Zawór N75 RACE

Forum techniczne związane z silnikami 1.8T / 20V

Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
hunterek
Forum Master
Forum Master
Posty: 1141
Rejestracja: ndz wrz 09, 2007 23:01
Lokalizacja: Elbląg
Kontakt:

Zawór N75 RACE

Post autor: hunterek » ndz cze 06, 2010 21:36

Hej,

Znalazłem info o zaworze N75 Race, który jest zamiennikiem seryjnego.

Trochę info.

http://www.peterbeers.net...s/N75J/N75J.htm
I tu kilka danych o tym niewielkim zaworze:
- ok 10PS / 20NM przyrostu mocy
- Overboost podwyższa się
- lepsze przejście, przede wszystkim przy zachipowanych silnikach
- Vmax o 5 km\h wyższy
- 0,15 bara wyższe ciśnienie doładowania
- wyraźnie mniejsza Turbodziura
- część oryginalna VW / Audi

Jest to info od kolegi Xeno, który w swoim temacie zamieścił jedynie wzmiankę o nim.

Poszukuje informacji czy warto kupić taki zawór. Jakie są jego zalety. Gdzie i za ile można to kupić. I oczywiście czy ktoś to już testował lub ma u siebie ?

Thx



Awatar użytkownika
Yuri
Forum Master
Forum Master
Posty: 1249
Rejestracja: ndz lut 05, 2006 02:02
Lokalizacja: Radom
Kontakt:

Post autor: Yuri » ndz cze 06, 2010 22:02

Podobno lepiej zapakować np. od S3 albo S4 niż bawić się w jakieś cuda. Oczywiście to też zależy jakie mody są pod machą i jakie są planowane ale do nie wielkiej rzeźby to właśnie to co napisałem wyżej.



Awatar użytkownika
mr_exclusive
GTI POWER
GTI POWER
Posty: 413
Rejestracja: czw kwie 17, 2008 15:10
Lokalizacja: Białogard
Kontakt:

Post autor: mr_exclusive » ndz cze 06, 2010 22:08

Ja używam N75J z audi s2 i bardzo ładnie trzyma 1.5 bar. :bajer:

Dostępny w aso za około 200zł 034 906 283 J


Pozdr,
Arek

Moje EX GTI Turbo:
viewtopic.php?t=169032

Polo 9N 1.9TDI Highline

Tani Hosting www zapraszam!

Awatar użytkownika
morfeusz86r
Forum Master
Forum Master
Posty: 1234
Rejestracja: śr sty 02, 2008 16:58

Post autor: morfeusz86r » ndz cze 06, 2010 22:49

może warto przeczytać
http://www.racingforum.pl/index.php?sho ... =0&start=0
http://www.racingforum.pl/index.php?sho ... 932&hl=n75



Awatar użytkownika
hunterek
Forum Master
Forum Master
Posty: 1141
Rejestracja: ndz wrz 09, 2007 23:01
Lokalizacja: Elbląg
Kontakt:

Post autor: hunterek » pn cze 07, 2010 10:02

Ok. Rozumiem ze dobrze zapakować od Audi S3/S4 te N75. Pytanie czy coś to da w seryjnym AGU 150KM bez modów jedynie z zrobionym dolotem? Montaż samego dolotu dał trochę i było to zauważalne. Pytanie czy montaż innego zaworu niż seryjny dedykowany do 150KM da coś ?



Awatar użytkownika
maziarz00
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 21
Rejestracja: pn paź 05, 2009 06:07
Lokalizacja: lubelskie

Post autor: maziarz00 » pn cze 07, 2010 12:34

dołączam się do pytania kolegi wyżej.....



Awatar użytkownika
hunterek
Forum Master
Forum Master
Posty: 1141
Rejestracja: ndz wrz 09, 2007 23:01
Lokalizacja: Elbląg
Kontakt:

Post autor: hunterek » śr cze 09, 2010 12:31

Cisza ? Nikt nie ma tego zalozonego i nie ma pojecia o tym ?

Czy faktycznie zwieksza sie doladowanie turbo i czy jest jakis przyrost mocy?



Tobi80
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 78
Rejestracja: pt kwie 03, 2009 14:04
Lokalizacja: Wlkp

Post autor: Tobi80 » śr cze 09, 2010 21:18

po co ci ten zaworek , załóż MBC zrób 0,8 bara i na kiepskich oponach robisz 7s do stówki i 15s na ćwiartke............


AFN+ 137/305 & 1.8t

Awatar użytkownika
hunterek
Forum Master
Forum Master
Posty: 1141
Rejestracja: ndz wrz 09, 2007 23:01
Lokalizacja: Elbląg
Kontakt:

Post autor: hunterek » śr cze 09, 2010 21:53

Tobi80, MBC ? moglbys jasniej ? Co to ? Jak to uzywac ? Jak to zamontowac ? Czy potrzebne jest strojenie po tym? Jakie sa koszta ?



Tobi80
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 78
Rejestracja: pt kwie 03, 2009 14:04
Lokalizacja: Wlkp

Post autor: Tobi80 » śr cze 09, 2010 22:17

Manual Boost Controler najlepiej typu bleed coś w tym stylu http://www.allegro.pl/item1065473097_mb ... _fmic.html montujesz między N75 a WG i ustawiasz doładowanie to tyle , oczywiście trzeba odpowiednio traktować autko , nie przesadzać z doładowaniem i obowiązkowo boost gauge musi być , i nie mówie że to bezpieczne , najlepiej używać sporadycznie
Ostatnio zmieniony śr cze 09, 2010 22:23 przez Tobi80, łącznie zmieniany 2 razy.


AFN+ 137/305 & 1.8t

Awatar użytkownika
maziarz00
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 21
Rejestracja: pn paź 05, 2009 06:07
Lokalizacja: lubelskie

Post autor: maziarz00 » śr cze 09, 2010 23:08

też zastanawiam sie nad takim urzadzeniem... różne opinie o tym sa na jego temat. hunterek co myślisz na ten temat?? zakładasz/?? pozdro



Awatar użytkownika
hunterek
Forum Master
Forum Master
Posty: 1141
Rejestracja: ndz wrz 09, 2007 23:01
Lokalizacja: Elbląg
Kontakt:

Post autor: hunterek » czw cze 10, 2010 09:11

Jak dla mnie to wyglada jak kurek od kranu.

Regulacja doslownie na oko. Malo bezpieczne moim zdaniem dlatego tez i cena jest niska. Moim zdaniem lepiej zastosowac modyfikowany sterownik N75, ktory jest w jakis tam sposob sprawdzony i dedykowany do tego silnika.

Czekam na kolejne propozycje jak latwo zwiekszyc cisnienie/moc nie robiac programu a stosujac wlasnie N75 Race. Ma ktos jakies pomysly ? Lub stosowal inny niz fabryczny N75 dedydkowany na 150KM zawor ?



Awatar użytkownika
XenO
Forum Master
Forum Master
Posty: 1095
Rejestracja: czw mar 03, 2005 19:39
Lokalizacja: Człuchów
Kontakt:

Post autor: XenO » śr cze 16, 2010 08:25

hunterek, dopiero teraz wypatrzyłem ten temat. Czemu nic nie pisałeś do mnie :chytry: Sprawa zaworu N75 chodziła mi po głowie już od dłuższego czasu a to dlatego że pasuje plug&play i robi to co powinien czyli podbija ciśnienie :grin: W tytule tematu wpisałeś N75 Race zgadza sie jest to zawór wyprodukowany przez zachodnią firmę ECS jeśli sie nie mylę ale wystarczy trochę poszukać po necie i znajdziesz masę informacji o tym że auta typu S2 S3 S4 S6 AAN RS2 mają seryjne N75 o takich samych właściwościach.
Dla ułatwienia tematu podam może nr jaki widnieje na moim zaworze: 034 906 283 H jest on z auta Audi C4 S6 Turbo.


Mk4 GTI 1.8 T
Mój VW -- viewtopic.php?f=160&t=221264
Moje aukcje - zobacz warto !!!
http://allegro.pl/listing/user.php?us_id=1959642" onclick="window.open(this.href);return false;
http://tablica.pl/oferty/uzytkownik/Tamj/" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
hunterek
Forum Master
Forum Master
Posty: 1141
Rejestracja: ndz wrz 09, 2007 23:01
Lokalizacja: Elbląg
Kontakt:

Post autor: hunterek » śr cze 16, 2010 09:33

XenO, o prosze ;) Faktycznie zwieksza cisnienie ? I daje cos ? Ile taki zaworek kosztuje i gdzie najlepiej kupic ?



ODPOWIEDZ

Wróć do „1.8T i 20V”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 23 gości