1.8 T z s3 do mk3

Forum techniczne związane z silnikami 1.8T / 20V

Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
!greq
Forum Master
Forum Master
Posty: 1283
Rejestracja: pn lut 14, 2005 17:03
Lokalizacja: vwśląsk.pl
Kontakt:

Post autor: !greq » wt cze 01, 2010 23:47

a jak z sonda tez by trza miec i ta wiaska do niej do jest

no silnik + skrzynia turbo orurowanie + wiaska + jakeis rureczki itd komp co jeszcze z takich mega waznych spraw?



Awatar użytkownika
TAZ
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 6292
Rejestracja: pn sie 23, 2004 21:35
Lokalizacja: PRL- Świętokrzyskie
Kontakt:

Post autor: TAZ » śr cze 02, 2010 08:36

Pompa wspomagania, alternator choć u mnie pasowałem z ABFa i z VRa i pasują.



Awatar użytkownika
Rafalek114
Forum Master
Forum Master
Posty: 1119
Rejestracja: wt lis 25, 2008 22:06
Lokalizacja: Kedzierzyn-Kozle
Kontakt:

Post autor: Rafalek114 » śr cze 02, 2010 15:12

przygotuj sobie zamach z abf, g 60 lub 1z, jakies sprzeglo ... ja bym postawil na kpl sahcs z vr bo chyba jednak jest torche mocniejsze niz z g60 lub odrazu jakiegos spieka zapakowac...pozniej pewnie jeszcze pare rzeczy wyjdzie na bierzaco... jak masz agg to pedal sprzegla musz przerobic na hydraulike ... no i oczywiscie pozostaje pytanie jaki silnik kupisz bo jak z przepustnica na linke to nie ma problemu ,a jak jakis inny to musisz jeszcze pedal gazu przerobic


WWW.DIGITUN.PL
2011 - Najmocniejsze 20vt w Polsce na me7.5 631km/725nm

2014 - golf 35 edition 20tfsi na k04 - 402km / 505 nm

2014 - Jedno z najmocniejszych 20vt w Europie 826 km / 867 nm

Awatar użytkownika
!greq
Forum Master
Forum Master
Posty: 1283
Rejestracja: pn lut 14, 2005 17:03
Lokalizacja: vwśląsk.pl
Kontakt:

Post autor: !greq » pt cze 04, 2010 10:19

a elektornika jak?
komp wiadomo a licznik immo itd?



Awatar użytkownika
TAZ
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 6292
Rejestracja: pn sie 23, 2004 21:35
Lokalizacja: PRL- Świętokrzyskie
Kontakt:

Post autor: TAZ » pt cze 04, 2010 21:20

Dzisiaj rozbierałem te małe przeguby w skrzyni z AGU. Lipa na maxa, półośka ma mniejszy frez i lata luźno w przegubie 100mm więc jutro sprawdzam czy flansze ze skrzyni z ABFa te przykręcane się nadadzą.



waski00
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 53
Rejestracja: czw gru 27, 2007 21:52
Lokalizacja: KONIN/GENOWEFA
Kontakt:

Post autor: waski00 » pt cze 04, 2010 22:56

!greq pisze:a elektornika jak?
komp wiadomo a licznik immo itd?
Potrzebny ci tylko sam komp licznika nie potrzebujesz immo można wyłonczyć w programie tak jak juz kolega wcześniej pisał :)

[ Dodano: 04 Cze 2010 22:58 ]
TAZ pisze:Dzisiaj rozbierałem te małe przeguby w skrzyni z AGU. Lipa na maxa, półośka ma mniejszy frez i lata luźno w przegubie 100mm więc jutro sprawdzam czy flansze ze skrzyni z ABFa te przykręcane się nadadzą.
od ABF pasuje na 100% sprawdzone jak orginał :)



Awatar użytkownika
TAZ
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 6292
Rejestracja: pn sie 23, 2004 21:35
Lokalizacja: PRL- Świętokrzyskie
Kontakt:

Post autor: TAZ » sob cze 05, 2010 10:24

Potwierdzam, flansze pasują idealnie, mają te same wewnętrzne rozmiary, są tak samo wkręcane na śruby, i rozstaw flansz na skrzyni się zgadza co do milimetra, no może dwóch :grin:



ODPOWIEDZ

Wróć do „1.8T i 20V”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości