to dużo ludzi lata na properfektach i nie narzekają. Sam mam powoli mieszane uczucia co robić. Chwilowo pewnie na seryjnym zostanę.

[ Dodano: Czw Cze 10, 2010 8:53 am ]
A to ?? Nie trzymało by lepiej ciśnienia czy szkoda srania na zabawki, które i tak mają podobną wytrzymałość co seryjne zawory ??

http://moto.allegro.pl/item1074155972_z ... _audi.html

[ Dodano: Czw Cze 10, 2010 8:55 am ]
Ty Krzyśku pewnie piszesz o tym zaworku:

http://moto.allegro.pl/item1060825693_f ... plitr.html



Awatar użytkownika
Scientist
Forum Master
Forum Master
Posty: 1245
Rejestracja: ndz paź 08, 2006 20:41

Post autor: Scientist » czw cze 10, 2010 09:49

MiChAoS pisze:GTO a obudowy z vr a wklad z seryjnej przelozyc? nie mozna podminic zeby zwezki nie robic??
no wlasnie tu mam dylmat z tym DV bo rozne opinie czytalem jeden ma i wszystko ok a drugiemu wyskakuja bledy... poczekam jeszcze zanim kupie cos, moze ktos podpowie cos jeszcze co z tym fantem zrobic...
a jak z tym weglowym? wywalic go i zaslepic wezyk czy zostawic go?
zakładął BOV'a, w AGU nie masz map sensora takze niebedzie problemow z zalewaniem silnika, dlawieniem itp itd ;)



Awatar użytkownika
MiChAoS
Forum Master
Forum Master
Posty: 1217
Rejestracja: ndz maja 07, 2006 19:07
Lokalizacja: Warszawa / Zegrze
Kontakt:

Post autor: MiChAoS » czw cze 10, 2010 11:40

dobra to n75 pakuje w dolot
przeplywe narazie wstawie seryjna bo wartalo by troch pojezdzic narazie a przy wirusie sie najwyzej zmieni na obudawe 3"...
weglowy wywale i zaslepie i powinno byc git :)
a bov-a kupie narazie z properfect taki jak milem w abf-ie jak bedzie sie cos dzisc nie tak to sie zmini na serie z TT i juz



ODPOWIEDZ

Wróć do „1.8T i 20V”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości