panewki korbowe 1.8t

Forum techniczne związane z silnikami 1.8T / 20V

Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
WILCZEK MK4 GTI
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 70
Rejestracja: wt lis 13, 2007 15:11
Lokalizacja: Wejherowo
Kontakt:

panewki korbowe 1.8t

Post autor: WILCZEK MK4 GTI » ndz kwie 25, 2010 14:32

Witam mam pytanie zakupiłem panewki KS jasne, słyszalem ze te z serwisu są ciemniejsze i wzmocnione, ile w tym prawdy?



Awatar użytkownika
TAZ
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 6292
Rejestracja: pn sie 23, 2004 21:35
Lokalizacja: PRL- Świętokrzyskie
Kontakt:

Post autor: TAZ » ndz kwie 25, 2010 14:40

Jasne są aluminiowane, a te ciemne są galwanicznie wykonywane i sporo mocniejsze. Ogólnie to te na korby w ASO to sputery, a te słabsze nie.



Awatar użytkownika
WILCZEK MK4 GTI
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 70
Rejestracja: wt lis 13, 2007 15:11
Lokalizacja: Wejherowo
Kontakt:

Post autor: WILCZEK MK4 GTI » ndz kwie 25, 2010 15:47

Te co mam główne od wału to 6 szt z otworem od smarowania a 4 zwykle a powinno byc po 5 czemu tak to wychodzi? i tez sa KS. Auto bedzie mialo okolo 250-300ps KS nie wytrzymają? i mam zmienic na ori czy glowne zostawic takie jak mam a ori tylko korbowe? dzieki za pomoc
Ostatnio zmieniony ndz kwie 25, 2010 21:14 przez WILCZEK MK4 GTI, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
evolution
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4305
Rejestracja: pt gru 31, 2004 18:20
Lokalizacja: się biorą dzieci???
Kontakt:

Post autor: evolution » pn kwie 26, 2010 17:54

aluchaj panewki glowne sa takie poniewaz z pewnych wzgledow jedna glowna panewka musi byc z dookolnym doprowadzeniem oleju do kanalu smarujacego korbowod. muszisz zachowac ulozenie takie jak nakazuje fabryka poniewaz zamieniajac polozenie tej panewki szybko skonczy sie panewka na jednym z czopow korbowodowych.
co do korbowodowych kazda firma( chyba tylko dla checy) kataloguje zwykle panewki od wolnossaka do silnikow 1,8 t, fakt jest taki ze muszisz miec na korbach panewki wzmacnianie w cenie od 400 do 600 za kpl jesli zalozysz zwykle pojezdzic pojezdzi ale bardzo krotko


Urodzinowa Promocja!!!
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.

Awatar użytkownika
TAZ
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 6292
Rejestracja: pn sie 23, 2004 21:35
Lokalizacja: PRL- Świętokrzyskie
Kontakt:

Post autor: TAZ » pn kwie 26, 2010 19:35

Jacek no nie przesadzaj, KSy sputery na korby już sprawdzałem i 180zł kosztują. Za 400zł to porządne sportowe się kupi na korby. Teraz Tomson ma jakieś ACL Race Series i korby kosztują 255zł.



Awatar użytkownika
WILCZEK MK4 GTI
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 70
Rejestracja: wt lis 13, 2007 15:11
Lokalizacja: Wejherowo
Kontakt:

Post autor: WILCZEK MK4 GTI » wt kwie 27, 2010 00:09

W ASO ori korbowe kosztuja okolo 370zl, te co kupilem KS okolo 120zl, z tego co sie orientowałem to 6 panewke daje sie na 4 czop liczac od rozrządu



Awatar użytkownika
TAZ
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 6292
Rejestracja: pn sie 23, 2004 21:35
Lokalizacja: PRL- Świętokrzyskie
Kontakt:

Post autor: TAZ » wt kwie 27, 2010 07:31

W ASO to i tłoki do ABFa kosztowały 570zł za sztukę, a te same kupiłem po 160zł za sztukę.



Awatar użytkownika
WILCZEK MK4 GTI
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 70
Rejestracja: wt lis 13, 2007 15:11
Lokalizacja: Wejherowo
Kontakt:

Post autor: WILCZEK MK4 GTI » ndz maja 02, 2010 12:42

[quote="evolution"]aluchaj panewki glowne sa takie poniewaz z pewnych wzgledow jedna glowna panewka musi byc z dookolnym doprowadzeniem oleju do kanalu smarujacego korbowod. muszisz zachowac ulozenie takie jak nakazuje fabryka poniewaz zamieniajac polozenie tej panewki szybko skonczy sie panewka na jednym z czopow korbowodowych.
co do korbowodowych kazda firma( chyba tylko dla checy) kataloguje zwykle panewki od wolnossaka do silnikow 1,8 t, fakt jest taki ze muszisz miec na korbach panewki wzmacnianie w cenie od 400 do 600 za kpl jesli zalozysz zwykle pojezdzic pojezdzi ale bardzo krotko[/quote piszesz ze ma być na tym samym miejscu ale u mnie wogóle jej nie było czyli dać na 4 od rozrządu?



Awatar użytkownika
evolution
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4305
Rejestracja: pt gru 31, 2004 18:20
Lokalizacja: się biorą dzieci???
Kontakt:

Post autor: evolution » pn maja 03, 2010 12:39

panewki w zalznosci od wersji bloku byly na 1 lub 4 podporze, nie moge ci z gory okreslic na ktora wstawic, ale moge zasugerowac zebys zarzucil z rowkiem dookola na 1 2 4 5 bedziesz mial lepiej, niz kiedykolwiek wyjechalo z fabryki :helm:


Urodzinowa Promocja!!!
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.

Awatar użytkownika
WILCZEK MK4 GTI
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 70
Rejestracja: wt lis 13, 2007 15:11
Lokalizacja: Wejherowo
Kontakt:

Post autor: WILCZEK MK4 GTI » pn maja 03, 2010 13:37

no niestety tylu z rowkiem nie mam :grin: gdzie mogę znaleźć tego typu info? tak aby nie było lipy
Ostatnio zmieniony pn maja 03, 2010 13:37 przez WILCZEK MK4 GTI, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
evolution
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4305
Rejestracja: pt gru 31, 2004 18:20
Lokalizacja: się biorą dzieci???
Kontakt:

Post autor: evolution » pn maja 03, 2010 14:09

H027/5 to sa dookola z rowkiem... bez pierscieni oporowych


Urodzinowa Promocja!!!
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.

Awatar użytkownika
TAZ
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 6292
Rejestracja: pn sie 23, 2004 21:35
Lokalizacja: PRL- Świętokrzyskie
Kontakt:

Post autor: TAZ » pn maja 03, 2010 20:42

Rozbierz silnik to zobaczysz gdzie masz ten kanał. :bajer:



ODPOWIEDZ

Wróć do „1.8T i 20V”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości