Dłubiemy i swapujemy 1.8T
Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP
Dłubiemy i swapujemy 1.8T
Panowie, będę robił mały remont silnika AGU, mam aktualnie na nim 230 PS ale w planach jest coś więcej. Jaką i czy opłaca się dawać odprężającą uszczelkę pod głowicę?
Np. coś takiego?
http://www.034motorsport.com/engine-com ... p-239.html" onclick="window.open(this.href);return false;
lub któraś z tych dwóch?
http://re5pect.pl/uszczelka-glowicy-mls ... 40-mm.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://re5pect.pl/uszczelka-glowicy-mls ... 40-mm.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Np. coś takiego?
http://www.034motorsport.com/engine-com ... p-239.html" onclick="window.open(this.href);return false;
lub któraś z tych dwóch?
http://re5pect.pl/uszczelka-glowicy-mls ... 40-mm.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://re5pect.pl/uszczelka-glowicy-mls ... 40-mm.html" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Mały gagatek
- Posty: 75
- Rejestracja: pn lut 22, 2010 23:17
- Lokalizacja: Głiczarów Metropolia
- Kontakt:
Dłubiemy i swapujemy 1.8T
mi jak nie działał prędkościomierz to się właśnie takie jaja robiły z wskaźnikiem paliwa po podłączeniu licznika wszystko wróciło do normy .UNREAD_POSTprzez meter007 » 07 maja 2013 08:31
Nie prędkościomierz nie działa również był nie podpięty i jak podłączyłem dalej bez zmian działa tylko wskaźnik temperatury i obrotomierz.
Panowie, będę robił mały remont silnika AGU, mam aktualnie na nim 230 PS ale w planach jest coś więcej. Jaką i czy opłaca się dawać odprężającą uszczelkę pod głowicę?
ile celujesz ? 300 ? 400 ? więcej ?
u siebie mam aktualnie 311 hp i seryjną uszczelkę pod głowicą na śrubach ARP 2000 i jeździ już długo bez awaryjnie
Nigdy nie gadaj z idiotą najpierw sprowadzi cie do swojego poziomu a później pokona doświadczeniem....
-
- Nowicjusz
- Posty: 8
- Rejestracja: ndz sie 07, 2011 20:55
Dłubiemy i swapujemy 1.8T
Witam, szybkie pytanko:
1.8T AGU, pełen przelot 2.5''. I to wszystkie modyfikacje. Czy bezpiecznie jest samym softem robić 190km? Czy coś może pójść nie tak?
1.8T AGU, pełen przelot 2.5''. I to wszystkie modyfikacje. Czy bezpiecznie jest samym softem robić 190km? Czy coś może pójść nie tak?
Dłubiemy i swapujemy 1.8T
Ciężko samym softem będzie Ci zrobić 190 km, potrzebny by był jeszcze TIP, FMIC i wtryski, wtedy prawdopodobnie wypluł by coś koło tego.
Znajomy zamiast CAI, włożył sobie sportową wkładkę powietrza z pippercrosa i mówił, że jest zadowolony.
Znajomy zamiast CAI, włożył sobie sportową wkładkę powietrza z pippercrosa i mówił, że jest zadowolony.
-
- Nowicjusz
- Posty: 8
- Rejestracja: ndz sie 07, 2011 20:55
Dłubiemy i swapujemy 1.8T
No właśnie. Auto to mk1 z 1.8T. FMIC jest. Wtrysków nie chciałbym ruszać...
- GregorzG60
- Użytkownik
- Posty: 344
- Rejestracja: pt lis 21, 2008 14:09
- Lokalizacja: podkarpacie
Dłubiemy i swapujemy 1.8T
jak turbo zdrowe to spokojnie wyjdzie 185km i 280-290Nm jest to do zrobienia na seryjnych wtryskach z fmicem.
http://gregor10.pl Chiptuning Diagnostyka Hamownia DPF OFF
Dłubiemy i swapujemy 1.8T
Ciekawe jakie czasy wtrysków wtedy są. W AGU są wtryski 280cc ja miałem 320cc które skończyły się na 202KM.
Ja radził bym wymienić wtryski chyba że szkoda Ci parę zł na wtryski z rovera i nie boisz się że motor po jakimś czasie się usmaży.
Ja radził bym wymienić wtryski chyba że szkoda Ci parę zł na wtryski z rovera i nie boisz się że motor po jakimś czasie się usmaży.
- GregorzG60
- Użytkownik
- Posty: 344
- Rejestracja: pt lis 21, 2008 14:09
- Lokalizacja: podkarpacie
Re: Dłubiemy i swapujemy 1.8T
To tuner pupa musiał być skoro przy 202km Ci sie wtryski skończyły. U mnie przy 220Km i wtryskach 320cc czas wtrysku nie przekracza 20ms No ale fakt speca od 1.8t ciezko znaleźć.czaja86 pisze:Ciekawe jakie czasy wtrysków wtedy są. W AGU są wtryski 280cc ja miałem 320cc które skończyły się na 202KM.
Ja radził bym wymienić wtryski chyba że szkoda Ci parę zł na wtryski z rovera i nie boisz się że motor po jakimś czasie się usmaży.
edit:
wykres agu na seryjnych wtryskach http://www.turbodiesel.pl/projekty/vw-g ... 5km-291nm/" onclick="window.open(this.href);return false; i porzadny program bez zapętlania wtryskow.
http://gregor10.pl Chiptuning Diagnostyka Hamownia DPF OFF
Dłubiemy i swapujemy 1.8T
Jednemu wtryski się skończą przy 200KM drugiemu przy 220KM nie ma reguły. U mnie program był robiony w USA więc i tu może być problem a druga sprawa to już słaba pompa paliwa.
Jeśli chodzi o link to wiem że Paweł dobrze ogarnia auta bo sam u niego byłem żeby zrobić korektę pod wtryski 380cc i to on odkrył że u mnie pompa paliwa nie wydala i nie przez to mogą się pętlić wtryski ale dla świętego spokoju zakupiłem 380cc . Teraz jak ogarnę resztę rzeczy w aucie jadę robić program właśnie u niego.
Jeśli chodzi o link to wiem że Paweł dobrze ogarnia auta bo sam u niego byłem żeby zrobić korektę pod wtryski 380cc i to on odkrył że u mnie pompa paliwa nie wydala i nie przez to mogą się pętlić wtryski ale dla świętego spokoju zakupiłem 380cc . Teraz jak ogarnę resztę rzeczy w aucie jadę robić program właśnie u niego.
- GregorzG60
- Użytkownik
- Posty: 344
- Rejestracja: pt lis 21, 2008 14:09
- Lokalizacja: podkarpacie
Dłubiemy i swapujemy 1.8T
No i teraz się z Tobą zgodzę w 100% , w USA robią przeważnie słabe kiepskie programu , jest pożadnych firm jest mało,dodatkowo jesli auto niedomaga auto będzie pętlić wtryski bo paliwa jest mało , sterownik bedzie probował dolać paliwa aby wyrównać braki,
Natomiast jesli auto sprawne , to 185km @ 290Nm w AGU na seri wtryskach bez petlenia jest bez problemu do zrobienia, tak samo 220Km w AUQ/AUM.
380cc wystarczą na okolice 260km tak ze będziesz miał spory zapas
Natomiast jesli auto sprawne , to 185km @ 290Nm w AGU na seri wtryskach bez petlenia jest bez problemu do zrobienia, tak samo 220Km w AUQ/AUM.
380cc wystarczą na okolice 260km tak ze będziesz miał spory zapas
http://gregor10.pl Chiptuning Diagnostyka Hamownia DPF OFF
-
- Nowicjusz
- Posty: 8
- Rejestracja: ndz sie 07, 2011 20:55
Dłubiemy i swapujemy 1.8T
A panowie jeszcze jedno...
Jest ktoś może w posiadaniu jakiegoś manuala do 1.8t? Chodzi mi o instrukcję obsługi, budowę, rysunki.
Jest ktoś może w posiadaniu jakiegoś manuala do 1.8t? Chodzi mi o instrukcję obsługi, budowę, rysunki.
Dłubiemy i swapujemy 1.8T
Witam czy te wtryski podejdą p&p do mojego AUM : http://allegro.pl/wtryskiwacze-vw-audi- ... 96357.html
Sprzedam mapę silnika do 1.8 turbo aum . 200km 290nm wyłączona sonda n249 i SAI
Dłubiemy i swapujemy 1.8T
Słyszałem że ktoś takie montował ale czy p&p to nie wiem bo trochę się różnią od tych co ty masz. Dla Ciebie to idealnie pasują te od BAM :http://allegro.pl/wtrysk-wtryskiwacz-au ... 78291.html
Dłubiemy i swapujemy 1.8T
a te co wstawilem nie sa wlasnie od BAM ? A jest jakies inne rozwiazanie co do wtryskow np, z rovera słyszalem , ale jakie podejdą do AUM wie KTOŚ ?
Sprzedam mapę silnika do 1.8 turbo aum . 200km 290nm wyłączona sonda n249 i SAI
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości