Dłubiemy i swapujemy 1.8T
Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP
Dłubiemy i swapujemy 1.8T
Takie pytanie: czy po po przejsciu na nowy sterownik (ME 7.5) będą działały zegary z full FIS?
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 533
- Rejestracja: śr gru 29, 2010 23:39
- Lokalizacja: KLI
- Auto: Mk4
- Silnik: AQP
Dłubiemy i swapujemy 1.8T
Witam, podpowie mi ktoś odnośnie wtysków?
silnik APP maiłem krótkie wtryski teraz kupiłem 380 długię i wszystko ładnie się mieści lecz wchodzą głębiej w kolektor ale tam też jest miejsce i są na środku tzn na srodku przekroju rury, może tak zostać?
będe wymieniał te podkładki plastikowe i myśle czy te z APX APY nie będą tak głebokie, bo od tego mam wtryski.
Pozdrawiam.
silnik APP maiłem krótkie wtryski teraz kupiłem 380 długię i wszystko ładnie się mieści lecz wchodzą głębiej w kolektor ale tam też jest miejsce i są na środku tzn na srodku przekroju rury, może tak zostać?
będe wymieniał te podkładki plastikowe i myśle czy te z APX APY nie będą tak głebokie, bo od tego mam wtryski.
Pozdrawiam.
moje mk4
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=538006" onclick="window.open(this.href);return false;
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=538006" onclick="window.open(this.href);return false;
- GregorzG60
- Użytkownik
- Posty: 344
- Rejestracja: pt lis 21, 2008 14:09
- Lokalizacja: podkarpacie
Dłubiemy i swapujemy 1.8T
zostaw tak jak jest.
http://gregor10.pl Chiptuning Diagnostyka Hamownia DPF OFF
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 533
- Rejestracja: śr gru 29, 2010 23:39
- Lokalizacja: KLI
- Auto: Mk4
- Silnik: AQP
Re: Dłubiemy i swapujemy 1.8T
GregorzG60 pisze:zostaw tak jak jest.
ok. dziękuję za odpowiedz.
moje mk4
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=538006" onclick="window.open(this.href);return false;
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=538006" onclick="window.open(this.href);return false;
Dłubiemy i swapujemy 1.8T
Ktoś podpowie, gdzie najlepiej i w dobrych pieniądzach zrobią mi konwersję na ME 7.5 (graty moje) w Warszawie lub okolicach Łomży?
Dłubiemy i swapujemy 1.8T
porozmawiaj z Pawłem(zaprzalem) może kogoś Ci poleci lub sam się podejmie.
Dłubiemy i swapujemy 1.8T
porozmawiaj z Pawłem(zaprzalem) może kogoś Ci poleci lub sam się podejmie.
Dłubiemy i swapujemy 1.8T
mam kolejne ciekawe pytanie do uzytkownikow przeplywek na 5 pinow. Czy do wszystkich 5-ciu pinow macie podciagniete kable czy tez nie? bo ja mam przed wtyczka uciety czarny kabel ....
- GregorzG60
- Użytkownik
- Posty: 344
- Rejestracja: pt lis 21, 2008 14:09
- Lokalizacja: podkarpacie
Re: Dłubiemy i swapujemy 1.8T
okolice klocka trzeba liczyc....rc-men pisze:Ktoś podpowie, gdzie najlepiej i w dobrych pieniądzach zrobią mi konwersję na ME 7.5 (graty moje) w Warszawie lub okolicach Łomży?
http://gregor10.pl Chiptuning Diagnostyka Hamownia DPF OFF
- jakubek
- Gadatliwa bestia
- Posty: 780
- Rejestracja: czw maja 12, 2005 22:06
- Lokalizacja: Zambrów
- Kontakt:
Dłubiemy i swapujemy 1.8T
GregorzG60, co dokładnie potrzeba na zmiane sterownika ? Ogólnie opłacalny zabieg ?
Dłubiemy i swapujemy 1.8T
Co to może być panowie ? Jak moja machina jakoś powoli schodzi z obrotów .
- GregorzG60
- Użytkownik
- Posty: 344
- Rejestracja: pt lis 21, 2008 14:09
- Lokalizacja: podkarpacie
Dłubiemy i swapujemy 1.8T
robertoo - dziura w dolocie np....
jakubek - oplacalne to jest jezdzic rowerem za darmo i jak sie zepsuje to koszt naprawy znikomy. samochod to problemy , tuning jeszcze wieksze problemy, swapy duze turba problemy do kwadratu
Ciężko tu mówic o opłacalności.
Natomiast są plusy konwersji na me7.5
-stabilnosc mieszanki w calym zakresie obrotow
- latwiejsza i dokladniejsza diagnostyka
- latwe strojenie i wspolpraca z lpg
- mozliwe perfekcyjne dostrojenie programu i wyciagniecie kazdego ostatniego konia z danego setupu przy mniejszym nakladzie czasu
- i pare innych fantow
jesli ktos lubi inwestowac, lubi pchac kase w zabawki podnosic moc i tak dalej to z pewnoscia jest do spory krok na przod i w tym wypadku polecam
jesli natomiast ktos zaklada zeby zalozyc i celuje w moce w okolicy 200km to zupelnie nie ma to sensu.
jakubek - oplacalne to jest jezdzic rowerem za darmo i jak sie zepsuje to koszt naprawy znikomy. samochod to problemy , tuning jeszcze wieksze problemy, swapy duze turba problemy do kwadratu
Ciężko tu mówic o opłacalności.
Natomiast są plusy konwersji na me7.5
-stabilnosc mieszanki w calym zakresie obrotow
- latwiejsza i dokladniejsza diagnostyka
- latwe strojenie i wspolpraca z lpg
- mozliwe perfekcyjne dostrojenie programu i wyciagniecie kazdego ostatniego konia z danego setupu przy mniejszym nakladzie czasu
- i pare innych fantow
jesli ktos lubi inwestowac, lubi pchac kase w zabawki podnosic moc i tak dalej to z pewnoscia jest do spory krok na przod i w tym wypadku polecam
jesli natomiast ktos zaklada zeby zalozyc i celuje w moce w okolicy 200km to zupelnie nie ma to sensu.
http://gregor10.pl Chiptuning Diagnostyka Hamownia DPF OFF
-
- Forum Master
- Posty: 1556
- Rejestracja: czw mar 19, 2009 16:43
- Lokalizacja: okolice Częstochowy
Re: Dłubiemy i swapujemy 1.8T
Witam, w hondzie kolegi winę za to ponosiła zbyt duża przerwa na świecach, po ustawieniu odpowiedniej wszystko wróciło do normy i pojawiło się troszkę więcej mocy i NM, wiem, że honda to nie Vw, ale może warto to sprawdzić?Robertoo pisze:Co to może być panowie ? Jak moja machina jakoś powoli schodzi z obrotów .
pozdrawiam.
Tomek
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości