Strona 1 z 3
					
				Jakie wtryski do AGU
				: pt cze 04, 2010 18:08
				autor: KLARA blue
				Witam
Proszę Was o pomoc w wyborze najlepszych wtrysków do AGU 1,8T 
Chciałabym zwiększyć moc i jestem przed sterowaniem. Pompa, turbo jest seryjne, zrobiony jest dolot i wydech
Co proponujecie?
			 
			
					
				
				: pt cze 04, 2010 18:25
				autor: Gała
				Bosch 320cc
			 
			
					
				
				: sob cze 05, 2010 22:34
				autor: GTO
				co znaczy najlepsze do AGU ?
sądzę że najlepsze są te co fabryka dała ....
na jaką moc chcesz te wtryski ?
			 
			
					
				
				: czw cze 24, 2010 17:19
				autor: KLARA blue
				myślałam coś o około 220KM (oczywiście z wymianą turbo etc...)
Jednak zostałam przy seryjnych, narazie zrobiłam program wyszło 185  

 i póki co jestem bardzo zadowolona, bo golfik wymiata, w porównaniu do tego co było wcześniej
 
			
					
				
				: wt cze 29, 2010 20:29
				autor: rafik_xx
				Bosch 320cc
od 1.8T AUQ 06A 906 031 BA
 
			
					
				
				: pn lip 12, 2010 13:53
				autor: Marioo
				czy takie wtryskiwacze z s3 zaadaptuje się do silnika agu 
http://img35.imageshack.us/img35/2851/wtryskitt225.jpg
bedę to miał wraz z kolektorem ssącym z s3, ale tu sie pojawia kolejne pytanie, jak z przepustnicą, czy popdasuje do tego kolektora z agu? do tej z agu idzie linka na górze kolektora a jak jest ona rozwiązana w s3.
Proszę o pomoc bo nie wiem czy kupować ten zestaw, czy będzie pasować.
 
			
					
				
				: pn lip 12, 2010 20:18
				autor: Rafalek114
				Nie czaje po co ci ten kolektor ssacy z s3? po pierwsze masz duzo mniejsze kanaly niz w tym z agu , po drugie nie masz trzymania pod linke od przepustnicy ,a po trzecie te wtryski da sie wlozyc do kolektora z AGU wiec po co jakies alpejskie kombinacje ??
kupujesz wtryski 380cc , montujesz w kolektor na podkladkach i oddajesz soft do adaptacji pod wieksze wtryskiwacze - koniec filozofii
			 
			
					
				
				: wt lip 13, 2010 08:00
				autor: Marioo
				Rafalek114 pisze:Nie czaje po co ci ten kolektor ssacy z s3? po pierwsze masz duzo mniejsze kanaly niz w tym z agu , po drugie nie masz trzymania pod linke od przepustnicy ,a po trzecie te wtryski da sie wlozyc do kolektora z AGU wiec po co jakies alpejskie kombinacje ??
kupujesz wtryski 380cc , montujesz w kolektor na podkladkach i oddajesz soft do adaptacji pod wieksze wtryskiwacze - koniec filozofii
Kolektor s3 ułatwia kilka rzeczy, po pierwsze orurowanie do fmic. Po drugie dostane go gratis z wtryskami, po trzecie przepustnica miała być z agu na lince, nie ma problemu, żeby ją zamontować odwrotnie..
Nie miałem pojęcia, że ma mniejsze kanały, a jeżeli tak to nie muszę go montować tylko pytam.
Nie wiedziałem jak z montażem tych wtryskiwaczy długich do agu i czy w ogóle to brać. Ale jeżeli mówisz, że się da to biorę.
Pozdrawiam 
[ Dodano: Wto Lip 13, 2010 08:01 ]
Rafalek114 pisze:kupujesz wtryski 380cc , montujesz w kolektor na podkladkach i oddajesz soft do adaptacji pod wieksze wtryskiwacze - koniec filozofii
zmian będzie więcej przed zmianą softu. Będzie k04 w tym agu:D
 
			
					
				
				: wt lip 13, 2010 17:20
				autor: Rafalek114
				Marioo pisze:nie ma problemu, żeby ją zamontować odwrotnie.. 
jest problem ...pisalem ze w kolektorze agu jest mocowanie uchwytu naciagajacego linke w kolektorze na druga strone tego nie ma ... no chyba ze ma sie kolektor z sharana .. wtedy i kanaly sa duze i jest mocowanie na linke  

 
			
					
				
				: śr lip 14, 2010 08:39
				autor: Marioo
				a jednak się da 
http://img154.imageshack.us/i/20297586.jpg/
zdjęcie auta z forum a3-club.net, użytkownik kamilo. ale nie o to tu chodzi, wyjasnione zostało najwazniejsze mniejsze kanały = gorszy przepływ (chyba, że jest inaczej) zostaje seryjny kolektor a wtryski już znalazłem krótsze, więc i z tym nie powinno być problemu.
 
			
					
				
				: sob lip 17, 2010 11:51
				autor: Rafalek114
				
szkoda ze roznie rozumiemy slowo seryjny , ja nie pisalem o przerabianiu kolektora ssace tylko o tym ze seryjny kolektor ssacy z apx,apy,bam itp nie posiada "seryjnie" uchwytu na linke idaca do przepustnicy ...a ty pokazujesz zdjecie jakiegos bezsensownego wynalazka nie majacego nic na celu ,a napewno nie dajacego przyrostu i mowisz ze sie da... da sie wiele rzeczy tylko po co ?? zmieniac duze kanaly na male ?? mhh... 
ps odpuszczam i na twoje posty bede odpowiadal milczeniem bo jak ktos ci chce dobrze podpowiedziec to za wszelka cene chcesz udowadniac ze jest inaczej,ale chyba odnosnie 20vt to musisz jeszcze troche poczytac . pozdro
 
			 
			
					
				
				: sob lip 17, 2010 14:43
				autor: Marioo
				Rafalek114 pisze:ps odpuszczam i na twoje posty bede odpowiadal milczeniem bo jak ktos ci chce dobrze podpowiedziec to za wszelka cene chcesz udowadniac ze jest inaczej,ale chyba odnosnie 20vt to musisz jeszcze troche poczytac . pozdro
Ja nic nie chcę udowadniać, już dawno zrozumiałem i napisałem o tym, że nie będę zmieniał jeżeli ma mniejsze kanały!
Pokazałem tylko fotę, że można to zamontować. Ma to swoje plusy przy montażu fmic i tyle. Ja nie montuje o czym też już napisałem.
chciałem uzyskać odpowiedź uzyskałem, wiem, że na temat 1,8 t jeszcze dużo wiedzy przede mną, ale chyba forum ma mi w tym pomóc tak. Pozdrawiam   

 
			
					
				
				: sob lip 17, 2010 14:55
				autor: TAZ
				Montując IC od sprintera to kolektor lewy czy prawy nie stanowi przeszkody. A prawy dodatkowo skraca odległość od chłodnej strony icka do przepustnicy.
			 
			
					
				
				: sob lip 17, 2010 15:12
				autor: dcsp52
				ja mam dlugi uklad na zestawie neuspeeda i widze ze przez to ze jest wyraznie dluzszy i o wiekszej srednicy uklad to jest wiekszy lag na dole 
spece z USiA mowia ze po sofcie znika ten problem  
